Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.07.18 , 20:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обсуждение возможности запуска поезда Львов-Люблин

Pages: [1] 2
Print
Author Topic: Обсуждение возможности запуска поезда Львов-Люблин  (Read 468 times)
Alexeich-07
Active user

Posts: 365


View Profile
« on: 22.06.18 , 22:06 »
Share

Министры инфраструктуры Польши и Украины Анджей Адамчик и Владимир Омелян договорились о создании рабочей группы для разработки оптимального железнодорожеого соединения между Люблином и Львовом, пишет ЦТС со ссылкой на МИУ.

"К осени мы должны определиться с техническими деталями и выйти на оптимальное для обеих стран решение. Надеюсь, осенью мы проведем встречу министров инфраструктуры Украины и Польши во Львове и подпишем соответствующее соглашение о запуске железнодорожного маршрута Люблин-Львов", - отметил Омелян в ходе визита в Польшу.

Решение начать разрабатывать новый маршрут было принято на основе позитивного опыта работы маршрута Киев-Перемышль, которым в 2017 году воспользовались 317 тыс. пассажиров.

У кого какие мысли будут по этому поводу?
Какой маршрут будет более оптимальным? Через Мостыську-Перемышль? Или через Ковель-Дорохуск?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3953


View Profile
« Reply #1 on: 22.06.18 , 23:06 »
Share

У кого какие мысли будут по этому поводу?
Какой маршрут будет более оптимальным? Через Мостыську-Перемышль? Или через Ковель-Дорохуск?

Думаю,  що хоч через Перемишль,  хоч через Дорохуск час в дорозі буде приблизно однаковим -  9-10 годин.  Бо купу часу витрачається на заміну "візків". 
Цікаво,  вони хочуть нічний потяг чи денний? 
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2107


View Profile
« Reply #2 on: 22.06.18 , 23:06 »
Share

The relative quick and easy fix is to upgrade the Lviv - Rava-Ruska line, preferably for EU funds a 60-120 km/h standard (1520) and force pax to change trains.
The Polish track isn't super either, but upgrades might be planned. I would hope for an initial travel time Warsaw - Lviv of about 6 hours, including 2 changes.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8381


View Profile
« Reply #3 on: 22.06.18 , 23:06 »
Share

Какой маршрут будет более оптимальным? Через Мостыську-Перемышль?
Не Мостиську(вона) а Мостиська(вони) :) Тобто не відмінюється :)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8381


View Profile
« Reply #4 on: 22.06.18 , 23:06 »
Share

The relative quick and easy fix is to upgrade the Lviv - Rava-Ruska line, preferably for EU funds a 60-120 km/h standard (1520)
Оу, Ви теж, нарешті, підтримуєте позицію - 1520 "до них" ніж 1435 "до нас"? ;)
Logged
_vs_
Active user

Posts: 819


View Profile
« Reply #5 on: 22.06.18 , 23:06 »
Share

Поки до Львова не побудували хвалену 1435 з виходом у брюховицькі є**ня, єдиний логічний варіант — РР - Львів з видовженням, як варіант, до Чернівців. Можливо, саме сюди варто завернути обговорюваний тут овернайт заліщицьким ходом, тоді буде відновлено меметичне сполучення Варшава - Заліщики (з однією узгодженою пересадкою).
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8381


View Profile
« Reply #6 on: 23.06.18 , 00:06 »
Share

Поки до Львова не побудували хвалену 1435
1435 має сенс будувати лише якщо вона буде також аж від Львова до Чопа. Тоді можна буде організувати окремі ПЧ/ЕЧ для обслуговування "вузької" колії, з закупкою "сервісної" техніки. Ну або платити шалені гроші полякам/словакам за оренду їхньої техніки.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2107


View Profile
« Reply #7 on: 23.06.18 , 06:06 »
Share

1435 - по определению стандартная ширина, не узкая.
Я не поддерживаю пересадка в Раве, лучше было бы сделать линия Рава - Львов 1435/1520 и чтобы она дошла до Львов Гл.
За переделку Рава - Львов говорит то, что линия все равно требуется в кап ремонт.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3953


View Profile
« Reply #8 on: 23.06.18 , 10:06 »
Share

В УЗ зараз керують популісти.  Тому вони будуть робити так,  щоб запустити цей потяг з мінімумом витрат та капіталовкладень.  Їх не цікавить час в дорозі та зручність для пасажирів.  Їх цікавить піар та можливість запостити новину на фейсбуці та твіттері. 
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 365


View Profile
« Reply #9 on: 23.06.18 , 11:06 »
Share

В УЗ зараз керують популісти.  Тому вони будуть робити так,  щоб запустити цей потяг з мінімумом витрат та капіталовкладень.  Їх не цікавить час в дорозі та зручність для пасажирів.  Їх цікавить піар та можливість запостити новину на фейсбуці та твіттері. 

Вот поэтому я и предположил, что поезд будет либо через Дорохуск, либо через Перемышль
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.121 seconds with 21 queries.