Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ужгород - Здолбунів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
Reply | Print
Author Topic: Ужгород - Здолбунів  (Read 4623 times)
Entony
Active user

Posts: 2489


View Profile
« Reply #70 on: 21.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

На мою думку варто старатись зберегти, і 601/602, і 013/014 через Сянки. Не розумію чому на цій ділянці має бути лише один пасажирський поїзд? Хто таке придумав?
Те, що 601/602 ввели в діючий графік в останній момент і Львівська не знала яким складом тягати вагони в Солотвино і нічого кращого не придумала як оборот з 085/086 , не означає, що 601/602 потрібно вбивати.
013/014 треба прискорювати з Києва до Львова і на ділянці Львів - Сянки - Ужгород - Солотвино він має бути приблизним графіком, що є зараз.
А 601/602 потрібно переводити в 301/302 і з видовжувати кудись. Хоч в Ковель, хоч в Хмельницький (якщо 013/014 переведуть на Шепетівку), хоч в Чернівці. Відповідно прибуття до Львова має бути в 20:00 і відправлення в Солотвино по своєму графіку. Назад також прибуття до Львова в межах 6 ранку і дальше на Ковель, Хмельницький або Чернівці.
Зв'язувати Закарпаття з Чернівцями, не думаю, що варто - було вже діло і провалилося. З Хмельницьким - зараз є сполучення. А от Ковель, думаю, був би варіантом вартим уваги. І якщо до Білокамяної дійсно відмінять сполучення, то якраз ті ковельські вагони можна було б використати на Південь (до Херсона чи Миколаєва) та Карпати (Солотвино чи/і Ворохта).
Ви правильно підмітили. З Хмельницьким зараз є сполучення. З нового графіку його скоріш за все не буде, як і Вінниця, Тернопіль не матимуть прямого зручного поїзда до Солотвино, бо в пропозиціях є перекладення 013/014 на Шепетівку. Тому як варіант Хмельницький міг би взяти на обслугу собі 601/602. Так само як і Чернівці чи Ковель. Але проблема в тому, щоб зробити нормальний розклад дальше Львова. До Хмельницького чи Чернівців за 4-5 годин поїзд доїде, а от до Ковеля я не впевнений. Плюю Чернівці та Хмельницький мають депо. А в Луцьку чи Рівного його немає. Хіба робити якісь обороти по Солотвино. Але я б цього не робив, бо 013/014 закручений в оборот по Києві з інший поїздом. Легше і краще - це просто передати на обслугу 601/602 в інше депо. І всім буде щастя. З 025/026 Львів - Одеса так і зробили. Передали з Львівської на Одеську обслуговувати і нічого.
Краще домагатись модифікації 601/602 в 301/302 з видовженням кудись. Тим більше поки є підтримка депутатів на даний час. Це легше чим вигадувати обороти по Солтовино.
« Last Edit: 21.08.18 , 11:08 by Entony » Logged
Vova
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #71 on: 21.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

Entony повністю Вас підтримую,нащо відміняти 601/602 якщо заселеність досить добра,на кожен поїзд є свій пасажир.Особисто мені той поїзд все підходив поки у Львові вчився і якщо на день у Львів вискочити то підходить.Моя думка не за відміни треба думати а за збільшення поїздів,а на чому їздити це вже УЗ має думати.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3913


View Profile
« Reply #72 on: 21.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

Я от не розумію, чому УЗ так тримає розклад 601-го заради тих кількох роботяг, які їздять додому з роботи. Є ж електричка в 20:47, в чому проблема. УЗ мала би підлаштовувати графіки для потреб пересічних пасажирів, а не лише своїх колег. Чомусь на здолбунівському напрямку про таке ніхто не думав, а одним махом в 2011 році відмінили все, що можна і не можна, не дивлячись ні на залізничників, ні на інші верстви пасажирів. Що поганого буде, коли між Львовом та Ужгородом буде зручний овернайт? Нічого. Навпаки - ввечері у Львові ліг, вранці (а не почеред ночі) в Ужгороді прокинувся.

Зручний овернайт це прибуття в УЖ в 05:50?

Можемо провести анкетування пасажирів, як вони ставляться до зсуву графіка на три години.

Quote
Роботяги до Сянок чи ближче можуть спокійно їздити елькою на 20:47, а кому далі - то вже не так суттєво, чи приїде додому в 1 ночі, чи в 4 ранку

Далі - суттєво, це те що я безуспішно намагався пояснити в попередньому пості. Пасажири в Перечини-Березний переважно не львів"яни. І що їм робити у Львові до опівночі, я не розумію. Львів"яни на маршруті, я так гадаю, починаються з Берегово й далі, і це переважно туристи. Та й берегівсько-хустських пасажирів у Львів вистачає. І якого дідька їм сидіти у Львові до опівночі - те саме питання. За наявності квитків ніхто до опівночі не маринуватиме себе по ганделиках, їздитимуть елеком до Мунькача + маршрутка або 145 до Мунькача + бусік на замовлення. А яких транзитних пасажирів ми здобудемо? Через день зі Стоянова, Сенкевичівки, через день з Рівного, Бродів?

Єдиний варіант - шукати компромісний графік з ранішим відправленням з Ковеля і проходженням Львова в районі 22 години.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2489


View Profile
« Reply #73 on: 21.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

Ну так. Проходження Львова в 21-22 годині теж не погано. 013/014 нехай собі проходить Львів в 2-3 ночі. Він і так не для Львова. А 601/602 можна трохи посунути.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #74 on: 21.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

 
Єдиний варіант - шукати компромісний графік з ранішим відправленням з Ковеля і проходженням Львова в районі 22 години.
О це було б дуже навіть непогано. Бо я чогось дуже сумніваюся, що в Перечині-Березному живе багато роботяг, які добираються до праці до Львова і заради яких так тримають розклад.

А зворотньо? 602 лишати без змін?

13/14 у випадку переводу через Бердичів-Здолбунів, мабуть, мав би виїжджати з Києва, як колись 99-ий (це моя версія). А назад, як гадаєте, найоптимальніший розклад який?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3913


View Profile
« Reply #75 on: 21.08.18 , 12:08 »
Share Reply with quote

Переведення 13/14 на Здолбунів - ще одна говноідея Пасдепу.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #76 on: 21.08.18 , 12:08 »
Share Reply with quote

Переведення 13/14 на Здолбунів - ще одна говноідея Пасдепу.
ГОВНОідея? Мені здалося, Вам це теж подобається, адже Ви неодноразово висловлювали ідею реінкарнації 99-го. Чи це не в'яжеться одне з другим?
Logged
MVM
Active user

Posts: 224


View Profile
« Reply #77 on: 21.08.18 , 12:08 »
Share Reply with quote

Хочу зауважити, що 601/602 для зв`язку Львова з містами по лінії Чоп - Батьово - Солотвино, а Самбір - Сянки - Ужгород тут другорядні, тому його можна лишити як є.

Також, тут уже була ідея 601/602 та 13/14 пов`язати в спільний обіг.
Тоді: 601 приходить в Солотвино о 9. Далі, цей РС по 13у такий варіант:

Солотвино - - 11:30
Ужгород 16:30 - 16:40
Львів 22:40 - 23:00
Київ 8:00 - -

З Києва: - - 17:30
Львів 2:30 - 3:00
Ужгород 9:00 - 9:20
Солотвино 14:20

І до Львова ниткою 601/602 о 17 год. (можна до Хмельницького подовжити чи ще кудись). Потрібно 4 склада. Питання: що про 145/146 думають?


Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3913


View Profile
« Reply #78 on: 21.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

ГОВНОідея? Мені здалося, Вам це теж подобається, адже Ви неодноразово висловлювали ідею реінкарнації 99-го. Чи це не в'яжеться одне з другим?

Що тут треба розжувати? Що переведення 13-го це НЕ реінкарнація?

Чи в Пасдепі думають, що від перестановки, блядь, доданків, сума колись мінялася?

Сука, оці маневри з 13-м нагадують маневри кроватями в борделі. Зробили 45-46, так визнайте що на нього хер коли місця побачиш, бо там Суми роками не вивозились, АТОшники додались, тощо. По суті, один з поїздів Ужгород - Київ, та ще й з окуєнним прибуттям, пішов у піхву.

Має бути 99-100 на додачу до існуючих. Чим його робитимуть - мене не хвилює.
Logged
VSK
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #79 on: 21.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

Хочу зауважити, що 601/602 для зв`язку Львова з містами по лінії Чоп - Батьово - Солотвино, а Самбір - Сянки - Ужгород тут другорядні, тому його можна лишити як є.

Також, тут уже була ідея 601/602 та 13/14 пов`язати в спільний обіг.
Тоді: 601 приходить в Солотвино о 9. Далі, цей РС по 13у такий варіант:

Солотвино - - 11:30
Ужгород 16:30 - 16:40
Львів 22:40 - 23:00
Київ 8:00 - -

З Києва: - - 17:30
Львів 2:30 - 3:00
Ужгород 9:00 - 9:20
Солотвино 14:20

І до Львова ниткою 601/602 о 17 год. (можна до Хмельницького подовжити чи ще кудись). Потрібно 4 склада. Питання: що про 145/146 думають?



601/602 подовжуємо до Хмеля або Жмеренки ;а 13/14 через Здолбунів-Бердичів таким графіком як ви пропонуєте і оборотом на 601/602 . А 29/30пускаємо через Коростень і додаємо зупинок між Львовом і Мукачево і всім буде щастя
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 20 queries.