Там є 2 так би мовити пласти знань - "класичний" - те що не мінялась багато років поспіль і вцілому досі актуальне, але якщо раніше це було актуальним у 100% випадків, то зараз зрідка можливі винятки бо є ще новації останніх сезонів, що так би мовити хоч і вносять турбулентності, але не міняють картини радикально. Втім у якомусь конкретному випадку ці новації можуть зробити оптимальним такий вибір, що так-би мовити протилежний до класичного.
Отже класичний пласт знань:
тариф Угорщина - Хорватія якщо туди-назад (знижка 60% від того, що показує jizdenka) - нижчий не лише внутрішньохорватського, але й внутрішньоугорського. Тому якщо проїзд туди і назад - вигідніше "запхнути" усі хорватські і угорські кілометри у склад квитка Угорщина - Хорватія - Угорщина. Але тарифи трішки піднялись і Загонь - Спліт - Загонь коштує 98.9 євро. Кількість квитків по такому тарифу не обмежена і обмежень по термінам продажу немає. Однак купувати такий квиток у касирок у Загоні не завжди комфортно (слід бути готовим що касирка не погоджуватиметься розуміти жодної іншої мови окрім угорської і відповідно підготуватись) і сама така покупка може вимагати позапланових витрат часу (навіть після того як Ви порозумієтесь з касиркою - цей квиток не цілком простий для неї, може вона кудись у Дебрецен телефонуватиме, потім може малюватиме цей квиток вручну, що займе ще хвилин до 15-20, коротше слід бути готовим що це буде не швидко).
Далі по цьому квитку можна або їхати з зупинками в дорозі. Які можуть знадобитись доплати:
-на ділянці Загонь - Будапешт - лише за резервацію сидячого місця в IC, якщо поїздом цієї категорії користуєтесь
-на ділянці на захід від Будапешта - в сидячих вагона - дивіться що пише сайт MAV, якщо треба резервацію сидячого місця - значить +3 євро за сегмент, якщо не треба - значить доплат не треба
-на ділянці Загреб - Спліт - в сидячому вагоні нічного поїзда Загреб - Спліт резервація добровільна, на ICN - треба (і хз як вона рахується, але припускаю що коштуватиме 8 кун)
-якщо хочеться їхати нічним поїздом Загреб - Спліт лежачи - зараз сайт hzpp показує 6-місну кушетку, в неї резервація місця коштує 77 кун. Колись там був лише спальний, там плацкарта коштувала 101 куна за 3-місне купе і щось назразок 150-160 кун за двомісне. коротше порядок вартості доплат, щоб їхати лежачи на внутрішньохорватську ділянку - зрозумілий.
-якщо хочеться їхати літнім нічним поїздом Будапешт - Спліт лежачи - доплата 9,40/14 євро за 6-місне/4-місне купе в кушетковому вагоні або 15,40/23,10 євро за 3-місне/2 місне в спальному
А новації останніх сезонів - знижки за завчасну покупку внутрішньоугосрьких квитків - про це є окрема тема на форумі:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124146.0і спецпропозиції за завчасну покупку на ділянку Будапешт - Загреб (9 євро на денний поїзд) і Будапешт - Спліт (на нічний поїзд - 29 євро у сидячий вагон, якщо хочеться лежачи їхати - спецпропозиція не передбачена). Щоб було зрозуміло наскільки щедрою є друга з пропозицій - варто мати на увазі, що проїзд Загреб - Спліт без плацкарти коштує 208 кун (28 євро) і плюс резервація (+8 кун на ICN або +77 кун за 6-місну кушетку в нічному поїзді). Автобуси трішки дешевші - повний тариф 160-170 кун, по акції може бути 120.
Якщо по спецпропозиції (9 євро Будапешт - Загреб або 29 євро Будапешт - Спліт) купуєш квиток на той поїзд де обов'язкова резервація місць - то резервація в подарунок (тобто +3 євро за неї платити не доведеться).
Власне тут маєте все, щоб Ви змогли собі обрати оптимальний варіант.