Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.08.18 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ужгород - Здолбунів

Pages: 1 2 [3] 4 5 6
Reply | Print
Author Topic: Ужгород - Здолбунів  (Read 1897 times)
MVM
Active user

Posts: 186


View Profile
« Reply #20 on: 18.07.18 , 15:07 »
Share Reply with quote

Вообще не понятно это сообщение с Кошице: с Ужгорода до конца аж 6 ч катится (автотранспортом за 4-5 ч можно добраться). Практически пустым. ИМХО, его отмены никто и не заметит. Так что насчет 13/14 можно думать.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3205


View Profile
« Reply #21 on: 18.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote

Вообще не понятно это сообщение с Кошице: с Ужгорода до конца аж 6 ч катится (автотранспортом за 4-5 ч можно добраться). Практически пустым. ИМХО, его отмены никто и не заметит.
Не забываем что под этот вагон подвязан единый билет со словаками Киев-Прага, после отмены прямого вагона...
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2787


View Profile
« Reply #22 on: 18.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote



А про сообщение Закарпатье - Киев, забыли добавить основное. 81/82 это единственный поезд теперь, который приезжает до начала рабочего/учебного дня.
Все эти прибытия в 14.20 и 10.20 и 11.45 - это уже выбитый рабочий день.
Про 14:20 еще можно согласиться, остальное дело вкуса. Прекрасно себе утренние и дневные поезда в Киев заполняются (и не из-за отсутствия альтернатив, просто многим дерганая ночь с плохим обрывочным сном не нужна, проще еще один день к командировке добавить/оплатить ночевку и на свежую голову дела сделать).
« Last Edit: 18.07.18 , 16:07 by Emblaze » Logged
Zarazko
User

Posts: 14


View Profile
« Reply #23 on: 18.07.18 , 18:07 »
Share Reply with quote

Дякую всім за приєднання до дискусії!

За порадами від деяких користувачів - скарга за урядовою гарячою лінією оформлена, звернення до депутата теж оформлене. Можливо, з того нічого не вийде, але  краще спробувати і жалкувати, що не вийшло, ніж не спробувати взагалі. При отриманні фідбеків - поділюсь.


Logged
Iwan
Active user

Posts: 3711


View Profile
« Reply #24 on: 18.07.18 , 18:07 »
Share Reply with quote

А чом не показали що саме написали? Ми тут провангували чи щось буде чи ні.
Logged
Zayats
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #25 on: 18.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Як сказав Красноштан на моє питання в фейсбук що заїзд 45/46 в Здолбунів забрали тому що не вистачає в часу на обслуговування в Ужгороді

А до цього часу як встигали?
Logged
Zarazko
User

Posts: 14


View Profile
« Reply #26 on: 08.08.18 , 15:08 »
Share Reply with quote

Як сказав Красноштан на моє питання в фейсбук що заїзд 45/46 в Здолбунів забрали тому що не вистачає в часу на обслуговування в Ужгороді

А до цього часу як встигали?

Нещодавно проводила своїх родичів, приїжджали в гості. Поїзд подають на посадку доволі пізно, це факт.
Logged
Zarazko
User

Posts: 14


View Profile
« Reply #27 on: 08.08.18 , 15:08 »
Share Reply with quote

UPD: вдалося вийти на народного депутата від одного з округів Рівненщини, обмалювала ситуацію - обіцяв зі свого боку побувати у Міністерстві інфраструктури.
Голова Рівненської ОДА теж відгукнувся на мій меседж. Можливо, то все обіцянки-цяцянки, але як мінімум проблему донесено. Як максимум - побачимо, чи буде результат.

Також приємна новина: Швидкісний поїзд «Тарпан» здійснив експериментальну поїздку в сполученні Львів – Ужгород – Львів

У ніч із 7 на 8 серпня цього року відбулась експериментальна поїздка двосисистемного швидкісного електропоїзда ЕКр1 «Тарпан» виробництва ПАТ «Крюківсьбкий вагонобудівний завод» («КВБЗ») на дільниці Львів – Лавочне – Мукачево – Ужгород. Рейси за цим маршрутом та зворотно пасажирський поїзд здійснив із метою визначення можливості курсування на цій дільниці, зокрема для підтвердження динамічних характеристик рухомого складу, визначення максимальних швидкостей руху тощо. Участь в експериментальній поїздці потяга ЕКр1 взяли представники філії «Українська залізнична швидкісна компанія», заводу-виробника, фахівці відповідних департаментів ПАТ «Укрзалізниця» та господарств регіональної філії «Львівська залізниця».

За попередніми результатами експериментальних рейсів, серйозних зауважень до інфраструктури на цій дільниці не виявлено, рухомий склад подолав маршрут за графіком та зі встановленими швидкостями. За остаточними результатами аналізу всіх показників буде реалізовано комплекс заходів для можливості запровадження регулярного курсування швидкісного поїзда на цій дільниці.

https://info.uz.ua/news/shvidkisniy-poizd-tarpan-zdiysniv-eksperimentalnu-poizdku-v-spoluchenni-lviv-uzhgorod-lviv
Logged
_vs_
Active user

Posts: 847


View Profile
« Reply #28 on: 08.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote

подождите, вопрос заезда в Чоп Вы сами подняли, а это связаные вещи.
Сейчас заезды в Чоп поездов идущих через воловецкий перевал до Ужгорода - зло, которое оправдывается тем, что только в Чопе можно сесть на поезд в Венгрию. Если на ближайший следующий поезд на Венгрию можно сесть по Мукачево - значит заезд в Чоп не оправдан, я так думаю.
До Мукачева в лучшем случае пойдет один не самый дешевый распиаренный поезд (за счет украинского участка по международному тарифу), ориентированный больше на венгров.
А Чоп — это универсальный, удобный и самый бюджетный хаб не только на Венгрию (за которой еще много чего), но и на Словакию с Австрией и Чехией. А Чехия сама по себе центральноевропейский хаб и туристическое направление. Говорим "Львов" или "Чоп" — подразумеваем "хаб на Центральную Европу и дальше", который должен быть связан со всей Украиной. Вряд ли все существующие подкидыши оттуда вытянут в мукачевский аппендикс, хотя было бы неплохо.
В Чопе должна быть остановка у тех поездов, для которых она имеет смысл и не имеет альтернатив в плане пересадки за Карпатами. То есть 45/46 (потому что это вообще универсальный и самый доступный трамвай), 13/14, предлагаемый к восстановлению 99/100 (для утреннего выезда), 81/82 (при текущем графике, хотя это первый кандидат на трансформацию в НЭ), 145/146, а также стоило бы запустить туда что-то из Львова в середине дня — к вечернему Чоп-ЧнТ (и не только, но повторяться здесь не буду). Для НЭ стоит предусмотреть альтернативу в виде электричек или какого-то из более медленных поездов по Мукачеву.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 280


View Profile
« Reply #29 on: 08.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote

Для НЭ стоит предусмотреть альтернативу в виде электричек или какого-то из более медленных поездов по Мукачеву.

Згоден. На мою думку у поїзда №46/45 "Закарпаття" Ужгород - Лисичанськ є багато "дрібних і зайвих" зупинок, які можна було б повідміняти і прискорити курсування, а не жертвувати такою важливою станцією як Здолбунів...
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 20 queries.