Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.18 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ужгород - Здолбунів

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
Reply | Print
Author Topic: Ужгород - Здолбунів  (Read 4018 times)
Entony
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #50 on: 11.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

Тоді давайте прикинемо, який розклад мав би бути у 13/14, коли його переведуть через Здолбунів.
Та нічого УЗ не буде вигадувати щоб не заморочуватись. Десь плюс-мінус прискорять на ділянці Львів - Солотвино та й все. Маю на увазі графік 601/602, яким поїде 013/014.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2226


View Profile
« Reply #51 on: 11.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Це дивлячись який там запас на прискорення.
Можуть ще через Львів пропускати в напрямку Солотвино рано вранці, а назад - пізно ввечері
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1417


View Profile
« Reply #52 on: 11.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Я ввавжаю, що має право на життя і такий варіант:
Київ 14:00 - Львів 23:00 - Ужгород 05:00 - Солотвино 10:00



Солотвино 12:00 - Ужгород 17:00 - Львів 23:00 - Київ 08:00
Logged
_vs_
Active user

Posts: 920


View Profile
« Reply #53 on: 12.08.18 , 01:08 »
Share Reply with quote

Давайте без "покращень". Асиметричні графіки — зло. Прибуття о 8 цьому трамваю не потрібно, 602 завжди орієнтувався на Львів, а 14 і так прибуває в свинячий голос, гірше не буде.
Кому потрібне прибуття в бізнес-час, так це 29/30.
Натомість 13/14 можна зробити повільним "дублером" 743/744 з зупинками по кількох станціях північного ходу (Здолбунів, Шепетівка, можливо ще щось). Скільки годин йому потрібно на це — 8 вистачить? (Для 30 без Здолбунова вистачає трохи більше 7. А якщо ці зупинки віддати 14, то у 30 можна взагалі їх забрати і прискорити НЕ як він має бути.) Львів 5:хх — Київ 13:хх - (практично той проміжок, що зараз) - Київ 15:хх — Львів 23:хх, далі умовно зміщуємо на 3 години вперед (близько до історичного графіка, до речі): Ужгород 5:47 - Чоп 6:31 (фігувато, але для більш ранньої пересадки тепер є 145, зате тут можна виспатись) - Солотвино 12:08. Насправді його ще трохи прискорити можна. Назад графік близький до 602, але завдяки прискоренню 14 буде прибуття до Львова ближче до 5:00.
Таким чином отримуємо мінімально оптимізований 601/602, аналог колишнього 99 для раннього прибуття в Ужгород і Чоп, можливість пізнього виїзду з Ужгорода, плюс здолбунівсько-шепетівський трамвай.
Для Тернополя є елька з прибуттям до Львова о 23:40. (Тому зі Львова може бути сенс відправляти цей 13 ближче до 23:59 і якось узгодити пересадку.) Для Хмеля, Вінниці відносно зручний 81.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #54 on: 12.08.18 , 09:08 »
Share Reply with quote

UPD: вдалося вийти на народного депутата від одного з округів Рівненщини, обмалювала ситуацію - обіцяв зі свого боку побувати у Міністерстві інфраструктури.
Голова Рівненської ОДА теж відгукнувся на мій меседж.
Чем жаловаться депутату на зализну дорогу, вы бы лучше спросили у него... а что он делает, как депутат, для своевременной компенсации за перевозку льоготников, которых очень много ездят каждый день на электричках? может он желает вложить деньги в инфраструктуру станции Злолбунов, чтобы поезда могли следовать без смены направления? или хотябы написал письма в Мининфрастуктуру с выделением денег на модернизацию станции Здолбунов?
Вот тогда и можно говорить об остановках дополнительных поездов, а пока что сообщение станции Здолбунов полностью обеспечивается действующим графиком с такими городами как Харьков, Львов, Одесса, Новоалексеевка, Ковель, Ровно и конечно же есть сразу несколько поездов в Киев.

Чем гнобить кого-то за то, что он жалуется  - Вы-то сами только умеете на диване сидеть и комменты строчить? ...
Пані Zarazko, повідомлення від Undertaker можливо й обурило Вас, але перш ніж, щось кудись висилати, бажано оцінити Ваші петиції з точки зору їх адресати. Нагадує шахматну партію на 1 особу. Найперше, адресати не люблять слово "скарга"... бо це накладає певний негативний відбиток на автора скарги. Заголовок "Пропозиція" має більше шансів на втілення/реалізацію, однак це вимагає від автора подання однієї чи кількох концепцій варіантів розв'язку задачі.
Причетним краще подати кілька допустимих варіантів (на вибір), що суттєво спрощує їх працю... але з цим теж треба обережно, аби не виглядало, що Ви диктуєте їм певні умови... і "виконуєте їх роботу".
Одним словом, потрібно забувати про скарги та ворожнечу, і переходити до партнерських стосунків... в тім числі залагодження інших спірних питань... хоча б те, на що звертає увагу Undertaker.
Можете запропонувати УЗ свої посередницькі послуги із врегулювання питання компенсації проїзду в обмін на призначення поїзда Ковель-Солотвино (на базі наявного 601/602 зі зміщенням розкладу на +2...3 години у бік Солотвина).
Із власного досвіду скажу, що УЗ відмовилась від компенсації Рахівщини при призначенні поїзда Одеса-Рахів, офіційно заявивши, що компенсації коштів за приміські перевезення не є умовою призначення Одеса-Рахів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2226


View Profile
« Reply #55 on: 12.08.18 , 09:08 »
Share Reply with quote

  далі умовно зміщуємо на 3 години вперед (близько до історичного графіка, до речі): Ужгород 5:47 - Чоп 6:31 (фігувато, але для більш ранньої пересадки тепер є 145, зате тут можна виспатись) - Солотвино 12:08. Насправді його ще трохи прискорити можна.
На півтори години))). Час руху по ділянці Чоп - Солотвино у 601 складає 5:17, а 13 - 3:47. На зворотному шляху - година.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #56 on: 12.08.18 , 09:08 »
Share Reply with quote

Значить як і хотіли раніше 013/014 буде курсувати денно на ділянці Львів - Київ - Львів через Шепетівку. На ділянці Львів - Солотвино - Львів розкладом 601/602. Відповідно, Ужгород буде з проходженням в 1-2 ночі в сторону Солотвина і 23-24 година в сторону Львова.
Мені ще дуже подобався варіант, який обговорювався в одній із тем - Ковель-Солотвино за рахунок видовження Львів-Солотвино (через Здолбунів та Рівне). Мрії-мрії)
Власне, тоді мова йшла про те, що Вам цей варіант подобався, і Ви наче погодились його пропагувати, в т.ч. через організацію масових звернень. Масові звернення (не плутати із колективним зверненням - одне звернення з багатьма підписантами) - виглядають множина шаблонних звернень від різних авторів одному адресати (УЗ). Ці звернення відрізнятимуться тільки реквізитими заявника. Я Вам писав у приваті, що це може коштувати 1 тис. грн. Заповнені звернення (щоб зекономити  на марках) можна вкинути до скриньки у Києві на Тверській 5.

Готові взятися за організацію сполучення Ковель-Солотвино - напишіть мені в приват. 1 місяць вже втрачено. Розклади формуються саме зараз (влітку), тому варто поквапитись, а не покладатися на недієві скарги до УКЦ. Наступні ворота відкриються влітку 2019 але тоді вже може бути пізно.
« Last Edit: 12.08.18 , 09:08 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #57 on: 12.08.18 , 09:08 »
Share Reply with quote

... Возможно с нового графика удасться что-то поменять и вернуть остановку поезду. Интересно, что если остановка будет восстановлена специалистами, уверен, ваш любимый депутат повесит на себя все заслуги.
Тут є кілька прикладів "депутатських досягнень":
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117020.msg479533#msg479533

Достатньо співставити дати цих подій:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123766.msg479463#msg479463
https://zakarpattya.net.ua/News/176608-U-khodi-zasidannia-sesii-Zakarpatskoi-oblrady-pryiniato-nyzku-kadrovykh-rishen-i-vrucheno-kliuchi-vid-kvartyry-Anatoliiu-Hereiu-FOTO
(третій абзац від низу)
аби зрозуміти, що призначення Одеса-Рахів не є наслідком діяльності депутатів Закарпатської облради. Але як важко депутатам утриматися від очолення перемог. Якби вони прийняли постанову "про невідкладне затемнення Місяця до кінця третього кварталу 2018 року", то виборці б їм повірили, що це винятково завдяки їх старанням.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #58 on: 20.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote

Відповідь Нардепу щодо продовження 601/602 до Ковеля:



Для "повного щастя" чекаємо ще на скріншоти від пані Zarazko. Як на мене, то хоч буде Папа Римський, а відповідь буде такою ж. Я не бачив самого запиту (і звернення), однак розумію, що в ньому не було зазначено варіантів розв'язання задачі. З практики знаю, що потрібно подавати бодай 2 допустимих варіанти реалізації пропонованої задачі.
Doobey, якби ти їм (депо Ковель) запропонував: вагони, що очікуються від вивільнення зі складу поїзда Ковель-Москва використати для організації складу Ковель-Солотвино у спільному обігу із 13/14... показав би вечірню стиковку з ІС+ на Солотвино о 23:10... і вивільнення якоїсь електрички для іншого напрямку... (може ти то й писав..), то припускаю, що могла б бути інша відповідь.

Хто зацікавлений, прошу описати проблему (в стилі офіціозу) і всі супутні переваги від такого видовження. Складемо спільну петицію, і я спробую її просунути.
Logged
lv
Active user

Posts: 161


View Profile
« Reply #59 on: 20.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote

Ось що в новинах, не все так просто....
+++++++++++++++++

Львов) блокировали 16 августа движение всех поездов из Львова и во Львов из-за отсутствия свободных мест в электропоезде "Львов - Здолбунов".

Об этом сообщают Українські Новини со ссылкой на очевидцев происшествия.

Поезд состоял из 4 вагонов, все желающие не смогли в него сесть. По словам пассажиров, поезд был переполнен.

Люди, которые не смогли сесть на станции "Подзамче", заблокировали движение поездов около 18:30.

Представители Львовской железной дороги вели с ними переговоры с целью разблокирования движения. Около 21:00 протестующие прекратили акцию.

По словам очевидцев блокирования, перед этим Львовская железная дорога предоставила для пассажиров еще один электропоезд "Львов - Здолбунов", который состоял из шести вагонов.

Люди несколько минут еще блокировали движение поездов и потом сели в электропоезда. Оба электропоезда отправились в Здолбунов.

После этого движение поездов было разблокировано.

Движение поездов во Львове из-за нехватки мест в пригородных поездах блокировали неоднократно в этом году.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.084 seconds with 21 queries.