Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.18 , 15:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Львів - Спліт

Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Львів - Спліт  (Read 460 times)
Tr_Temp
User

Posts: 58


View Profile
« on: 06.07.18 , 18:07 »
Share Reply with quote

Доброго дня.
Подруга зі Львова попросила прорахувати вартість залізнично-автобусної поїздки до Спліта.
А я в сторону Балкан ніколи не їздив, то підкажіть, будь ласка, в якому напрямку "копати"?
В принципі в Будапешт я їздив через Захонь та і тут на форумі багато звітів читав, то дорогу зі Львова до Будапешту прорахую, а от далі як дешевше - важко розібратись.
Тому буду вдячний за Ваші коментарі.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21904


View Profile
« Reply #1 on: 06.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Там є 2 так би мовити пласти знань - "класичний" - те що не мінялась багато років поспіль і вцілому досі актуальне, але якщо раніше це було актуальним у 100% випадків, то зараз зрідка можливі винятки бо є ще  новації останніх сезонів, що так би мовити хоч і вносять турбулентності, але не міняють картини радикально. Втім у якомусь конкретному випадку ці новації можуть зробити оптимальним такий вибір, що так-би мовити протилежний до класичного.

Отже класичний пласт знань:

тариф Угорщина - Хорватія якщо туди-назад (знижка 60% від того, що показує jizdenka) - нижчий не лише внутрішньохорватського, але й внутрішньоугорського. Тому якщо проїзд туди і назад - вигідніше "запхнути" усі хорватські і угорські кілометри у склад квитка Угорщина - Хорватія - Угорщина. Але тарифи трішки піднялись і Загонь - Спліт - Загонь коштує 98.9 євро. Кількість квитків по такому тарифу не обмежена і обмежень по термінам продажу немає. Однак купувати такий квиток у касирок у Загоні не завжди комфортно (слід бути готовим що касирка не погоджуватиметься розуміти жодної іншої мови окрім угорської і відповідно підготуватись) і сама така покупка може вимагати позапланових витрат часу (навіть після того як Ви порозумієтесь з касиркою - цей квиток не цілком простий для неї, може вона кудись у Дебрецен телефонуватиме, потім може малюватиме цей квиток вручну, що займе ще хвилин до 15-20, коротше слід бути готовим що це буде не швидко).
Далі по цьому квитку можна або їхати з зупинками в дорозі. Які можуть знадобитись доплати:
-на ділянці Загонь - Будапешт - лише за резервацію сидячого місця в IC, якщо поїздом цієї категорії користуєтесь
-на ділянці на захід від Будапешта - в сидячих вагона - дивіться що пише сайт MAV, якщо треба резервацію сидячого місця - значить +3 євро за сегмент, якщо не треба - значить доплат не треба
-на ділянці Загреб - Спліт - в сидячому вагоні нічного поїзда Загреб - Спліт резервація добровільна, на ICN - треба (і хз як вона рахується, але припускаю що коштуватиме 8 кун)
-якщо хочеться їхати нічним поїздом Загреб - Спліт лежачи - зараз сайт hzpp показує 6-місну кушетку, в неї резервація місця коштує 77 кун. Колись там був лише спальний, там плацкарта коштувала 101 куна за 3-місне купе і щось назразок 150-160 кун за двомісне. коротше порядок вартості доплат, щоб їхати лежачи на внутрішньохорватську ділянку - зрозумілий.
-якщо хочеться їхати літнім нічним поїздом Будапешт - Спліт лежачи - доплата 9,40/14 євро за 6-місне/4-місне купе в кушетковому вагоні або 15,40/23,10 євро за 3-місне/2 місне в спальному

А новації останніх сезонів - знижки за завчасну покупку внутрішньоугосрьких квитків - про це є окрема тема на форумі:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124146.0

і спецпропозиції за завчасну покупку на ділянку Будапешт - Загреб (9 євро на денний поїзд) і Будапешт - Спліт (на нічний поїзд - 29 євро у сидячий вагон, якщо хочеться лежачи їхати - спецпропозиція не передбачена). Щоб було зрозуміло наскільки щедрою є друга з пропозицій - варто мати на увазі, що проїзд Загреб - Спліт без плацкарти коштує 208 кун (28 євро) і плюс резервація (+8 кун на ICN або +77 кун за 6-місну кушетку в нічному поїзді). Автобуси трішки дешевші - повний тариф 160-170 кун, по акції може бути 120.
Якщо по спецпропозиції (9 євро Будапешт - Загреб або 29 євро Будапешт - Спліт) купуєш квиток на той поїзд де обов'язкова резервація місць - то резервація в подарунок (тобто +3 євро за неї платити не доведеться).

Власне тут маєте все, щоб Ви змогли собі обрати оптимальний варіант.
« Last Edit: 06.07.18 , 20:07 by Maxy » Logged
Tr_Temp
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #2 on: 10.07.18 , 13:07 »
Share Reply with quote

Дякую за інформацію! Буду розбиратись, що та як
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2217


View Profile
« Reply #3 on: 10.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote

Рекомендую IC Загреб - Сплит. Поезд удобный (Regio Sprinter) и поездка через гор красивую. Нам бы такие на Рахов.
« Last Edit: 10.07.18 , 16:07 by Andersen » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21904


View Profile
« Reply #4 on: 10.07.18 , 17:07 »
Share Reply with quote

not RegioSprinter, but RegioSwinger, beause it's  rolling stock with active tilting. I.e. it  swings (tilts).
According to HZ classification it's not IC, but ICN, where N mean Nagibni (its word-coinage from former SBB train-type IC Neigezug).

As any rolling stock with active tilting - RegioSwinger will not work in Ukraine with turned-on tilting because tilting algirithm failures on non-canonical transition curves.
« Last Edit: 10.07.18 , 18:07 by Maxy » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2217


View Profile
« Reply #5 on: 11.07.18 , 08:07 »
Share Reply with quote

Yeah, sorry about that, I realized my typo when it was too late. You don't allow changes after half an hour.
Any passive tilting system would be great for Ukraine, but I was first and foremost referring to the great comfort and ambience of the Regioswinger running in Croatia.
« Last Edit: 11.07.18 , 08:07 by Andersen » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2748


View Profile
« Reply #6 on: 23.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote

not RegioSprinter, but RegioSwinger, beause it's  rolling stock with active tilting. I.e. it  swings (tilts).
According to HZ classification it's not IC, but ICN, where N mean Nagibni (its word-coinage from former SBB train-type IC Neigezug).

I think it's mere conincidence.

Sanduk vagona se može naginjati najviše 8°.
https://hr.wikipedia.org/wiki/Nagibni_vlak

Regards, ULF
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.09 seconds with 21 queries.