Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.18 , 23:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Nowe połączenie: PRZEMYŚL – LWÓW – IWANO-FRANKOWSK – JAREMCZE - RACHÓW

Pages: [1] 2 3
Print
Author Topic: Nowe połączenie: PRZEMYŚL – LWÓW – IWANO-FRANKOWSK – JAREMCZE - RACHÓW  (Read 1778 times)
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« on: 30.06.18 , 17:06 »
Share

Давно назріла тема нового сполучення PRZEMYŚL – LWÓW – IWANO-FRANKOWSK – JAREMCZE - RACHÓW

Орієнтовний розклад:



Передбачається ПГВ Рахів-Ковель у складі 4..5 вагонів, які між Львовом та Ковелем прямуватимуть сумісно із 601/602 Солотвино-Ковель (зі зміщеним по Львову відправленням у бік Солотвина).

"Третя ПГВ" на ділянці Рахів-Стрий - це 1..2 "вагони ЦМВ" в режимі приміського поїзда. Зараз поки що ці "ЦМВ" узгоджені тільки з напрямком Стрий-Рахів: ІФ(20:37)-Стрий(00:17) .... і далі - в гори Стрий(0:37)-Рахів(8:52). У зворотному напрямку поки що розрив (мінус)1 година. З Рахова до Стрия повинен прийти щонайменше на 1 год раніше, щоб вивільнити ту приміську групу для маршруту Стрий-ІФ. У поданому варіанті поїзд із Рахова до Стрия приходить о 4:11, а приміський зі Стрия на ІФ повинен відправитись о 3:10 з прибуття до ІФ о 6:58. Можна цей приміський змістити на +30..35хв., тоді Рахів-Перемишль потрібно на 30хв випускати раніше із Рахова... тоді він може підкидати пасажирів до ІФ на 7 ІФ-Київ, а також - бути сумісним по прибуттю-відправленню по ІФ із 667 Чернівці-Ковель... а це наштовхує на наступний крок.

Враховуючи те, що вранці поїзди Перемишль-Рахів та Ковель-Чернівці - приблизно сумісні по ІФ (по прибуттю і відправленню), то їм можна почергово (через день) змінювати кінцеві частини маршрутів:
поїзд із Перемишля з ковельською ПГВ (яка не заїздить до Луцька, але проходить Рівне, Здолбунів, Дубно, Броди та Красне) по парних прямуватиме до Рахова, а по непарних - до Чернівців;
поїзд із Ковеля (через Сапіжанку) по парних днях прямуватиме до Чернівців, а по непарних - до Рахова.
Така "перекомутація маршрутів" дозволить: обійтися без зайвих маневрових робіт, Чернівці отримають через день поїзд з Перемишля, а Рахів - через день поїзд через Луцьк.

Це все можна реалізувати при мінімальних змінах у розкладі 667/668, з коригуванням розкладу 601/602 у напрямку Солотвина. При цьому "поїзд через Стрий" та 601/602 матимуть узгоджену пересадку по Львову: вранці - на ІС+ о Києва, а ввечері - з ІС+ з Києва.
« Last Edit: 30.06.18 , 17:06 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1 on: 30.06.18 , 18:06 »
Share

Виникає відразу 3 питання:
1. Чому в напрямку Перемишля така довга стоянка по Львову?
2. Чиїм складом обслуговувати поїзд Перемишль - Рахів (Чернівці) ?
3. Чиїми складами обслуговувати видовжений до Ковеля 601? (я раніше думав над цим питанням, дійшов лише до того, що має бути 4 4-вагонні чернівецькі ПГВ, які здійснюватимуть обіг Чернівці - Ковель - Солотвино і назад, а також 2 львівські групи Львів - Чернівці та 2 Львів - Солотвино з перечепками по Львову до/з 601 та 667 відповідно, але, можливо, ти придумав якесь раціональніше вирішення, тому й питаю)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #2 on: 30.06.18 , 18:06 »
Share

1. Це існуючий розклад від Одеса-Перемишль. Гадаю, що той поїзд з Одеси (якщо та друга група буде до Рахова, як зараз) можна змістити на більш ранній час відправдення на Перемишль (якщо там нічого не заважатиме) - на 6:40..6:50. Якось же люди на київський ІС+ вранці встигають, то й на пів години пізніше - тим паче встигнуть. Це б збільшило привабливість як Одеса-Перемимшль, так і Рахів/Чернівці-Перемишль.
2. Можна одеським з ризиком надмірної ціни, або чернівецьким - з більш нормальною ціною.
3. Якщо видовжувати 601/602 без заїзду до Луцька, то можна сподіватися на ковельські вагони (повинні встигати, але я ще цього заново не прораховував).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #3 on: 30.06.18 , 19:06 »
Share

Можна ще простіше - закрутити в загальний обіг по Рахову (чи В.Д.) із 357/358, який сам на себе обертатись вже не зможе, а от на таку авантюру - теоретично зможе. Для цього, вочевидь, знадобиться роз'їзд у Квасах.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #4 on: 30.06.18 , 19:06 »
Share

Додав назву та усунув кілька граматичних недоліків:

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #5 on: 30.06.18 , 20:06 »
Share

Виникає відразу 3 питання:
...
3. Чиїми складами обслуговувати видовжений до Ковеля 601? (я раніше думав над цим питанням, дійшов лише до того, що має бути 4 4-вагонні чернівецькі ПГВ, які здійснюватимуть обіг Чернівці - Ковель - Солотвино і назад, а також 2 львівські групи Львів - Чернівці та 2 Львів - Солотвино з перечепками по Львову до/з 601 та 667 відповідно, але, можливо, ти придумав якесь раціональніше вирішення, тому й питаю)
Прикинув попередньо (дуже наближено) Ковель-Львів без заїзду до Луцька = 5:30.
Львів(6:15)-Підзамче-Красне-Броди-Радивилів-Дубно-Здолбунів-Рівне-Клевань-Ківерці-Рожище-Голоби-Ковель(11:45)
Ковель(17:00)-...-Львів(22:30).
4,5 год залишається на спорядження в рейс. Це на грані можливого, але для локальних поїздів - допустимо.

З Ковеля: 8..9 вагонів - на Солотвино, 4..5 вагонів - на Рахів. Усього: 12-14 вагонів.
Нарешті Волинь зможе доїхати нормально до Ужгорода і навпаки. Крім того географія сполучень доповниться Південним та Східним Закарпаттям, я також - Яремчанщиною.

605/606 збереже на ділянці Делятин-Рахів свій графік, але їхатиме з/до Чернівців (орієнтовно): Чернівці(18:10)-Рахів(23:40), зворотно – Рахів(0:25)-Чернівці(6:00). 5 вагонів вистачить для початку.
Це може слугувати зародком майбутнього трамваю через КП до східних регіонів (на 2022 рік, не раніше).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #6 on: 30.06.18 , 21:06 »
Share

Іване, а реалізація попереднього посту не передбачає ніяких модифікацій з 667/668 поїздом?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #7 on: 30.06.18 , 21:06 »
Share

Фломастерна версія пропонованих сполучень:

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #8 on: 30.06.18 , 21:06 »
Share

Іване, а реалізація попереднього посту не передбачає ніяких модифікацій з 667/668 поїздом?
Василю, я навмисне притримуюсь думки гуру форуму про те, що причетним варто подавати окремі пропозиції. Навіть тоді, коли вони взаємопов'язані, то їх варто подавати покроково.
Якщо ти їм подаси одразу більше, ніж 3 зміни у пов'язані маршрути, то очікуваний результат дуже нагадуватиме "синій екран".

Я вже казав, Якщо зробити проходження ІФ (з гір до Львова) на 30хв вчаснішим, то це дозволить зробити проходження ІФ подібне до 667/668 в обидва боки (вранці вони вже співпадають).
Це, в свою чергу, дозволить черезденно перекомутовувати "хвости маршрутів". ... Але можна відмовитись від 667/668 через ІФ (перенести його на Чортків, в т.ч. з урахуванням видовженого 701/702 до Луцька-Ківерців-Рівного-Здолбунова), натомість пропонований поїзд Перемишль-Рахів пропустити через Коломию (о 5:00 повинен вже рушити у напрямку Рахова)... тоді залишиться не закритою нічна ділянка приміського сполучення ІФ-Делятин.

Гадаю, що питання майбутнього 667/668 буде вирішено природною еволюцією. Він сам напрошуватиметься на чортківський хід.
Крім того, можна зробити так як пропонував Віктор (за умови, що через Чортків теж приходитиме до Львова перед 6:00): черезденно міняти їм маршрути (через Сапіжанку і через Броди).
В такому разі це виглядатиме привабливіше, ніж "перекомутація маршрутів" по ІФ. За великого бажання поїздом Рахів-Ковель/Перемишль можна охопити і Коломию і Стрий... і ніхто не буде в Коломиї плакати, коли Рахів-Ковель через день ходитиме через Сапіжанку, а в інший день - через Броди. Те саме скажуть мешканці Затернопілля: сподобаються обидва черезденні варіанти через Сапіжнку (з Луцьком) та через Рівне (без Луцька).

Якось так.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #9 on: 30.06.18 , 22:06 »
Share

Це ж так чудово... з'явиться омріяний багатьма форумчанами поїзд Рахів-Берлін :)))


PKP IC zapowiada wagony z Przemyśla do Berlina

Quote
Rośnie ruch na wschodniej granicy Polski. Coraz więcej obywateli Ukrainy emigruje z kraju do Europy Zachodniej. Warto, żeby ta podróż odbywała się przy pomocy kolei. Trend ten chce wykorzystać PKP Intercity, które planuje uruchomienie nowego połączenia wschód-zachód. Jeszcze w tym roku mają jeździć wagony z Przemyśla do Berlina.
Połączenia na Ukrainę okazują się być strzałem w dziesiątkę. Pociągi z Przemyśla do Lwowa i Kijowa przyciągają z roku na rok coraz więcej pasażerów. – Przez pierwsze 5 miesięcy mamy już tyle pasażerów, co przez cały ubiegły rok, a już wtedy był to dwukrotny wzrost liczby podróżnych – wyjaśniał Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity podczas konferencji poświęconej rozwojowi kolei w Polsce Wschodniej. – Widać, że już obserwujemy następne podwojenie liczby pasażerów w kierunkach ze Wschodu – dodał.

Spółka jednak nie zamierza na tym poprzestać i planuje wykorzystać ten trend do zaoferowania jeszcze w tym roku obywatelom Ukrainy kolejnego połączenia. – Jesteśmy w porozumieniu ze stroną ukraińską i niemiecką w sprawie połączenia z Przemyśla przez Zieloną Górę do Berlina – podał Chraniuk podczas konferencji. Pociąg ma się nazywać Metropol. Będzie to skład wagonowy, który następnie będzie we Wrocławiu przepinany do składu jadącego do Berlina. – Będzie to zapewnienie połączenia w systemie wschód-zachód – podkreślił Chraniuk.

Prezes spółki podkreśla, że podejmowane są wspólne działania na rzecz otwarcia się na nowych klientów, jednak wskazał także na problemy na wschodniej granicy. – Niestety, pociągi są opóźniane, ale musimy czekać, bo odprawa celna trwa. Staramy się w tym obszarze wspierać funkcjonariuszy. Obecnie straż graniczna wsiada wcześniej do pociągów, tak by skrócić odprawę celną – wyjaśnił prezes PKP Intercity.

Rosnąca liczba podróżnych ze Wschodu jest także powodem do dyskusji o tym, kiedy PKP Intercity postanowi uruchomić pociągi na Ukrainę, która posiada szerszy rozstaw torów niż w Polsce. – Potrzebny jest nowoczesny system przestawczy, który może być wdrożony w niedługim czasie, co ułatwi uruchamianie pociągów. Tak jest m.in. w systemie Talgo, gdzie pociągi z Moskwy w Brześciu są w ciągu kilku minut przestawiane na naszą szerokość torów. Widać, że to jest kwestia czasu – zapowiedział Chraniuk.

Джерело: http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-ic-zapowiada-wagony-z-przemysla-do-berlina-87664.html

Це ж треба, щоб так синхронно вийшли із зустрічною пропозицією. Майже день в день. Можливо це їх польський тальго поїде не тільки до Рахова... але й до Клужа "з повротем". От тільки не відомо, скільки це задоволення буде коштувати у польських вагонах.

п.м. Очевидно, що то є квестія часу, сказав Марек Хранюк... , і з ним важко не погодитись.
« Last Edit: 30.06.18 , 22:06 by Iwan » Logged
Tags: PRZEMYŚL LWÓW IWANO-FRANKOWSK JAREMCZE RACHÓW 
Pages: [1] 2 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.1 seconds with 21 queries.