Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.02.19 , 16:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Статистика по поїздах

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19
Reply | Print
Author Topic: Статистика по поїздах  (Read 13340 times)
sergius
Active user

Posts: 3004


View Profile
« Reply #150 on: 30.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

Десь на просторах форуму була статистика...
Десь у топікстартера. Хоча має трохи дивне презентування. Для 75/76 Київ - Кривий Ріг - Херсон враховано 4 рейси, а назад - 3







Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22283


View Profile
« Reply #151 on: 30.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

Еще мне интересно, почему ПДСы не останавливаются на станции Желтые Воды - хоть там станция и не в городе, а километрах в 10, все равно было бы удобно местным садиться в поезда поближе к дому.
ми колись обговорювали на форумі - схоже проблема в короткій платформі (ліньки шукати ту тему, але ніби 7 вагонів там влізе на платформу)
Але я не полінюсь продублювати - мене не перестає дратувати інконгруентна позиція УЗ з цього приводу, бо є дестяки станцій де платформа ще коротша і ПДС там завжди зупинялись і все життя на платформу не влазили. Люди все життя сідають з землі і нікого це не хвилює. А от зробити зупинку на станції, де ПДС зазвичай раніше не зупинялись - вони не хочуть бо чогось їм коротка платформа стає впоперек горла.
 
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4484


View Profile
« Reply #152 on: 30.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

Звернув увагу,  що між Дніпром і Запоріжжям (в обидві сторони) є непоганий пас.потік на п. 69/70. Воно й не дивно -  плацкартний квиток без постілі коштує близько 40 грн,  що дешевше ніж електричка і маршрутка.  І графік нормальний,  після робочого дня встигається.
Logged
VB
Active user

Posts: 3705


View Profile
« Reply #153 on: 30.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

... схоже проблема в короткій платформі (ліньки шукати ту тему, але ніби 7 вагонів там влізе на платформу)
Там довжина платформи 160 метрів за ТРА.
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #154 on: 30.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

Хорошо а предоставите на поезда 265,133,134, 266. Просто интересно взглянуть.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4484


View Profile
« Reply #155 on: 30.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

Хорошо а предоставите на поезда 265,133,134, 266. Просто интересно взглянуть.
Так там по 133/134 є,  в самому низу таблиці. 
Logged
VSK
Active user

Posts: 363


View Profile
« Reply #156 on: 30.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote






тобто Рокувата дає посадки біля 100 пасажирів щоденно в напрямку Києва і висадки 39 чоловік(думаю що купують квитки до Головного і виходять по Рокуватій)  тож заведення ІС через Рокувату зможе збільшити його заселеність на 20-35% тож заведення його на Рокувату цілком виправдане
Logged
Shevchuk
Guest
« Reply #157 on: 30.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

Вадим Залевський, 133 - 134 есть в таблице, которую выложили вчера.
А по остальным поездам Вы можете сами отправить запрос на электронную почту. Процедура описана на 1 странице этой темы. Я сам по такому же методу ее запрашивал.
Logged
Shevchuk
Guest
« Reply #158 on: 30.01.19 , 21:01 »
Share Reply with quote

Кстати, по поезду Новоалексеевка-Ковель почему-то аж 4 таблицы, наверное в какие-то дни он шел другим графиком.
Так вот меня удивило, что очень много пассажиров ездит из Днепра и Запорожья в Ровно. Даже больше чем в Луцк.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2759


View Profile
« Reply #159 on: 30.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Ну Ровно по населению больше, чем Луцк (как город, так и область), поэтому все логично.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!