Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.19 , 10:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обсуждение возможности запуска поезда Львов-Люблин

Pages: 1 2 3 [4]
Print
Author Topic: Обсуждение возможности запуска поезда Львов-Люблин  (Read 3275 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4833


View Profile
« Reply #30 on: 11.06.19 , 13:06 »
Share

Ну ідея поїзда Львів-Люблін через Ковель-Хелм з самого початку вигдядала дивною.  Тому може воно й на краще.  Будуть інші шляхи  для цього поїзда шукати
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3304


View Profile
« Reply #31 on: 11.06.19 , 15:06 »
Share

Ну ідея поїзда Львів-Люблін через Ковель-Хелм з самого початку вигдядала дивною.  Тому може воно й на краще.  Будуть інші шляхи  для цього поїзда шукати

Был ВБС Берлин - Львов ч-з Ягодин. До Люблина нет 1520 мм.

С уважением, Ульф
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #32 on: 11.06.19 , 18:06 »
Share

це якесь ідіотство.
По-перше - зі Львова це завеликий гак на північний схід. По-друге раз уже пересадка - то чому б не зробити короткою дорогою через Раву-Руську.
По-третє якось безглуздо якщо вже воно пересадкове обмежуватись Любліном, там-би треба хоча би до Варшави "дострілювати".
Повністю згоден, а особливо в контексті існування фантазійного проекту євроколії Варшава - Влодава - Львів:

...
подаю оновлену (від літа 2017) ілюстрацію до фантазій, щодо яких існують наміри втілення.



Може за рік ця ілюстрація увійде як фрагмент до цілісного проекту.

За цим задумом із Варшави до Львова можна було б дістатися за 5 годин... і без жодних пересідань. Краще інвестувати в нове, ніж витрачати купу непотрібних коштів на "підтримування старого". Чому Україна, маючи значно більше ресурсів не може побудувати нову швидкісну магістраль, а Японія (площа майже удвічі менша, а населення втричі більше) без корисних копалин може будувати нові швидкісні магістралі?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #33 on: 11.06.19 , 20:06 »
Share

Сейчас главное не наличие полезных ископаемых, а стоимость произведенного продукта. Мы руду добыли и продали, а японцы металл купили и сделали из них какое-то оборудование. И толку от этих ископаемых?
Logged
W_777
Active user

Posts: 430


View Profile
« Reply #34 on: 13.09.19 , 21:09 »
Share

Оказывается, что УЗ действительно хотели продлить 751/752 Здолбунов-Хелм до Львова и таким образом закрыть вопрос сообщения Львова и Люблина.
Также обратите внимание на сумму налога, который УЗ задолжала польскому бюджету за "ввоз" дизтоплива составом 751/752. Сумма впечатляет.


Logged
sergius
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #35 on: 13.09.19 , 21:09 »
Share

Тогда это поясняет, почему с нового графика время отправления/прибытия 751/752 по Здолбунову изменилось с 06:00/00:08 на 08:20/21:18, при одновременном упразднении 753/754.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!