Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.08.18 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ужгород - Здолбунів

Pages: [1] 2 3 4 5 6
Reply | Print
Author Topic: Ужгород - Здолбунів  (Read 1894 times)
Zarazko
User

Posts: 14


View Profile
« on: 17.07.18 , 20:07 »
Share Reply with quote

Забирають заїзд у Здолбунів для поїзда 045/046 Ужгород-Лисичанськ.

Після мого переїзду з Рівненської області до Ужгорода і варіантів добратися туди-сюди було кілька - і прямих, і з пересадками - Ужгород-Київ, Ужгород-Харків, електрички.
Потім це все "оптимізували" і залишили лише Ужгород-Лисичанськ та електрички.
Зараз і ту бідну зупинку забрали. Прямого варіанту із Ужгорода до Здолбунова більше немає. Причому не я одна виходила із поїзда в Здолбунові, це вузлова станція, як не крути.

Із добиранням з Рівного до Ужгорода трохи простіше, там є два зручних варіанта - нехай із пересадками, але із мінімальним очікуванням (до години).
Добратись із Ужгорода до Здолбунова - тепер немає чим. Все, що пропонує сервіс УЗ підібрати із пересадкою - все дуже довго.

Куди бігти і кому жалітись?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4014


View Profile
« Reply #1 on: 17.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote


Куди бігти і кому жалітись?

Варіант 1. Писати скарги і збирати підписи від пасажирів,  які теж хочуть їздити потрібним Вам маршрутом.  Згоден,  що це совковий метод,  але досить дієвий, бо УЗ хоч і реформували в ПАТ,  але совок звідти не прибрали.  Писати можна рекомендованими листами на: 03680 м. Київ-150, вул. Тверська, 5 або в електронному вигляді через сервіс ukc.gov.ua
В представників УЗ улюблена відмазка: "Скарг від пасажирів щодо відсутності зупинки на станції Х не надходило". Тому треба забезпечити щоб ті скарги були.  Наприклад,  у Вінницькій області це спрацювало для запуску приміського потягу.
Варіант 2. Підключити до вирішення проблеми депутатів ВР,  які пройшли в Раду по мажоритарці від Рівненщини.  Наступного року нові вибори,  то хай відпрацьовують.  В деяких регіонах такі дії теж мали хороші результати.

В ідеалі було б об'єднати варіанти 1 та 2.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #2 on: 17.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote

Жалітись можна в багато інстанцій, але надія на відповідь мала та довготривала. Не Ви одні зіткнулися з такою проблемою. Варіант вирішення:
- на Ужгород - електричкою Здолбунів - Львів 6091 до Дубна, Радивилова, Бродів чи навіть Львова, далі - на 45 поїзд;
- назад - поїздом 46 до Бродів, Радивилова чи Дубна і далі на ельку Красне - Здолбунів.
В обох напрямках передбачається достатній час на пересадку. Так - незручно і образливо, але хоч якийсь вихід.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3711


View Profile
« Reply #3 on: 17.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Вельмишановна пані Zarazko, а чому Вам не подабається ідея видовження 601/602 Солотвино-Львів аж до Ковеля через Здолбунів та Рівне?
У бік із Солотвина на Львів - "як є" (без змін), а у бік зі Львова на Солотвино - орієнтовно +2,5 год до наявного розкладу.
Картосхема (для кращої візуалізації) - тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg496461#msg496461 (зелена лінія).
Як опція - заїзд до Луцька (на це додається/втрачається приблизно 1 год).

Якщо Вам таке подобається, то ставайте громадською активісткою із збирайте підписи... Це також допоможе вберегти 601/602 від його скасування у зв'язку із введенням нового графіка у грудні 2018 (де за планами УЗ його б не мало бути). Саме такий сценарій був апробований на успішно скасованому 607/608 Чернівці-Львів... згадуючи про якого, пасивні пасажири зараз можуть тільки зітхати. Тому не баріться, гуртуйте довкола себе однодумців ... і до справи.
Це було б найадекватніше черезнічне (overnight) сполучення Південного Закарпаття із Волинню: ввечері лягли - вранці встали (стосується обидвох напрямків: "туди" і "назад"). Закупіть сотню конвертів, сотню марок, розробіть типовий бланк звернення, знайдіть охочих на їх заповнення... і ті всі 100 листів на пошту. В ідеалі можна рекомендованими відправленнями (подача на пошту - за реєстром (звичайна таблиця, щоб оператор годину не висіла над ними)).
Коли забракне коштів - знайдіть спонсорів. Одна тисяча грн - не такі вже й великі витрати на добру справу... меценати завжди знайдуться.
Logged
Zarazko
User

Posts: 14


View Profile
« Reply #4 on: 17.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

Iwan, Я не проти цього варіанту, я навіть дуже "за". Насправді чомусь пройшла повз і не помітила, піду і почитаю детальніше.

Подовження для Львів-Солотвино було б взагалі ідеальне, а то будь-яке сполучення Львів-Ужгород через Чоп - це найдовші в світі зупинки (дратуюсь за дарма витрачений час). Тому опція сісти на поїзд в Ужгороді і їхати собі до Рівненщини - це взагалі ідеально.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 383


View Profile
« Reply #5 on: 17.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

Я думаю, что с депутатами - неплохая идея. Помните как на пресс-конференции некий депутат от Сумской области Кравцова доставал? И таки пробил восстановление отмененного поезда! Руководство УЗ депутатов боится. Это на МИУ им плевать
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #6 on: 18.07.18 , 00:07 »
Share Reply with quote

Вельмишановна пані Zarazko, а чому Вам не подабається ідея видовження 601/602 Солотвино-Львів аж до Ковеля через Здолбунів та Рівне?
У бік із Солотвина на Львів - "як є" (без змін), а у бік зі Львова на Солотвино - орієнтовно +2,5 год до наявного розкладу.
Картосхема (для кращої візуалізації) - тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg496461#msg496461 (зелена лінія).
Як опція - заїзд до Луцька (на це додається/втрачається приблизно 1 год).

Якщо Вам таке подобається, то ставайте громадською активісткою із збирайте підписи... Це також допоможе вберегти 601/602 від його скасування у зв'язку із введенням нового графіка у грудні 2018 (де за планами УЗ його б не мало бути). Саме такий сценарій був апробований на успішно скасованому 607/608 Чернівці-Львів... згадуючи про якого, пасивні пасажири зараз можуть тільки зітхати. Тому не баріться, гуртуйте довкола себе однодумців ... і до справи.
Це було б найадекватніше черезнічне (overnight) сполучення Південного Закарпаття із Волинню: ввечері лягли - вранці встали (стосується обидвох напрямків: "туди" і "назад"). Закупіть сотню конвертів, сотню марок, розробіть типовий бланк звернення, знайдіть охочих на їх заповнення... і ті всі 100 листів на пошту. В ідеалі можна рекомендованими відправленнями (подача на пошту - за реєстром (звичайна таблиця, щоб оператор годину не висіла над ними)).
Коли забракне коштів - знайдіть спонсорів. Одна тисяча грн - не такі вже й великі витрати на добру справу... меценати завжди знайдуться.
А такий поїзд ой як би був доречним. Зараз з Закарпаття на Волинь є лише прямий овернайтний автобус до Луцька. А цей напрямок має потенціал. Для Закарпатців - Шацькі озера чи вихід на Білорусь. Для Волинян - лижі, озера, термальні джерела, мінеральні курорти чи вихід на Угорщину/Словаччину/Румунію.
Сам напрямок дуже перспективний для пасажирів. Одне "але" - не потрібен "їм".
Logged
Traffic
Guest
« Reply #7 on: 18.07.18 , 08:07 »
Share Reply with quote

Як сказав Красноштан на моє питання в фейсбук що заїзд 45/46 в Здолбунів забрали тому що не вистачає в часу на обслуговування в Ужгороді
Logged
Tr_Temp
User

Posts: 51


View Profile
« Reply #8 on: 18.07.18 , 10:07 »
Share Reply with quote

На мою думку, з 45/46 шансів немає.
Продовження 601/602 - тема цікава, але якщо і втілиться, то буде не раніше 2ї половини грудня.
Що можна зробити зараз, то це просити призначити зупинку у Здолбунові для поїздів №29 Ужгород-Київ та №17 Ужгород-Харків.
Способи Вам вже вище написали.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3711


View Profile
« Reply #9 on: 18.07.18 , 10:07 »
Share Reply with quote

Продовження 601/602 - тема цікава, але якщо і втілиться, то буде не раніше 2ї половини грудня.
Повірте, поки почнуть аналізувати скарги на відсутність зупинки у Здолбонові, то теж наступить грудень. Можна кілька місяців потерпіти заради нормального (не половинчатого) результату. Це така рибацька метода - сидіти і полювати на нормальну рибу, а усілякою дрібнотою - нехтувати.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.134 seconds with 20 queries.