Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
05.06.20 , 03:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      143/144 Кременчуг - Ворохта

Pages: 1 2 3 4 [5]
Print
Author Topic: 143/144 Кременчуг - Ворохта  (Read 8678 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1315


View Profile
« Reply #40 on: 24.12.19 , 14:12 »
Share

в сабже, кстати, сейчас все купешки - крюковцы, но всего 4 на состав
Logged
sean
Active user

Posts: 4580


View Profile
« Reply #41 on: 24.12.19 , 14:12 »
Share

Їздив я у них крюками - вони розтовчені і зганьблені.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5578


View Profile
« Reply #42 on: 24.12.19 , 15:12 »
Share

Для вольвачья не існує року побудови - існує хлам, який через різні непорозуміння досі перевозить пасажирів, а не вантажі.
Logged
sean
Active user

Posts: 4580


View Profile
« Reply #43 on: 24.12.19 , 15:12 »
Share

Ті кременчужата такі всі бідні-нещасні. Ніц не встигають, ні холєри не годні. З біса тоді пхати в них невпихуєме? Ну не можуть люди, ну то визнати їх немічними та й забути.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1315


View Profile
« Reply #44 on: 24.12.19 , 16:12 »
Share

Їздив я у них крюками - вони розтовчені і зганьблені.

там зараз полтавська група, може хоч вони трохи краще
Logged
sean
Active user

Posts: 4580


View Profile
« Reply #45 on: 24.12.19 , 16:12 »
Share

Хіба Півд - то не діагноз?
Ладно, то уже конкретний офф тут.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4538


View Profile
« Reply #46 on: 24.12.19 , 16:12 »
Share

Хіба Півд - то не діагноз?
...
То більше залежить від конкретних умов у депо. Імхо, ті ж Суми (ПКВЧ-6) тримають вагони у адекватному стані. Можна привести приклад ІС765 до та після переведення обслуговування до Харкова.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1315


View Profile
« Reply #47 on: 27.12.19 , 14:12 »
Share

26.12.2019, Лубни - Київ, вагон 16П

Полтавська група. Вагін був останнім в складі, його передбачувано не дотягли до перону, тому заходив через сусідній 15-й. На два вагони їхало 2 пасажири, в 15-й зайшло ніби ще четверо, в 16-й зайшов один я, отже в ньому їхало два провідники і два пасажира.
Вагон - з якимись чудернацькими сяючими тамбурами. Плацка зі склопакетами, але твердими полицями. Туалети нормально. Від провідників чув обговорення мене, тому тут не здивували взагалі.
В цілому з таким заселенням можна їздити.

Оцінка: 7 із 10.
Logged
sean
Active user

Posts: 4580


View Profile
« Reply #48 on: 26.03.20 , 12:03 »
Share

14.03.2020, Татарів - Волочиськ, вагон 16П

Типове кременчуцьке гівно, ніц нового. Все жахливо в усіх розуміннях. Мене особливо забавляють провідники того свинарника: вони такі класичні провідникові як то в старих випусках Сєрдючки з типовою манерою поведінки і спілкування, вони великих розмірів та в спортівках і резинових шльопках. Цього разу вони ще й смалили в робочому тамбурі по-чорному і вмудрились по Франику десь по три папіроси вдути. У старшої цьоці було яскраво-фіолєтово-малинове волосся, пасма якого вона періодично тако демонстративно закидала як жашківська Марічка. Але настрашніше, що від них дико несло чи то потняками, чи якою хєррю. У комплексі з жахливим говором, сплетіння диких слів якого навіть суржиком важко назвати, ті особистості складали враження таких, що могли би вправно займати посади якихось наглядачів.

Людей були одиниці: 2 нас сіло в Татарові, 4 в Яремчі, далі аж Франківськ та Львів заповнили. Вагін ужаснєйший, полиці дубові, це понятно. З вікон дико несло, не топилось/ пізніше дуже слабенько, холодіна страшенна. Тубз нічим не ліпший, але в ньому родзинка цієї кременчуцької фірми - дозатор для рідкого мила, в якому було мило. Сморід в кабіні класичний.

З цікавого: сабж зупинився в Станиславі на 16 хв раніше - 16:07 замість 16:23. Франківську групу причепили ще до моменту планового прибуття потяга на станцію.

Благо, після настільки суттєвого збільшення часу на обслуговування 149 стане прикладом для інших. Хоч заради цього і довелось пожертвувати тією дикою побудкою в третій ночі. Добре, що нарешті провідникам стане добре. Чекаємо відновлення сполучення та повного перезавантаження кременчужат, там гляді і фірмовий 1-го класу зобачимо.

Наразі ж 1/10, досить важко доплюсувати туди, куди не доплюсовується за замовчуванням.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!