Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.19 , 00:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обсуждение возможности запуска поезда Львов-Люблин

Pages: 1 2 3 [4]
Print
Author Topic: Обсуждение возможности запуска поезда Львов-Люблин  (Read 2702 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4691


View Profile
« Reply #30 on: 11.06.19 , 13:06 »
Share

Ну ідея поїзда Львів-Люблін через Ковель-Хелм з самого початку вигдядала дивною.  Тому може воно й на краще.  Будуть інші шляхи  для цього поїзда шукати
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3126


View Profile
« Reply #31 on: 11.06.19 , 15:06 »
Share

Ну ідея поїзда Львів-Люблін через Ковель-Хелм з самого початку вигдядала дивною.  Тому може воно й на краще.  Будуть інші шляхи  для цього поїзда шукати

Был ВБС Берлин - Львов ч-з Ягодин. До Люблина нет 1520 мм.

С уважением, Ульф
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #32 on: 11.06.19 , 18:06 »
Share

це якесь ідіотство.
По-перше - зі Львова це завеликий гак на північний схід. По-друге раз уже пересадка - то чому б не зробити короткою дорогою через Раву-Руську.
По-третє якось безглуздо якщо вже воно пересадкове обмежуватись Любліном, там-би треба хоча би до Варшави "дострілювати".
Повністю згоден, а особливо в контексті існування фантазійного проекту євроколії Варшава - Влодава - Львів:

...
подаю оновлену (від літа 2017) ілюстрацію до фантазій, щодо яких існують наміри втілення.



Може за рік ця ілюстрація увійде як фрагмент до цілісного проекту.

За цим задумом із Варшави до Львова можна було б дістатися за 5 годин... і без жодних пересідань. Краще інвестувати в нове, ніж витрачати купу непотрібних коштів на "підтримування старого". Чому Україна, маючи значно більше ресурсів не може побудувати нову швидкісну магістраль, а Японія (площа майже удвічі менша, а населення втричі більше) без корисних копалин може будувати нові швидкісні магістралі?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2894


View Profile
« Reply #33 on: 11.06.19 , 20:06 »
Share

Сейчас главное не наличие полезных ископаемых, а стоимость произведенного продукта. Мы руду добыли и продали, а японцы металл купили и сделали из них какое-то оборудование. И толку от этих ископаемых?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!