Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.18 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ужгород - Здолбунів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
Reply | Print
Author Topic: Ужгород - Здолбунів  (Read 4695 times)
Undertaker
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #90 on: 21.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Львов) блокировали 16 августа движение всех поездов из Львова и во Львов из-за отсутствия свободных мест в электропоезде "Львов - Здолбунов".
Типичный пример как можно убить электропоезда и пускать лишь 4 вагона, при том что денег чтобы восстановить еще 4 несчастных вагона нужно не так много.
Logged
VSK
User

Posts: 98


View Profile
« Reply #91 on: 22.08.18 , 00:08 »
Share Reply with quote

а 13 — на місце колишнього 99, ранній виїзд - раннє прибуття.
Тільки за умови обертання частини 13 на 601 іначе не встигне обернутись
Щось не зрозумів, при цьому 601 пропонується залишити чи скасувати й виконувати його функції 13-м?
Пропонується лишити 601   13 зробити з ним в обороті по станції Солотвино бо по іншому не встигне обернутись
Logged
_vs_
Active user

Posts: 969


View Profile
« Reply #92 on: 22.08.18 , 02:08 »
Share Reply with quote

а 13 — на місце колишнього 99, ранній виїзд - раннє прибуття.
Тільки за умови обертання частини 13 на 601 іначе не встигне обернутись
Щось не зрозумів, при цьому 601 пропонується залишити чи скасувати й виконувати його функції 13-м?
Пропонується лишити 601   13 зробити з ним в обороті по станції Солотвино бо по іншому не встигне обернутись
Тепер зрозуміло. Точніше, частину 13, яка власне в Солотвино і прямуватиме. Як мінімум там зараз вагон Л, коли вона їздитиме двічі на добу в різний час — її мабуть треба буде якось оптимізувати.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4232


View Profile
« Reply #93 on: 27.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

Ось  тут виклали цікаву статистику по потягу Ужгород-Лисичанськ. Як бачимо,  зупинка в Здолбунові користувалась популярністю, поки вона там була
Logged
Zarazko
User

Posts: 15


View Profile
« Reply #94 on: 30.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

Ось  тут виклали цікаву статистику по потягу Ужгород-Лисичанськ. Як бачимо,  зупинка в Здолбунові користувалась популярністю, поки вона там була

Дякую! З чого й видно (якщо я правильно читаю таблицю): на шляху 45/46 з Ужгорода найбільша вигрузка пасажирів у Львові і Здолбунові, потім - Київ, ну і так далі.
На шляху з Лисичанська Здолбунів попитом не користувався.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #95 on: 14.09.18 , 17:09 »
Share Reply with quote

Ось  тут виклали цікаву статистику по потягу Ужгород-Лисичанськ. Як бачимо,  зупинка в Здолбунові користувалась популярністю, поки вона там була
Дякую! З чого й видно (якщо я правильно читаю таблицю): на шляху 45/46 з Ужгорода найбільша вигрузка пасажирів у Львові і Здолбунові, потім - Київ, ну і так далі.
На шляху з Лисичанська Здолбунів попитом не користувався.
Zarazko, то чому Ви не взялися за ідею продовження 601/602 до Ковеля (через Здолбунів і Рівне, можливо без заїзду до Луцька)? Ви не готові були викласти 1000 грн на організацію масових звернень (не колективного звернення) громадян? Мали б нормальний (в обох напрямках) поїзд між Ужгородм і Рівним, враховуючи що прохід Львова у напрямку Ужгорода буде зміщено на 22...23 год. Дешевих перемог не буває, перемоги потребують інвестицій часу і коштів.

...
Пропонується лишити 601   13 зробити з ним в обороті по станції Солотвино бо по іншому не встигне обернутись
Воно вже 9 місяців (або й більше), як "пропонується", і тільки тепер це знаходить підтримку серед форумчан:
... Для цього хочу почути відповіді форумчан на кілька запитань:
1) чи припустимо організувати спільний обіг видовженого до Ковеля 601/602 з 13/14 (10 вагонів), що не вимагатиме тривалого відстою у Ковелі та забезпечить бажаний від'ємний відстій 13/14 у Солотвиному (спочатку відправляється Солотвино-Київ, а пізніше прибуває Київ-Солотвино)... що дозволить пізніше виїжджати із Києва та раніше прибувати до Києва?
...
Чекаю на форумчанську конструктивну критику.
З такими темпами побудови консолідованих рішень від громадськості, причетні зможуть їх опрацювати лише на графік 2020, а до того вони можуть непомітно скасувати 601/602... вони сплять, і їм це сниться.

 
Єдиний варіант - шукати компромісний графік з ранішим відправленням з Ковеля і проходженням Львова в районі 22 години.
О це було б дуже навіть непогано. Бо я чогось дуже сумніваюся, що в Перечині-Березному живе багато роботяг, які добираються до праці до Львова і заради яких так тримають розклад.

А зворотньо? 602 лишати без змін?

Тоді Віктор згадував про інший поїзд, але їх можна уніфікувати:
... Для огризка з шести вагонів зробити Львів о п’ятій ранку, Рівне о 08:30, Луцьк в 10, Ковель опівдні (при наявності міцного опору у стоянівського лобі через день катати через Стоянів, через день через Рівне).
З Ковеля можна виїжджати о 16, Луцьк о 18, Рівне о 19:30, Львів о 22:30, Тернопіль о першій ночі.
3) чи припустимо проходження цих двох поїздів по Львову у бік Ковеля 5:30-5:50 (з деякими варіаціями*) та в протилежний бік 22:30-22:50 (з деякими варіаціями*)?
...
Чекаю на форумчанську конструктивну критику.

Крім того, зараз Солотвино-Львів має узгоджену пересадку на ранковий ІС+ Львів-Київ. Для забезпечення симетричної узгодженої пересадки у зворотному напрямку (ІС+ прибуває о 22:40) є сенс зі Львова на Солотвино зробити десь одразу після 23:00. Я розумію, що до 22 ще будуть чекати, а до 23 можуть і недочекатися (Віктор наводив приклади). Однак, з іншого боку це відкриє можливість швидкого добирання із Києва до Самбірсько-Сянківської ділянки.
Я можу помилятись, тому хочу почути думку інших форумчан щодо переваг та недоліків узгодження Львів-Солотвино (можливо видовженого до вигляду Ковель-Львів-Солотвино) із прибуттям вечірнього ІС+ із Києва.
« Last Edit: 14.09.18 , 17:09 by Iwan » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1107


View Profile
« Reply #96 on: 15.09.18 , 15:09 »
Share Reply with quote

Як повідомив Червоноштан, склад поїзда 131/132 Харків - Львів планують передати до депо Ужгород, щоб трохи розбавити ним діряві відра 45-го поїзда та призначати по пікових днях додатковий поїзд у сполученні Ужгород - Київ.
Якщо в них вистачить розуму покласти цей доп на нитку 235 в обидва боки та призначати його через день, то вирішуються всі проблеми, які виникли після відміни поїзда 99/100, в тому числі і проблема сполучення Ужгорода зі Здолбуновом.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1429


View Profile
« Reply #97 on: 15.09.18 , 15:09 »
Share Reply with quote

А "Слобожанщина" з грудня піде під відміну?
Logged
Vert
Active user

Posts: 5504


View Profile
« Reply #98 on: 15.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

А "Слобожанщина" з грудня піде під відміну?

131/132 отменен еще в начале лета.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1107


View Profile
« Reply #99 on: 15.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

Залишиться лише 111/112 через день. 131/132 "похоронники" закопали назавжди.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.088 seconds with 21 queries.