Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.12.20 , 07:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ужгород - Здолбунів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
Reply | Print
Author Topic: Ужгород - Здолбунів  (Read 13635 times)
anrogach
newbee

Posts: 2


View Profile
« Reply #100 on: 14.02.19 , 16:02 »
Share Reply with quote

Добрый день! Планирую такой маршрут.

17:45 - 23:04 Удрицк - Здолбунів 40 гр.
23:43 - 07:55 Поезд Здолбунів - Ужгород (13 Киев - Солотвино) 80 гр.

Вопрос такой. Если дизель Удрицк Здолбунов опоздает на 40+ минут, то поезд на Ужгород ждать не будет?
Logged
Чужой
Guest
« Reply #101 on: 14.02.19 , 20:02 »
Share Reply with quote

Думаю, на столько дизель не опаздает, ровно как и ПДС не ждал бы, в отличии от стыковочного пригородного
Logged
dmitro
Active user

Posts: 5705


View Profile
« Reply #102 on: 15.02.19 , 05:02 »
Share Reply with quote

Этот дизель может и вовсе сдохнуть в дороге. Там это не редкость.
Никто ждать не будет.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #103 on: 15.02.19 , 22:02 »
Share Reply with quote

Добрый день! Планирую такой маршрут.

17:45 - 23:04 Удрицк - Здолбунів 40 гр.
23:43 - 07:55 Поезд Здолбунів - Ужгород (13 Киев - Солотвино) 80 гр.

Вопрос такой. Если дизель Удрицк Здолбунов опоздает на 40+ минут, то поезд на Ужгород ждать не будет?
Думаю що ймовірність що він настільки запізниться досить мала. Але якщо він буде запізнюватися то ідете до розїзних касирів і говорите що вам на пересадку і вони мусять прийняти заходів щоб затримати поїзд (якщо 13тому треба буде очікувати до 15 хвилин то дмаю будуть тримати враховуючи що на пересадку з великою ймовірністю будете не ви один)або якщо запізення буде дуже суттєве то вам поставлять на квитку штамп про запізнення і ви в касі зможете повернути гроші(з правил перевезень)

І потім ви можете їхати елькою Здолбунів Львів до Львова і до Ужгорода зі Львова доїдете 45/46 Лисичанськ-Ужгород. В Ужгороді будете біля 15.00
Logged
anrogach
newbee

Posts: 2


View Profile
« Reply #104 on: 27.02.19 , 18:02 »
Share Reply with quote

Добрый день! Планирую такой маршрут.

17:45 - 23:04 Удрицк - Здолбунів 40 гр.
23:43 - 07:55 Поезд Здолбунів - Ужгород (13 Киев - Солотвино) 80 гр.

Вопрос такой. Если дизель Удрицк Здолбунов опоздает на 40+ минут, то поезд на Ужгород ждать не будет?
Думаю що ймовірність що він настільки запізниться досить мала. Але якщо він буде запізнюватися то ідете до розїзних касирів і говорите що вам на пересадку і вони мусять прийняти заходів щоб затримати поїзд (якщо 13тому треба буде очікувати до 15 хвилин то дмаю будуть тримати враховуючи що на пересадку з великою ймовірністю будете не ви один)або якщо запізення буде дуже суттєве то вам поставлять на квитку штамп про запізнення і ви в касі зможете повернути гроші(з правил перевезень)

І потім ви можете їхати елькою Здолбунів Львів до Львова і до Ужгорода зі Львова доїдете 45/46 Лисичанськ-Ужгород. В Ужгороді будете біля 15.00

Дякую за советы! В свою очередь, пока думали, прикинули несколько вариантов для белорусов, как добраться из Минска в Закарпатье дешево и примерно за сутки (буду вставлять текст на белорусском - надеюсь, не проблема?).

07:13 - 10:00 Інстытут культуры - Баранавічы 2.88 руб (08:17 - 11:10 альтэрнатыўны варыянт з Мінск-Пасажырскага 2.92 руб)
11:30 - 16:04 Баранавічы-Палескія - Удрыцк 4.36 руб (час прыбыцця летні, зараз 15:04).
17:45 - 23:04 Удрыцк - Здалбунаў 35,50 гр. (2,82 руб)
23:43 - 07:55 Цягнік Здалбунаў - Ужгарад (13 Кіеў - Салатвіно) 80 гр. (6,41 руб)

Агулам: 16,5 рублёў (каля 8 USD). Риск не успеть на последний поезд. VSK говорит, что событие маловероятное + есть варианты, dmitro не столь оптимистичен. Второй вариант:

04:31 - 06:58 Мінск-Пасажырскі - Баранавічы 2.92 руб
08:17 - 12:15 Баранавічы - Гарынь 3.40 руб
13:00 - 18:44 Гарынь - Здалбунаў 35,50 гр. (2,82 руб)
23:43 - 07:55 Цягнік Здалбунаў - Ужгарад (13 Кіеў - Салатвіно) 80 гр. (6,41 руб)

Агулам: 15,5 рублёў (менш за 8 USD). Минус - ранний подъем в Минске. Плюс - возможность сделать остановку в Ровно.

Я же (благодаря совету Дмитро) поеду немного другим вариантом.

07:13 - 10:00 Інстытут культуры - Баранавічы 2.88 руб (08:17 - 11:10 альтэрнатыўны варыянт з Мінск-Пасажырскага 2.92 руб)
11:30 - 16:04 Баранавічы-Палескія - Удрыцк 4.36 руб (час прыбыцця летні, зараз 15:04).
17:45 - 19:06 Удрыцк - Сарны 16,00 гр. (1,27 руб)
21:53 - 04:30 Цягнік Сарны - Львоў (142 Бахмут - Львоў) 54,20 гр. (4,30 руб) - расклад з 31 сакавіка штодзённа, пакуль што невялікія змены. Кошт без бялізны.
07:42 - 11:33 Львоў - п.п. Карпаты 45 гр. (3,57 руб.) - курсуе па пятніцах, суботах і нядзелях.

Агулам: 16,38 рублёў. Відавочны мінус - незручны час прыбыцця ва Львоў... Тры гадзіны ранкам прыдзецца «тупіць». Але ў мяне падобнае ўжо было, калі ехаў на цягніку Ковель - Чарнаўцы да Івана-Франкоўску. (таксама прыбываў а 4 ранку).

Электричка Львов - Мукачево (последний участок) проходит через живописный горный отрезок между посёлками Сколе и Свалява.
Еду до остановочного пункта Карпаты, т.к. там красивый дворец графов Шёнборнов. Затем в Чинадиево (замок Сент-Миклош). Возможно, мини-поход на гору Обавский камень, если будет норм погода. Ну и затем Мукачево и Ужгород - две жемчужины Закарпаться.
После этого планирую из Ужгорода отправиться в Кошице, благо, автобусов-маршруток за 15-20 рублей много. А автостоп бесценен) Ну и вариант поезда есть - но это уже к другой ветке относится.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #105 on: 05.07.20 , 10:07 »
Share Reply with quote

На мою думку варто старатись зберегти, і 601/602, і 013/014 через Сянки. Не розумію чому на цій ділянці має бути лише один пасажирський поїзд? Хто таке придумав?
Те, що 601/602 ввели в діючий графік в останній момент і Львівська не знала яким складом тягати вагони в Солотвино і нічого кращого не придумала як оборот з 085/086 , не означає, що 601/602 потрібно вбивати.
013/014 треба прискорювати з Києва до Львова і на ділянці Львів - Сянки - Ужгород - Солотвино він має бути приблизним графіком, що є зараз.
А 601/602 потрібно переводити в 301/302 і з видовжувати кудись. Хоч в Ковель, хоч в Хмельницький (якщо 013/014 переведуть на Шепетівку), хоч в Чернівці. Відповідно прибуття до Львова має бути в 20:00 і відправлення в Солотвино по своєму графіку. Назад також прибуття до Львова в межах 6 ранку і дальше на Ковель, Хмельницький або Чернівці.
Ну чого зразу повністю "вбивати" 601/602? Погоджуюсь з одним форумчанином, що "забудьте про поїзди 6хх, це дешево". Просто буде рано чи пізно альтернатива цим 6хх. Ви ж самі бачите, що з початку 90-х і до сьогодні(навіть з 2013 року) залишилось лише 2 потяги з нумерацією 6хх(606 я вже не рахую, то вже Миколаїв-Рахів). І ось, залишилась остання внутрішньоукраїнська оптимізація стосовно потяга 601/602. Бо 667 Чернівці - Ковель недоцільно видовжувати на Київ або далі, це " останнє " видовження доцільно  ЛИШЕ у Білорусь або через Молдову на Рені.
  Так, я погоджуюсь, що 601/602 має шанс видовження на Ковель Хмель і далі. Так само щодо зв'язки з 85/86.
 Моя пропозиція буде стосуватись перезв'язування цього 601/602 замість 85/86 на 127/128 або 57/58, або той же 668.
 Видовжений Солотвино-Львів до Ковеля матиме зупинки у Підзамче, Сапіжанці, Соснівці, Червонограді, Сокалі, Іваничах, Володимирі-Волинському,  Турійську.
Час відправлення зі Львова о 06:25, прибуття у Ковель о 10:45(+-), відправлення  зворотно з Ковеля о 16:00, прибуття у Львів в 20:15, відправлення згідно розкладу , в 20:40.

« Last Edit: 05.07.20 , 11:07 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #106 on: 05.07.20 , 15:07 »
Share Reply with quote

На мою думку варто старатись зберегти, і 601/602, і 013/014 через Сянки. Не розумію чому на цій ділянці має бути лише один пасажирський поїзд? Хто таке придумав?
Те, що 601/602 ввели в діючий графік в останній момент і Львівська не знала яким складом тягати вагони в Солотвино і нічого кращого не придумала як оборот з 085/086 , не означає, що 601/602 потрібно вбивати.
013/014 треба прискорювати з Києва до Львова і на ділянці Львів - Сянки - Ужгород - Солотвино він має бути приблизним графіком, що є зараз.
А 601/602 потрібно переводити в 301/302 і з видовжувати кудись. Хоч в Ковель, хоч в Хмельницький (якщо 013/014 переведуть на Шепетівку), хоч в Чернівці. Відповідно прибуття до Львова має бути в 20:00 і відправлення в Солотвино по своєму графіку. Назад також прибуття до Львова в межах 6 ранку і дальше на Ковель, Хмельницький або Чернівці.
Ну чого зразу повністю "вбивати" 601/602? Погоджуюсь з одним форумчанином, що "забудьте про поїзди 6хх, це дешево". Просто буде рано чи пізно альтернатива цим 6хх. Ви ж самі бачите, що з початку 90-х і до сьогодні(навіть з 2013 року) залишилось лише 2 потяги з нумерацією 6хх(606 я вже не рахую, то вже Миколаїв-Рахів). І ось, залишилась остання внутрішньоукраїнська оптимізація стосовно потяга 601/602. Бо 667 Чернівці - Ковель недоцільно видовжувати на Київ або далі, це " останнє " видовження доцільно  ЛИШЕ у Білорусь або через Молдову на Рені.
  Так, я погоджуюсь, що 601/602 має шанс видовження на Ковель Хмель і далі. Так само щодо зв'язки з 85/86.
 Моя пропозиція буде стосуватись перезв'язування цього 601/602 замість 85/86 на 127/128 або 57/58, або той же 668.
 Видовжений Солотвино-Львів до Ковеля матиме зупинки у Підзамче, Сапіжанці, Соснівці, Червонограді, Сокалі, Іваничах, Володимирі-Волинському,  Турійську.
Час відправлення зі Львова о 06:25, прибуття у Ковель о 10:45(+-), відправлення  зворотно з Ковеля о 16:00, прибуття у Львів в 20:15, відправлення згідно розкладу , в 20:40.


Чому я саме про цей варіант так написав? Тому що 1.Через Здолбунів-Рівне більше часу витратиться, ніж прямо на Ковель через Червоноград.
 2.Не вистачить просто  часу на оборот з 127/128 ;57/58; 667/668.
 3.Мені здається, що вже набридла львівським залізничникам (в тому числі і вам) зв'язка 601 та 86, пора вже щось змінювати.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!