Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ужгород - Здолбунів

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Reply | Print
Author Topic: Ужгород - Здолбунів  (Read 4621 times)
lv
Active user

Posts: 162


View Profile
« Reply #60 on: 20.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote

ЕЩЁ
2) Пассажиры разбили палатки в здании львовского вокзала из-за отказа обменять им билеты (обновлено)
Им ответили, что поезд опоздал не по вине вокзала.
 
В здании главного железнодорожного вокзала Львова туристы разложили палатки, протестуя против отказа заменить им билеты из-за опоздания поезда. Об этом сообщил депутат городского совета и общественный активист Игорь Зинкевич в Facebook.

“В ночь на 19 августа группа туристов возвращалась из Ивано-Франковска, однако поезд, которым они ехали, прибыл во Львов с двухчасовым опозданием, из-за чего туристы не успели сесть на другой поезд, на который уже были приобретены билеты, чтобы доехать домой”, - говорится в публикации.
Администрация вокзала отказалась обменять эти билеты на другие, заявив, что поезд, которым ехали туристы, опоздал не по вине вокзала.
Обновление. Пассажирам Укрзализныци, которые не успели на пересадку во Львове из-за задержки поезда на два часа, предоставили места в других вагонах. Об этом сообщается на сайтеУЗ.

«В частности, часть пассажиров, следующих в Лисичанск, продолжат путешествие в отдельном вагоне поезда №74 Львов - Москва, который по станции Хмельницкий будет присоединен к составу поезда №138 Хмельницкий - Лисичанск. Пассажиров, направлявшихся в Сумы, в Киеве с поезда №74 будет пересажено на поезд №124 Киев - Константиновка», - указано в сообщении.

Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #61 on: 20.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote


Doobey, якби ти їм (депо Ковель) запропонував: вагони, що очікуються від вивільнення зі складу поїзда Ковель-Москва використати для організації складу Ковель-Солотвино у спільному обігу із 13/14... показав би вечірню стиковку з ІС+ на Солотвино о 23:10... і вивільнення якоїсь електрички для іншого напрямку... (може ти то й писав..), то припускаю, що могла б бути інша відповідь.

Хто зацікавлений, прошу описати проблему (в стилі офіціозу) і всі супутні переваги від такого видовження. Складемо спільну петицію, і я спробую її просунути.
Іван, я спеціально не звертався ні в депо Ковель, ні ще в якісь залізничні підрозділи, бо вже втомився отримувати однотипні відписки. А взяв і написав нардепу-земляку, аргументуючи це тим, що поїзд Ковель - Солотвино буде цікавий як для нашого краю, так і для Волині, Рівненщини та Закарпаття тому, що туристичний потенціал, родинні звязки, зручні стиковки і бла-бла-бла. Він спочатку коротко відписав, що допоможе, а потім скинув дану відповідь. Я так розумію, що все йде від консервативності та небажання щось змінювати львівських пасажирників, бо всім добре так, як є зараз. Тому, навіть не знаю, яким би то чином і з яким каталізатором дане питання можна було б зрушити.
Logged
VSK
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #62 on: 20.08.18 , 17:08 »
Share Reply with quote

Видно з нового графіку вони хочуть просто грохнути 601/602 і ті всі подовження їм ні до чого
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3913


View Profile
« Reply #63 on: 20.08.18 , 17:08 »
Share Reply with quote

Прокладка київського поїзда ниткою 6хх місцевого - з тієї ж опери, що й полюції деяких активістів щодо виконання київським поїздом графіка Одеса - Ізмаїл. 601-602 Львів - Солотвино треба виконувати ПДСом, який по графіку найбільше для цього пасує - поїздом Маріуполь - Львів. Все інше - це спроби схрестити жабу з гадюкою. Сподіваюсь, всі причетні до цієї хуйні будуть покарані.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #64 on: 20.08.18 , 17:08 »
Share Reply with quote

Прокладка київського поїзда ниткою 6хх місцевого - з тієї ж опери, що й полюції деяких активістів щодо виконання київським поїздом графіка Одеса - Ізмаїл. 601-602 Львів - Солотвино треба виконувати ПДСом, який по графіку найбільше для цього пасує - поїздом Маріуполь - Львів. Все інше - це спроби схрестити жабу з гадюкою. Сподіваюсь, всі причетні до цієї хуйні будуть покарані.
Вікторе, вислови (коротко) свою думку щодо: Ковель-Солотвино та Солотвино у взаємному обігу по Солотвино.
Якщо в цьому немає нічого поганого, то саме зараз відкрите вікно для політичного лобіювання і є шанс це реалізувати.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3913


View Profile
« Reply #65 on: 20.08.18 , 18:08 »
Share Reply with quote

Для мене у значно більшому пріоритеті ті три нещасні причіпні вагони (2К+1П) Ковель - Ворохта, які до Львова ми тягнемо з Ковель - Чернівці, зі Львова в Тернопіль мусимо нагнути груників тягнути їх окремим локомотивом, і по Тернополю чіпляти до половинки 357-358 Київ - Ворохта з наших пропозицій.

З недоліків того, що ми пропихнемо політичною волею: будь-яка зміна часу відправлення зі Львова на Солотвино в район після 23-ї години призведе до відтоку пасажирів, бо не буде середньостатистичний груник, який порішав справи, чекати стільки часу у Львові. Контингент поїзда: цигани, турківські груники, які їдуть зі зміни після 20-ї, всячеські перечини з березними, яким нахер не всрався овернайт, а всячеські хусти почнуть волати за пізнє відправлення і прибуття, що вранці підуть без них маршрутки на села. Це з тої ж опери, як на Ізмаїл гарячі полюційні голови пропонували київський состав відправленням з Одеси в 23:59, не розуміючи, що до того часу всякі Сарати з Арцизами і Котами лабухами сто разів встигнуть звалити на маршрутки. А зсувати на 23:хх зі Львова на Солотвино доведеться, якщо дибіли прокладуть так київський поїзд, або якщо ми захочемо дочекатись ковельського. А це вже прутня.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2489


View Profile
« Reply #66 on: 21.08.18 , 09:08 »
Share Reply with quote

На мою думку варто старатись зберегти, і 601/602, і 013/014 через Сянки. Не розумію чому на цій ділянці має бути лише один пасажирський поїзд? Хто таке придумав?
Те, що 601/602 ввели в діючий графік в останній момент і Львівська не знала яким складом тягати вагони в Солотвино і нічого кращого не придумала як оборот з 085/086 , не означає, що 601/602 потрібно вбивати.
013/014 треба прискорювати з Києва до Львова і на ділянці Львів - Сянки - Ужгород - Солотвино він має бути приблизним графіком, що є зараз.
А 601/602 потрібно переводити в 301/302 і з видовжувати кудись. Хоч в Ковель, хоч в Хмельницький (якщо 013/014 переведуть на Шепетівку), хоч в Чернівці. Відповідно прибуття до Львова має бути в 20:00 і відправлення в Солотвино по своєму графіку. Назад також прибуття до Львова в межах 6 ранку і дальше на Ковель, Хмельницький або Чернівці.
« Last Edit: 21.08.18 , 09:08 by Entony » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #67 on: 21.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

Я от не розумію, чому УЗ так тримає розклад 601-го заради тих кількох роботяг, які їздять додому з роботи. Є ж електричка в 20:47, в чому проблема. УЗ мала би підлаштовувати графіки для потреб пересічних пасажирів, а не лише своїх колег. Чомусь на здолбунівському напрямку про таке ніхто не думав, а одним махом в 2011 році відмінили все, що можна і не можна, не дивлячись ні на залізничників, ні на інші верстви пасажирів. Що поганого буде, коли між Львовом та Ужгородом буде зручний овернайт? Нічого. Навпаки - ввечері у Львові ліг, вранці (а не почеред ночі) в Ужгороді прокинувся. Роботяги до Сянок чи ближче можуть спокійно їздити елькою на 20:47, а кому далі - то вже не так суттєво, чи приїде додому в 1 ночі, чи в 4 ранку, всеодно після зміни відпочавати мінімум добу. Та й сумніваюся, що на дільниці Сянки - Ужгород проживає багато роботяг, які працюють у Львові. Все-таки, там вже межі обслуговування Ужгородських ПЧ, ШЧ, ЕЧ, ДН, ВЧД і т.д.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #68 on: 21.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

Doobey, якщо домовишся з Віктором (досягнеш консенсусу), то є реальна можливість реалізації цього проекту.
Також потрібно продумати "яким складом" і "з чим в обігу". Я за 7-10 днів повернуся до цього питання.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #69 on: 21.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

На мою думку варто старатись зберегти, і 601/602, і 013/014 через Сянки. Не розумію чому на цій ділянці має бути лише один пасажирський поїзд? Хто таке придумав?
Те, що 601/602 ввели в діючий графік в останній момент і Львівська не знала яким складом тягати вагони в Солотвино і нічого кращого не придумала як оборот з 085/086 , не означає, що 601/602 потрібно вбивати.
013/014 треба прискорювати з Києва до Львова і на ділянці Львів - Сянки - Ужгород - Солотвино він має бути приблизним графіком, що є зараз.
А 601/602 потрібно переводити в 301/302 і з видовжувати кудись. Хоч в Ковель, хоч в Хмельницький (якщо 013/014 переведуть на Шепетівку), хоч в Чернівці. Відповідно прибуття до Львова має бути в 20:00 і відправлення в Солотвино по своєму графіку. Назад також прибуття до Львова в межах 6 ранку і дальше на Ковель, Хмельницький або Чернівці.
Зв'язувати Закарпаття з Чернівцями, не думаю, що варто - було вже діло і провалилося. З Хмельницьким - зараз є сполучення. А от Ковель, думаю, був би варіантом вартим уваги. І якщо до Білокамяної дійсно відмінять сполучення, то якраз ті ковельські вагони можна було б використати на Південь (до Херсона чи Миколаєва) та Карпати (Солотвино чи/і Ворохта).
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.116 seconds with 20 queries.