Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.19 , 03:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      143/144 Кременчуг - Ворохта

Pages: 1 2 [3] 4
Print
Author Topic: 143/144 Кременчуг - Ворохта  (Read 6464 times)
Nik UZ
Active user

Posts: 404


View Profile
« Reply #20 on: 08.01.19 , 18:01 »
Share

Что они делали в Кременчуге?
Красноштан с Виници до Киева Рязанцев неизвестно
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5034


View Profile
« Reply #21 on: 08.01.19 , 19:01 »
Share

Рязанцев, несмотря на фамилию, франковский мудак (либо к жене туда ездит, ХЗ), часто катается во Франык и выкладывает оттуда фото в ленту, разбавленное с пьяной бухой дичью про себестоимость проезда в пригороде 80 грн с Вишневого до Киева, время от времени в ту же кашу идут селфи с поросенком Гросей, когда этих юных ублюдков допускают к телу.

Не вижу ничего удивительного, что один мудак взял себе билет до Киева в тот же вагон, в котором уже едет до Киева коллега-мудак. Им то, в отличии от простых смердов, которые уже забыли как выглядит на букинге наличие мест, можно открывать вагоны и брать себе билеты когда угодно.
Logged
sean
Active user

Posts: 4123


View Profile
« Reply #22 on: 11.03.19 , 16:03 »
Share

10.03.2018, Волочиськ-Київ, 30П

Вуаля і відКВРений 2015-го року на ДВРБ плацкарт, в коїх я ще і не їздив (такі ж в 11/49, вірно?). Вагон крутєцкий, я їх тільки на фотках і на платформах бачив. Зустріти таке в цьому бичовозі не очікував. Правда, казали, що і розетки біля кожної полиці, в цьому ж варіанті 2015-року тільки світло біля кожної полиці. Самі полиці м'які, з обмежувачами. Біо, звісно, горшок. Працював, правда, тільки задній, але ж ніхто істерично не кричав перед києвом про санзону LOL

Провідник - типовий кременчуцький неввічливий і хамовитий тіпочєк. Такий же і його вагон, незважаючи на всі прєдпосили: брудний, смердючий, загажений, з парашою в жаливому санітарному стані.

Ну і ще один кременчуцькй фокус: вагони 30-31 в середині складу між вагонами 7-8, вагони 28-29 в кінці складу о_О

Певно шо 7/10.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #23 on: 12.05.19 , 21:05 »
Share

12.05.2019, Лубны - Киев, вагон 29К

Более красочно, чем sean, я уже не смогу описать - но это дно: вагон пыльно-синий, окна грязнющие, розетки не работали (кроме розетки возле туалета). Дверь между коридором и нерабочим тамбуром не закрывалась и постоянно шаталась туда-назад, дверь в купе закрывалась только рывками. Сам вагон - шоколадка с дверьми в светло-коричневом цвете, КВР Жмеринка столетней давности, рамы деревянные. В купе так же неприятно, к шторам прикасаться не хотелось.
Несмотря на 5 пассажиров, в вагоне стоял туалетный запах (хотя в самом туалете не было грязно).
Проводники - очень странно, что не быдлили за ЭПД на телефоне, но всю дорогу не показывались.
Смех в том, что на этот вагон еще и фирменность навесили, минимальную, но все-таки.
Ну и таких вагонов половина состава. Более-менее неплохо выглядели два крюка и несколько плацек (внешне).

Ради интереса проверял билеты за 20 минут до отправления из Лубен - 115 мест в 5 купейных вагонов было свободно, плацек где-то 160. В Лубнах при этом посадка приличная, человек 80 было.

Оценка: 2 из 10. Плюс за то, что можно ехать не то, что в режиме "сингл", а еще и со свободными соседними купе (и это вечер воскресенья в Киев), хотя в какой-то степени это и минус.
Logged
sean
Active user

Posts: 4123


View Profile
« Reply #24 on: 12.05.19 , 23:05 »
Share

Як казав тейкер: уз Вам нічого не повинна, відлітаєте ж о 4 ранку без проблем - терпіть гівно і в наших вагінах.

Насправді це все дуже пєчально. Таке враження, що ніхто на уз не бачить цього потяга. Бо якщо раптом скарга, то: та ладно, бути такого не може, нормальна собі фірма, чьо ви.

Мені тут знайомий на днях ще розповів про цю скотовозку: нєкий начальник Андрєй вряди-годи пропонує пасажирам не купувати квитки наступного разу, бо «я Вам дам тєлєфончік, у мене всєгда єсть дєвять мєстов».
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #25 on: 12.05.19 , 23:05 »
Share

Як казав тейкер: уз Вам нічого не повинна, відлітаєте ж о 4 ранку без проблем - терпіть гівно і в наших вагінах.

Насправді це все дуже пєчально. Таке враження, що ніхто на уз не бачить цього потяга. Бо якщо раптом скарга, то: та ладно, бути такого не може, нормальна собі фірма, чьо ви.

Мені тут знайомий на днях ще розповів про цю скотовозку: нєкий начальник Андрєй вряди-годи пропонує пасажирам не купувати квитки наступного разу, бо «я Вам дам тєлєфончік, у мене всєгда єсть дєвять мєстов».

я на таку ситуацію потрапляв минулого року ще, описував навіть тут
тільки то був Юрій, наче, і його номер віддав Красноштану, що далі там було - я хз, чесно кажучи
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #26 on: 04.06.19 , 16:06 »
Share

Краса кременчуцьких вагонів:) https://drive.google.com/file/d/10-N3nP0UomJe9Zz2cK3xyBhhi4d2umGc/view
Logged
sean
Active user

Posts: 4123


View Profile
« Reply #27 on: 04.06.19 , 16:06 »
Share

Дзвонили мені сьогодні двоє керівників полтавської дільниці навколо моєї фб-шної ситуації (яка, виявляється, десь там в Фактах виплила), ну і кагбе натякнув, що у львівській екс-Галичині останні років 15 як мінімум такого свинства бути не могло в принципі - що стосується стану вагонів, що їх чистоти, що обслуговування провідниками. Відповів, що все знають, грязнулями себе визнають, але за 1.5 год в пункті формування нічого зробити не встигають.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #28 on: 04.06.19 , 16:06 »
Share

аналогічна розмова була в мене з приводу скарги на стан вагону, висновку дійшли того ж - хоч я стверджував, що скарга на фірмовість і таке навіть для нефірмових погано виглядає
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 404


View Profile
« Reply #29 on: 04.06.19 , 16:06 »
Share

Дзвонили мені сьогодні двоє керівників полтавської дільниці навколо моєї фб-шної ситуації (яка, виявляється, десь там в Фактах виплила), ну і кагбе натякнув, що у львівській екс-Галичині останні років 15 як мінімум такого свинства бути не могло в принципі - що стосується стану вагонів, що їх чистоти, що обслуговування провідниками. Відповів, що все знають, грязнулями себе визнають, але за 1.5 год в пункті формування нічого зробити не встигають.
Интересно было узнать фамилии руководителей?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!