Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Нюрнберг-Карловы вары

Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Нюрнберг-Карловы вары  (Read 393 times)
Сергей
Guest
« on: 16.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Коллеги, прошу вашей помощи

Завтра в 6-37 планирую стартовать из Нюрнберга в Карловы Вары. DB показывает 41 евро, в принципе главное доехать до Хеба, тогда 34,20. Есть какая-то возможность сэкономить на участке Нюрнберг- Хеб?
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11978


View Profile
« Reply #1 on: 16.07.18 , 20:07 »
Share Reply with quote

На сайте чешской железной дороги предлагается тариф в 291 крону (11 евро), что до Хеба, что до Карловых Вар. Отправление в 06:37. Тариф называется "Včasná jízdenka Evropa"
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21940


View Profile
« Reply #2 on: 16.07.18 , 20:07 »
Share Reply with quote

Треба дивитись не на сайт ДБ, а на ЧД.
Якщо прямо зараз купите (НЯР до опівночі можна) - там ще є Vcasna jizdenka по 291 коруні (одразу на маршрут Нюрнберг - Карлові Вари), тобто менше 12 євро
По-друге, якщо раптом читатимете це коли Vcasna Jizdenka не буде продаватись - там є купа вигідніших квитків.

Якщо Vcasna Jizdenka не продається можна взяти bayern-boehmen ticket по 28 євро (чинний буде одразу з Нюрнберга до Карлових Вар, також чинний на міський транспорт Нюрнберга, якщо треба десь з з якогось місця у місті до вокзалу під'їхати).
oops - не можна, він з 9 ранку чинний
при старті до 9 ранку - треба скомбінувати тариф VGN Нюрнберґ - Пеґніц і проїзний EgroNet (покриє ділянку Пеґніц - Карлові Вари), сумарно вийде приблизно 31 євро.
« Last Edit: 16.07.18 , 22:07 by Maxy » Logged
Сергей
Guest
« Reply #3 on: 16.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Всем большое спасибо! Купил за 11 Евро

Но почему так, покупаю у 1 оператора переплачиваешь в 4 раза, при том, что ехать одним и теми же поездами
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21940


View Profile
« Reply #4 on: 16.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

взагалі в сполученні Німеччина - Чехія є тарифна асиметричність навіть у повному тарифі, майже завжди вигідніше брати у ЧД - бо ЧД-шна частина у ЧД продається зі знижкою 25%.  Навіть якщо жодні проїзні не допоможуть і нічого завчасно не купувалось і пасажир вимушено платить повний тариф перед відходом  - краще зайти в додаток ЧД і купити той-же квиток у ЧД, навіть якщо початок поїздки у Німеччині - це автоматичні 25% знижки на Чехію, щоправда правда ДБшна частина буде по міжнародному тарифу, а не по внутрішньому, але як правило тут різниця мала (деколи нульова) і майже завжди менша ніж 25% виграш на чеській частині.
Шпари теж можуть бути трішки асиметричні, але не критично (назразок 19 євро у DB vs 14 євро у ЧД), втім у ДБшного шпара часто кращі умови використання.

Конкретно тут величезна асиметрія вилазить бо у ЧД шпар є, а у ДБ - немає. У даному разі - через різний погляд на цю категорії поїзда. З точки зору ЧД цей поїзд прирівнюється ПДС, тому на нього буває Vcasna jizdenka (акція, що по задумці має бути лише на проїзд з використанням ПДСів), а з точки зору ДБ - це регіональний поїзд, тому Europa Spezial не пропонується.

Кумедніше виходить з поїздами Прага - Мюнхен і Прага-Лінц - там розбіжність у погляді на категорію поїзда не через різну класифікацію тієї самої категорії, а тому, що поїзд міняє категорію по першій німецькій (австрійській) станції. Тому для чехів - він ПДС і для нього у на сайті ЧД пропонуються ПДСні акції, а для німців (і відповідно австрійців) - це регіональний і на нього ПДСні спецпропозиції з їх точки зору не діють, а ті регіональні пропозиції що є - не надто адекватні для проїзду так далеко. Хоча через те, що він з точки зору німців регіональний - дозволяє по bayern-boehmen ticket - на поїзді Мюнхен - Прага можна їздити по ділянці Мюнхен - Пльзень, але багато немісцевих навіть якщо добре знає про земельні квитки - на щось подібне не наважується, їм просто в голову не спадає що так взагалі ось так в явний ПДС можна нахабно залізти і по земельному квитку проїхати. Бо зрештою на земельному квитку пишеться, что в поїзди далекого сполучення не можна (і далі посилання детальні умови читати на сайті), а той PDF з сайта,  у котрому десь далеко в глибині, на якійсь далекій сторінці буде написано що в Чехії чинність на поїзди усіх категорій - мало хто розкопує.
« Last Edit: 16.07.18 , 23:07 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21940


View Profile
« Reply #5 on: 16.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

якщо назад будете такою ж дорогою вертатись - напишіть у цій темі, ми пояснимо які квитки брати, там оптимальний набір може виявитись інакшим.
Logged
helhii
Active user

Posts: 549


View Profile
« Reply #6 on: 17.07.18 , 02:07 »
Share Reply with quote

а вы, пожалуйста, сразу напишите. Победа туда летает, информация в любом случае не пропадет втуне.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21940


View Profile
« Reply #7 on: 18.07.18 , 20:07 »
Share Reply with quote

Якщо є Včasná jízdenka і той поїзд, що є обов'язковим - влаштовує - звісно вона все-одно найдешевша.
Але якщо немає, або більше по часу підходить та стиковка, що в інший час і на котру Včasná jízdenka не пропонується - то дуже вигідно купити проїзний EgroNet. Продається винятково у касі і лише сьогодні на сьогодні. На нього асиметрична ціна (20 євро в Німеччині і в Чехії - 200 корун). EgroNet покриє ділянку Карлові Вари - Пеґніц, лишається докупити VGNівський квиток Пеґніц - Нюрнберґ (11.9 євро), це квиток по інтегрованому тарифу (тобто можна наприклад далі по Нюрнберґу на трамваї чи метро їхати). Сайт ДБ його не продає і його не можна купити на станції пересадки. Щоб не довелось виходити у Пеґніці заради покупки квитка і пропускати свій поїзд і чекати наступного - квиток можна купити через програму DB Navigator для смартфона. Слід зауважити - квиток VGN при покупці через DB navigator видається з початком дії в момент покупки, незалежно від того який поїзд пасажир обрав напочатку покупки. Чинність на таку відстань 240 хвилин - що більш ніж достатньо, але наприклад купувати у попередній день чи там задовго до виїзду - не можна.
Покупка Celodenní jízdenka+Německo не дає переваг над EgroNet - бо покриє проїзд до того ж Пеґніца, а коштує трішки дорожче (259 корун).
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 20 queries.