Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.18 , 04:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      проїзні IDOL+ і ЄвроНиса

Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: проїзні IDOL+ і ЄвроНиса  (Read 96 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21906


View Profile
« on: 17.06.18 , 16:06 »
Share Reply with quote

У ліберецькому краї Чехії є крайовий проїзний на день на громадський транспорт Síťová jednodenní jízdenka IDOL, аналогічний Síťová jednodenní jízdenka DÚK для устецького краю, що обговорювався тут
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124402.0

Але є проблема - навідміну від DÚK - проїзний на день IDOL+ не буває у вигляді паперового квитка, його можна придбати лише в електронному вигляді на безконтактній смарт-картці. Ціна проїзного на день IDOL+ - 120 корун, але плата за попрожню безконтактну смарт-картку - 50 корун. І можливість повернути назад картку після того як закінчив користуватись і одержати 50 корун назад - не передбачена.
Я вирішив що у мене на катання по Ліберецькому краю є лише 1 день і зайва картка мені ні до чого, і вирішив натомість купити проїзний ЄвроНиса (160 корун), що крім ліберецького краю чинний також в прилеглих частинах Німеччині і Польщі, зате буває у вигляді папірця.
Як виявилось - це був правильний вибір.
Виявилось що на канатну дорогу на гору Єштед - квиток IDOL+ не чинний, а ЄвроНиса дає дуже гарну знижку (проїзд в один бік коштує 30 корун замість 99 корун, туди-й-назад - 60 корун замість 149), тобто суто на канатній дорозі ЄвроНиса у порівнянні з IDOL+ економить 66 корун в один бік чи 89 туди-й-назад.

Звідки береться така чудернацька асиметичність у чинності  на канатну дорогу, адже по задумці ЄвроНиса в Чехії повинна як раз у ліберецькому краї діяти? Виявилось - все через те, що канатна дорога на Єштед - належить ЧД. ЄвроНиса - креатура залізниць (що заодно чинна на громадський транспорт), тому на цю канатку також діє, а IDOL+ навпаки - креатура перевізників міського-приміського транспорта що заодно діє на місцеві поїзди, на канатку не поширюється. При чому та доплата за канатку (30 євро в один бік чи 60 євро туди-й-назад) - це залізнична плацкарта, її видають на бланку ЧД. Номер вагона і номер місця - не вказаний.

P.S. А взагалі ЄвроНиса - дуже вигідний проїзний (якщо купувати по чеській чи польській ціні), я кого тричі купував. Але у Ліберецькому краї - це єдиний випадок коли він може окупитись суто на поїздках по зоні його дії по одній країні. Якщо куплений по чеській і польській ціні - він по німецькій частині зони дії теж легко окуповується.
Logged
Tags: Liberec 
Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.092 seconds with 20 queries.