Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 16:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      143/144 Кременчуг - Ворохта

Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Print
Author Topic: 143/144 Кременчуг - Ворохта  (Read 12283 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1640


View Profile
« Reply #50 on: 13.03.21 , 09:03 »
Share

12.03.2021, Львів - Лубни, вагон 04К

Кременчуцька група (звучить вже страшно). В день відправлення спостерігав, як цікаво змінюється кількість вільних місць в сабжі - спершу 13 вільних місць, потім 5, потім 21, потім 29, потім знову 21, причому зникали суто нижні місця, що натякає:) перевірив перед відправленням зі Львова - було 20 вільних місць, але за відчуттями в вагоні їхало не більше 10-12 людей. Я взяв квиток в купе №9, яке з продажу не зникало, зайчиків не підселяли.
Вагон - крюк з жахливо брудними вікнами і диванами. В порівнянні з полтавською групою вагонів тут були значно тонші матраси.
Одним з критеріїв вибору саме крюка була розетка і ролети - розетка не працювала, але хоч з ролетами все ок було.
Туалети - біо, хоча й з приписом "заборонено користуватись на станціях".
Здивувало, що було достатньо комфортно по температурі - не жарко і не холодно, тут провідникам "+".
Графік: прибули і відправились зі Львова з запізненням в 5 хвилин, в Лубни прибули на 3 хвилини раніше.

Оцінка: враховуючи 1-й клас фірмовості, то 5/10
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1640


View Profile
« Reply #51 on: 30.03.21 , 19:03 »
Share

Шановні модератори, перейменуйте, будь ласка, тему.

29.03.2021, Кременчук - Львів, вагон 03Л

За три, чи скільки там років від запуску кременчуцького одоробла УЗ здалась і визнала, що полтавську область та киян до курортів Франківщини можна возити не тільки плацками. Але тепер пішли в іншу крайність: схема складу в день відправлення була 1Л+2К+1П в кременчуцькій групі та 3К+1П в полтавській групі.
В кременчуцькій групі - купе крюк 2004 року (при цьому з максимальним коефіцієнтом) і амендорф зі склопакетами, плацка теж після якогось КВР зі склопакетами.
В полтавській групі - плацка зі склопакетами, один купейний - амендорф з "кривим КВР", два - амендорфи з дерев'яними рамами, але ззовні виглядали адекватно.
Менщ з тим: вагон - крюківець 2010 року з, несподівано, зеленими диванчиками. Розетка, відповідно, тільки під стелею (до речі, скільки там років КВБЗ знадобилось, щоб зрозуміти, що треба розетки біля нижніх полиць? 13 чи 14 наче), причому від розетки телефон заряджався, а ноутбук - ні. Біотуалети працювали, але хтось умудрився один забити. Вікно в купе - брудне, шумів в купе на швидкості теж вистачало.
Населеність - 3 людини сіло в Кременчуку (я, чоловік років 55-60 і юний блогер, який, вочевидь, вперше років за 10 потрапив в потяг і дивувався, як так, що тут не продають зарядки до телефонів), ще 1 пасажир сів в Києві.
Провідники - жінка років 35 та чоловік років 50. Вирішили не утруждати себе застелянням постілі, спихнувши це на ковід (ну ви ж розумієте, епідемія, вашими руками буде надійніше). В комплекті білизни, до речі, замість підковдри було друге простирадло, хоча дві наволочки і два рушники було. Хитрують десь чи як?
З Кременчука до Ромодану везли під ТЕП150-003, в Ромодані після прибуття постояли декілька хвилин, дочекались прибуття полтавської групи, потім нашу групу відтягнули і причепили в голову полтавській. Далі повіз ЧС4.
Графік загалом виконувався, до Львова прибули вчасно.

Оцінка: 4/10. Імхо, вагони з терміном побудови або КВР >5 років тому не мають бути з максимальним коефіцієнтом фірмовості. Але це вже офтоп.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!