Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.18 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Nowe połączenie: PRZEMYŚL – LWÓW – IWANO-FRANKOWSK – JAREMCZE - RACHÓW

Pages: 1 [2] 3
Print
Author Topic: Nowe połączenie: PRZEMYŚL – LWÓW – IWANO-FRANKOWSK – JAREMCZE - RACHÓW  (Read 1888 times)
sergius
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #10 on: 30.06.18 , 23:06 »
Share

[з новини] Якщо вони серйозно думають розкрутити тему з Тальго (або заюзають РІЦи з SUW2000) на схід, то можна буде спробувати відродити колись відмінений маршрут "КАРПАТИ-ЕКСПРЕС" Варшава-Бухарест через Львів-Чернівці (або щось типу Берлін-Софія).

up: звичайно, для початку можуть просто додавати причепні вагони. І якщо не до Рахова, то Чернівців чи Києва.
« Last Edit: 30.06.18 , 23:06 by sergius » Logged
tera
Active user

Posts: 512


View Profile
« Reply #11 on: 01.07.18 , 00:07 »
Share

Прикинув попередньо (дуже наближено) Ковель-Львів без заїзду до Луцька = 5:30.
Львів(6:15)-Підзамче-Красне-Броди-Радивилів-Дубно-Здолбунів-Рівне-Клевань-Ківерці-Рожище-Голоби-Ковель(11:45)
Ковель(17:00)-...-Львів(22:30).

Бажано вже ,та ще вчора.

Але як це поєднати з Віктора ідеєю.
Quote
по парних
  —    17.15  Ковель  09:53   —
...................................................
19:13/19:25 Луцьк    07:35/07:41
...................................................
22:08/22:11 Стоянів  04:53/04:55
...................................................
00:25/—      Львів           —/02:40

                   по непарних
  —    17.15  Ковель 09:53   —
...................................................
19:13/19:40 Луцьк   07:19/07:41
...................................................
20:55/21:00 Рівне    06:00/06:05
...................................................
23:57/—      Львів         —/02:55

Не зачасто?

Quote
605/606 збереже на ділянці Делятин-Рахів свій графік, але їхатиме з/до Чернівців (орієнтовно): Чернівці(18:10)-Рахів(23:40), зворотно – Рахів(0:25)-Чернівці(6:00). 5 вагонів вистачить для початку.

Тут не зрозумів.Новий потяг появиться,Рахів-Чернівці?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4308


View Profile
« Reply #12 on: 01.07.18 , 10:07 »
Share

Ох,  Іване,  здається, що Рахів-Перемишль -  це вже перебір, або щось в стилі "Рахів-Москва"))
Деякі обласні центри не мають нормального сполучення не те що з Польщею,  а навіть з таким  " західним хабом" як Львів,  а тут Рахів...
Logged
Entony
Active user

Posts: 2625


View Profile
« Reply #13 on: 01.07.18 , 10:07 »
Share

Перебір чи не перебір але пропозиція хороша. Можливо не на "сьогодні", а на новий графік чи ще пізніше.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 644


View Profile
« Reply #14 on: 01.07.18 , 11:07 »
Share

[з новини] Якщо вони серйозно думають розкрутити тему з Тальго (або заюзають РІЦи з SUW2000) на схід, то можна буде спробувати відродити колись відмінений маршрут "КАРПАТИ-ЕКСПРЕС" Варшава-Бухарест через Львів-Чернівці (або щось типу Берлін-Софія).

up: звичайно, для початку можуть просто додавати причепні вагони. І якщо не до Рахова, то Чернівців чи Києва.
Для герсании эти вагоны вроде не въезные? Где-то писалось о старой обиде...
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 413


View Profile
« Reply #15 on: 01.07.18 , 13:07 »
Share

По-моему ветка ИФ-Рахов и так еле справляется с поездами. Куда еще туда международный пихать?
Лично мне более правдоподобным кажется предложение В.Гарвоны Пшемышль-Запорожье.

А вагоны до Берлина могут не пустить и по вот таким причинам, которые недавно озвучивал Маху:
1)
Quote
західніше Відня - взагалі нашим вагонам не можна їздити - бо у них є вугільне опалення і взагалі рухомий склад що не здатен 200 км/г їздити там всім тільки заважатиме.
- может и по Германии такое ограничение есть.
2)
Quote
НЯЗ SUW-2000 за жодних обставин не зміг-би їздити до Німеччни.
 Щоправда існує німецька розробка Rafil-V, що має сумісність з колієперевідниками SUW-2000 (у них взаємозамінні колієперевідники, але різна конструкція візків). Якби у складі був вагон з візками Rafil-V - міг-би скористатись і колієперевідником у Мостиськах-2 і до Берліна доїхати, НЯЗ ДБ не заперечувала б проти такого - у них зуб винятково на візки SUW-2000, до колієперевідників вони претензій не мають. Проблема у тому, що перші вагони з таким колієперевізником досі ще не возили пасажирів. НЯР перша експлуатація Rafil-V з пасажирами - буде на маршруті з Туреччини у Баку, але її чомусь весь час відкладають, хоча не знаю чи має це стосунок до візків. Крім того SBB планувала Rafil-V поставити у Цвайзіммені, щоб уникнути пересадки з 1000 мм на 1435 мм, але знову ж таки чомусь досі не зробили. Знову ж, я не знаю, чи має це стосунок до якихось проблем з візками чи ні.

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22125


View Profile
« Reply #16 on: 01.07.18 , 13:07 »
Share

До Берліна вагонам з комбінованим опаленням - можна.

На ділянку Берлін - Гановер - уже ні (а ще на ділянці Берлін - Гановер треба, щоб у вагона було шунтування стоп-крана, у УЗшних РІЦів немає).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #17 on: 01.07.18 , 22:07 »
Share

Але як це поєднати з Віктора ідеєю.
Quote
по парних
  —    17.15  Ковель  09:53   —
...................................................
19:13/19:25 Луцьк    07:35/07:41
...................................................
22:08/22:11 Стоянів  04:53/04:55
...................................................
00:25/—      Львів           —/02:40

                   по непарних
  —    17.15  Ковель 09:53   —
...................................................
19:13/19:40 Луцьк   07:19/07:41
...................................................
20:55/21:00 Рівне    06:00/06:05
...................................................
23:57/—      Львів         —/02:55

Не зачасто?
Обидва варіанти в статусі "концепту"... щось кудись посунеться. Тим паче, що один прямуватиме до Рахова/Солотвина, а інший - до Чернівців... і якщо йому пощастить, то ще й через Чортків.


Quote
605/606 збереже на ділянці Делятин-Рахів свій графік, але їхатиме з/до Чернівців (орієнтовно): Чернівці(18:10)-Рахів(23:40), зворотно – Рахів(0:25)-Чернівці(6:00). 5 вагонів вистачить для початку.
Тут не зрозумів.Новий потяг появиться,Рахів-Чернівці?
Виходить, що так - новий. У складі із 5 вагонів (для початку). Деякі місцеві ради Рахівщини вже проголосували за такі зміни (605/606 - на Чернівців, а новий - до Перемишля). Далі, як за минулорічним сценарієм із Одеса-Рахів: райрада/РДА, облрада/ОДА, Міністри, Віце-Прем'єри.

МВРС "Обрій" (ДПКр-2), якого колись Віктор бачив на тому маршруті, ... причетні там не побачили, тому буде так. Чернівці з радістю підтримають новий напрямок.
Можливо колись ще встигатиме до В.Д., а з чернівецького боку - вирушатиме з В.С. ... або колись CFR зглянеться на бідоття у сусідів та й організує Сігет-Сучава через Україну.

Ох,  Іване,  здається, що Рахів-Перемишль -  це вже перебір, або щось в стилі "Рахів-Москва"))
Деякі обласні центри не мають нормального сполучення не те що з Польщею,  а навіть з таким  " західним хабом" як Львів,  а тут Рахів...
Москва-Рахів зараз неможливий з політичних міркувань... це просто не реально, та ще й перед виборами. "Віє вітер на Європу", то гріх цими віяннями не скористатись.
Концепція базується на заміні М62/2М62 з ЦМВ (у режимі приміського) на такий симбіоз, як Київ-Бухарест у складі вантажно-пасажирського на ділянці Чернівці-В.С.
Кому той приміський о 3-й ночі здався з ІФ на Рахів? Який, до того ж вискакує в гори за кільканадцять хвилин перед прибуттям Ковель-Чернівці.
Ділянка Львів-Стрий - електрифікована (збитки мінімальні), а для ділянки Стрий - ІФ не завадило б мати хоч якесь сполучення з Волинню (через Львів) та менш актуальне - до Рахова (хіба для туристів).
Крім того, прибувши із Ужгорода десь опівночі до Стрия можна зручно доїхати до Яремчанщини/Рахівщини. Вечірній виїзд зі Львова до гір - поза сумнівом буде успішним.
Той віртуальний 217 теж був би зручним зі Львова, але він віртуальний. Кілька раз на рік. Поєднання в обидва боки з ІС+ теж знадобиться Стрию-Калушу.
Якщо поїзд буде заповнюватись, то теоретично байдуже кого (облцентри чи периферію) возити.

[з новини] Якщо вони серйозно думають розкрутити тему з Тальго (або заюзають РІЦи з SUW2000) на схід, то можна буде спробувати відродити колись відмінений маршрут "КАРПАТИ-ЕКСПРЕС" Варшава-Бухарест через Львів-Чернівці (або щось типу Берлін-Софія).
up: звичайно, для початку можуть просто додавати причепні вагони. І якщо не до Рахова, то Чернівців чи Києва.
Для герсании эти вагоны вроде не въезные? Где-то писалось о старой обиде...
Вже не пригадаю, хто саме писав, але при модернізаціях німці (і, здається, в окремих місцевостях - поляки) не врахували "радянський габарит", тому їх туди вже не пропустять.

По-моему ветка ИФ-Рахов и так еле справляется с поездами. Куда еще туда международный пихать?
Лично мне более правдоподобным кажется предложение В.Гарвоны Пшемышль-Запорожье.
Так це ж ниткою приміського в гори і розробленою - з гір. Натомість з гір вивільняється інша приміська... довго розповідати. В сумі нічого страшного для графістів там не буде. Я ж собі це все викреслюю і бачу можливість колізій.
Перемишль-Запоріжжя - не заважатиме Перемишль-Рахів, а особливо, коли це буде складом ПКП (це привабливо, але відлякуватиме ціною на внітрішньоукраїнський переїзд, невідомо які цінники навішають).
Принаймні Перемишль-Рахів може бути 1 чи 2 вагони... винятково для реклами Рахова в Перемишлі - одним рядком у розкладі руху... аби було :)

Перебір чи не перебір але пропозиція хороша. Можливо не на "сьогодні", а на новий графік чи ще пізніше.
Та вже нехай з нового графіка, щоб не напружувати причетних в період відпусток. Нехай добре відпочинуть і реалізують вже з грудня. Мене такий варіант цілком влаштовує.
Може бути з двома вагонами:
[Rach-Prze]-[Rach-Prze]-[Odes-Prze]-[Odes-Prze]-[Odes-Prze] - зі Львова до Перемишля;
[Prze-Odes]-[Prze-Odes]-[Prze-Odes]-[Prze-Rach]-[Prze-Rach] - з Перемишля до Львова.
Середній вагон - без зміни нумерації/трафарета, а на крайніх - змінюють трафарет. Нумерацію, можливо, і не варто змінювати, тоді з Одеси на Перемишль завжди буде 21, 22, 23, а з Перемишля на Одесу - 23, 24, 25.
З Рахова на Перемишль - 24, 25, а у зворотному напрямку - 21, 22... тоді в Одесі щодня доведеться "обганяти" штабний вагон. Можна ще щось вигадати, щоб простіше було.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #18 on: 01.07.18 , 23:07 »
Share


[з новини] Якщо вони серйозно думають розкрутити тему з Тальго (або заюзають РІЦи з SUW2000) на схід, то можна буде спробувати відродити колись відмінений маршрут "КАРПАТИ-ЕКСПРЕС" Варшава-Бухарест через Львів-Чернівці (або щось типу Берлін-Софія).
up: звичайно, для початку можуть просто додавати причепні вагони. І якщо не до Рахова, то Чернівців чи Києва.
Для герсании эти вагоны вроде не въезные? Где-то писалось о старой обиде...
Вже не пригадаю, хто саме писав, але при модернізаціях німці (і, здається, в окремих місцевостях - поляки) не врахували "радянський габарит", тому їх туди вже не пропустять.

То це Тальго буде перевищувати габарит? Просто трохи не "в'їхав", до чого тут радянський стандарт.
« Last Edit: 01.07.18 , 23:07 by sergius » Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #19 on: 02.07.18 , 05:07 »
Share

Я конечно отношения к форуму не имею, но с выходом развития фантазий на новый уровень форум может стать источником раздражения людей, которые будут гуглить нечто, придут сюда, а тут не реальное расписание, а фантазии. Доверие упадет.
Я б фантазии порезал к чертям.
Logged
Tags: PRZEMYŚL LWÓW IWANO-FRANKOWSK JAREMCZE RACHÓW 
Pages: 1 [2] 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!