Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.12.19 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      143/144 Кременчуг - Ворохта

Pages: 1 2 3 [4]
Print
Author Topic: 143/144 Кременчуг - Ворохта  (Read 6378 times)
Emblaze
Active user

Posts: 4232


View Profile
« Reply #30 on: 05.06.19 , 00:06 »
Share

Тоже довелось на днях вляпаться в сборную солянку этого трамвайчика, 12-й вагин был неплохой, остальные можно только от безысходности юзать. Ехали при этом, что интересно, с 2М62У-0233, одним из наименее старых локов в том порту приписки.







delphin_7

коллега, я вас умоляю, снимайте видео так, чтобы кнопки громкости были вверху, этот флаг ориентации легко запомнить. Понятно, что сосискообразный формат нынешних телефонов способствует еще большему распространению вертикального видео (а у Xperia 1 и 10, скажем, экран вообще блокбастерного формата 21:9), но на десктопах и лэптопах это мучительно.
« Last Edit: 05.06.19 , 00:06 by Emblaze » Logged
sean
Active user

Posts: 4108


View Profile
« Reply #31 on: 05.06.19 , 09:06 »
Share

І оце щастя, власне, усього лиш не встигають помити в пункті формування. Але допоки КШ люто лобіюватиме існування цього сабжа, матимемо регулярно отакий страх Господній.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1179


View Profile
« Reply #32 on: 05.06.19 , 12:06 »
Share

Emblaze, видео с просторов инета, не мое:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #33 on: 05.06.19 , 14:06 »
Share

Дзвонили мені сьогодні двоє керівників полтавської дільниці навколо моєї фб-шної ситуації (яка, виявляється, десь там в Фактах виплила), ну і кагбе натякнув, що у львівській екс-Галичині останні років 15 як мінімум такого свинства бути не могло в принципі - що стосується стану вагонів, що їх чистоти, що обслуговування провідниками. Відповів, що все знають, грязнулями себе визнають, але за 1.5 год в пункті формування нічого зробити не встигають.
Якщо не покращили "Правила...", то там є фраза "вологе прибирання на шляху прямування", і зазначено скільки разів на добу.

І оце щастя, власне, усього лиш не встигають помити в пункті формування. Але допоки КШ люто лобіюватиме існування цього сабжа, матимемо регулярно отакий страх Господній.
А тут варто згадати про вирішення, яке очікує на свою реалізацію: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg494363#msg494363 (і ще +/- 1 сторінка у тій темі)

Хіба я пропоную щось надскладне, чи наднепотрібне? Чи то так важко підтримати зацікавленим форумчанам? Дайте причетним 100 посилань на цю пропозицію, і воно повинно якось подіяти на них. Паралельно я зараз просуваю 357 на 20:05 із Києва... тому у комплексі все повинно склеїтись у головах причетних у єдиний цілісний логічний пазл, але саме на цей поїзд 143/144+149/150 в мене немає зараз часу, тому долучайтеся до спільної справи.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #34 on: 05.06.19 , 15:06 »
Share

Він не мусить бути дзеркальним Львів-Київ (як є зараз), може бути дзеркальним Тернопіль-Київ (як у пропозиції).
З урахуванням того, що 43/44 (частина вагонів) може бути витягнуто до Рахова, то цей сабж можна сміливо обрубати по Яремчому, що ще більше буде на користь незмінності лока по ІФ, та на користь укорочення (у напрямку гір) до 12 вагонів одразу по Львову, а не по ІФ (як є зараз), що зробить його доволі швидким на ділянці Львів-Яремче.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8563


View Profile
« Reply #35 on: 05.06.19 , 16:06 »
Share

Больше всего не хотел бы ехать летом в хвостовом купейном вагоне (последнее фото).
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 402


View Profile
« Reply #36 on: 02.07.19 , 15:07 »
Share

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fkg.ua%2Fnews%2Fokazyvaetsya-ukrzaliznycyu-za-poezd-vorohta-kremenchug-oklevetali-ili-ty-emu-ne-ver-ty-im-ver&h=AT1v8AQRF44AA14L83TfgMfAF_MvOlJvt-nrOmVka0HYHDTxdP1AcnfoWo6CTpeYEQZvGUFUZuZWVzEoAMoujurU2vkd3zUV8p30AkZusWpn2yHIXu6XRmjR6jFjjSFTvOM&s=1
Logged
sean
Active user

Posts: 4108


View Profile
« Reply #37 on: 02.07.19 , 17:07 »
Share

Дуже цікаво, з ким вони контактували, окрім мене. Зрештою, розв'язка прогнозована.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3904


View Profile
« Reply #38 on: 02.07.19 , 20:07 »
Share

Ха-х. « УЗшные войны: ПК наносит ответный удар». Продолжение следует…
Хорошо хоть в суд не подали.
Logged
sean
Active user

Posts: 4108


View Profile
« Reply #39 on: 02.12.19 , 09:12 »
Share

01.11.2019 Волочиськ - Київ, 16П

Грьобане депо курва мать з таким же сучим потягом. Їх би за яйця там всіх попідвішувати і на коли повсаджувати.

Холоднючий смердючий «фірмовий» хлів на колесах і тотальне непорозуміння, яке незрозуміло як і для чого їздить. Най би тому конченому Красноштану цей сабж щоночі снився і най би його лобіювання існування кременчуцького депо на все життя додало лям мінусів в карму.

Відміняли і відміняють все, що тільки можна. Цю ж хуйню ніхто ніяк не відмінить. Таки потрібні депутатські звернення для скасування курсування 149/150?

Дно, повне дно.
« Last Edit: 02.12.19 , 09:12 by sean » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!