Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ужгород - Здолбунів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10
Reply | Print
Author Topic: Ужгород - Здолбунів  (Read 4622 times)
VSK
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #80 on: 21.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

Має бути 99-100 на додачу до існуючих. Чим його робитимуть - мене не хвилює.
[/quote]
Якщо вдастся відновити 99/100- тоді 13/14 треба лишити через Хмель з прибуттям до Києва до 11;30 а 601/602 тягнути до Ковеля
« Last Edit: 21.08.18 , 13:08 by VSK » Logged
MVM
Active user

Posts: 224


View Profile
« Reply #81 on: 21.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

601/602 подовжуємо до Хмеля або Жмеренки ;а 13/14 через Здолбунів-Бердичів таким графіком як ви пропонуєте і оборотом на 601/602 . А 29/30пускаємо через Коростень і додаємо зупинок між Львовом і Мукачево і всім буде щастя

29/30 не треба чіпати, тільки зупинки відмінити Києвом і Львовом (НЕ все ж таки).

а з 601/602 не так просто - кажуть, він в загальному обігу з 85/86.

Моя пропозиція прокатить лише не в піковий сезон, коли можна набрати зайвий рухомий склад.
Logged
VSK
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #82 on: 21.08.18 , 14:08 »
Share Reply with quote

601/602 подовжуємо до Хмеля або Жмеренки ;а 13/14 через Здолбунів-Бердичів таким графіком як ви пропонуєте і оборотом на 601/602 . А 29/30пускаємо через Коростень і додаємо зупинок між Львовом і Мукачево і всім буде щастя

29/30 не треба чіпати, тільки зупинки відмінити Києвом і Львовом (НЕ все ж таки).

а з 601/602 не так просто - кажуть, він в загальному обігу з 85/86.

Моя пропозиція прокатить лише не в піковий сезон, коли можна набрати зайвий рухомий склад.
Переведення через Коростень дасть виграш в 30хвилин.Чи робити йому зупинку в Коростені  чи проходити ділянку Львів -Київ зупинок-не принципово. А от 2-3 зупинки між . Львовом і Мукачевом потрібно додати так як там досить серйозні туристичні потоки і паски на НЕ там точно будуть.
А що до обороту 601/602 на 85 86 то надіюсь що з нового графіку в уз вистачить клепки порвати цей оборот і відповідно перестати ганяти тих 10 вагонів через всю країну і дати 85/86 повний склад прискорити і обертати сам на себе
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #83 on: 21.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote

Якщо вдастся відновити 99/100- тоді 13/14 треба лишити через Хмель з прибуттям до Києва до 11;30 а 601/602 тягнути до Ковеля
Для зв'язку Вінниці/Хмельницького з Закарпаттям є 81/82, + 49/50 для Самборо-Сянківської частини. Навіщо 13/14 туди ж? Він і так має малоадекватний загальний час руху, його якраз на швидкий хід потрібно. Хоча б через Бердичів, особливо якщо повикидувати зупинки НЕ 29/30.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3913


View Profile
« Reply #84 on: 21.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote

Для зв'язку Вінниці/Хмельницького з Закарпаттям є 81/82, + 49/50 для Самборо-Сянківської частини. Навіщо 13/14 туди ж? Він і так має малоадекватний загальний час руху, його якраз на швидкий хід потрібно.

У Вас має бути усвідомлення того, що його переводять туди не тому, що йому потрібно на швидкий хід, а тому що йому хочуть заху*рити заїзд в Здолбунів. Це різні речі.

І якщо ми говоримо про Берегово, Виноградів, Хуст, Солотвино, то їм краще мати сполучення з багатьма облцентрами південного ходу, як би при цьому не було боляче нашому бродівському колезі. Так само, коли ми говоримо про розірваний зв"язок із Закарпаттям Здолбунова і нашого бродівського колеги, то його треба відновлювати по накатаному потоку, з доступом до курортів Славського, Воловця, Мукачево, а не до сянківських мишей.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #85 on: 21.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote

ГОВНОідея? Мені здалося, Вам це теж подобається, адже Ви неодноразово висловлювали ідею реінкарнації 99-го. Чи це не в'яжеться одне з другим?

Що тут треба розжувати? Що переведення 13-го це НЕ реінкарнація?

Чи в Пасдепі думають, що від перестановки, блядь, доданків, сума колись мінялася?

Сука, оці маневри з 13-м нагадують маневри кроватями в борделі. Зробили 45-46, так визнайте що на нього хер коли місця побачиш, бо там Суми роками не вивозились, АТОшники додались, тощо. По суті, один з поїздів Ужгород - Київ, та ще й з окуєнним прибуттям, пішов у піхву.

Має бути 99-100 на додачу до існуючих. Чим його робитимуть - мене не хвилює.
не треба нічого вже розжовувати. Я зрозумів, що Ви пропонуєте відродження 99 через Бердичів - Здолбунів, не чіпаючи 13 і 601. Це дуже добре.
Далі. 601 погоджуєтеся, що варто витягувати до Ковеля?
Яка доля, на Вашу думку, має найоптимальніше спіткати 13 поїзд?
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #86 on: 21.08.18 , 19:08 »
Share Reply with quote

У Вас має бути усвідомлення того, що його переводять туди не тому, що йому потрібно на швидкий хід, а тому що йому хочуть заху*рити заїзд в Здолбунів. Це різні речі.
Якщо сенс тільки в Здолбунові без прискорення - то це, звісно, тупняк. Але і 10 годин, які 13/14 плететься зі Львова до Києва з дебільним прибуттям о 14-й - не серйозно. Якщо є можливість його прискорити до рівня Кобзаря через Хмельницький - то одна справа. Якщо немає - треба дивитись статистику пасажирів солотвинської ділянки на Вінницю/Хмельницький/Тернопіль і думати чи можна ними пожертвувати заради нормальнішого графіку для Києва (який, все ж, дає основний потік).
Logged
_vs_
Active user

Posts: 969


View Profile
« Reply #87 on: 21.08.18 , 19:08 »
Share Reply with quote

Для ВХТ треба повертати 81 на нормальний графік (біля 18 з Києва), а 13 — на місце колишнього 99, ранній виїзд - раннє прибуття. Водночас із поверненням якогось повноцінного нічного поїзда на Тернопіль (143 + 2 год чи що завгодно ще).
Logged
VSK
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #88 on: 21.08.18 , 19:08 »
Share Reply with quote

а 13 — на місце колишнього 99, ранній виїзд - раннє прибуття.
Тільки за умови обертання частини 13 на 601 іначе не встигне обернутись
Logged
_vs_
Active user

Posts: 969


View Profile
« Reply #89 on: 21.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

а 13 — на місце колишнього 99, ранній виїзд - раннє прибуття.
Тільки за умови обертання частини 13 на 601 іначе не встигне обернутись
Щось не зрозумів, при цьому 601 пропонується залишити чи скасувати й виконувати його функції 13-м?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 21 queries.