Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Статистика по поїздах

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
Reply | Print
Author Topic: Статистика по поїздах  (Read 4602 times)
tera
Active user

Posts: 445


View Profile
« Reply #40 on: 20.09.18 , 21:09 »
Share Reply with quote

Думаю буде в тему.


Москва в топе. Самые денежные и убыточные поезда Укрзалізниці

20.09.2018, 08:08
Один международный поезд Киев-Москва приносит Укрзалізниці больше выручки, чем 5 самых прибыльных поездов курсирующих внутри Украины вместе взятых. Об этом свидетельствуют данные Укрзалізниці (УЗ), которые компания предоставила по запросу LIGA.net.
За минувший год пассажирские перевозки принесли УЗ около 10 млрд грн убытка. Из них 5 млрд - поезда дальнего следования, остальное - пригородные электрички. Сегодня железная дорога поддерживает неприбыльные направления за счет грузовых перевозок.
Есть и прибыльные маршруты.
Самое денежное направление в международных пассажирских перевозках - Москва. Так, за первое полугодие 2018 года больше всего выручки принес поезд N6/7 Киев- Москва - 64,5 млн грн.

Поезда Киев - Одесса, Киев - Харьков, Львов - Одесса, Киев - Новоолексеевка и Киев - Ивано-Франковск за этот же период суммарно заработали только 61,1 млн грн.
Министр инфраструктуры Владимир Омелян 6 августа предложил прекратить пассажирское железнодорожное сообщение с Россией, в ответ на действия России в Азовском море и на Донбассе. Мининфраструктуры уже подготовило решение об отмене сообщения с РФ, однако его еще не внесли на рассмотрение правительства. "Сегодня подписал один исторический документ. В Москву будут ходить только медведи, как в старые добрые времена", - заявил Омелян.
Убыточных поездов в системе УЗ гораздо больше, чем прибыльных. Лидеры по убыткам: Ужгород - Лисичанск, Мариуполь - Львов, Николаев - Ивано-Франковск, Киев - Мариуполь и Лисичанск - Хмельницкий.
https://biz.liga.net/all/transport/infografica/moskva-v-tope-samye-denejnye-i-ubytochnye-poezda-ukrzaliznitsi

Ну і які прогнози по відміні та продовженні потягів в світлі цього.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 804


View Profile
« Reply #41 on: 20.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

Але якщо у пасажира на цю ділянку наявний міжнародний квиток (не обов'язково Україна - Польща - може бути і Польща - Німеччина) - то міжнародну плацкарту до наявного міжнародного квитка можна докупити.
Тобто у випадку з, наприклад, Бжеґом, це міг бути міжнародний квиток Бжеґ - Німеччина і до нього плацкарта Львів - Вроцлав? Але яким чином до УЗ потрапила інформація про посадку по Бжеґу, якщо місце продане зі Львова (чи ви мали на увазі якусь інакшу плацкарту?)
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4184


View Profile
« Reply #42 on: 21.09.18 , 08:09 »
Share Reply with quote

Тобто у випадку з, наприклад, Бжеґом, це міг бути міжнародний квиток Бжеґ - Німеччина і до нього плацкарта Львів - Вроцлав? Але яким чином до УЗ потрапила інформація про посадку по Бжеґу, якщо місце продане зі Львова (чи ви мали на увазі якусь інакшу плацкарту?)

До файлу зі статистикою було ще таке пояснення.  Може про посадку у Бжегу УЗ дізналася саме зі звітів провідників?


Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21940


View Profile
« Reply #43 on: 25.09.18 , 11:09 »
Share Reply with quote

Але якщо у пасажира на цю ділянку наявний міжнародний квиток (не обов'язково Україна - Польща - може бути і Польща - Німеччина) - то міжнародну плацкарту до наявного міжнародного квитка можна докупити.
Тобто у випадку з, наприклад, Бжеґом, це міг бути міжнародний квиток Бжеґ - Німеччина і до нього плацкарта Львів - Вроцлав?
Квиток міг бути  наприклад Бжеґ - Берлін через Вроцлав - Жепін, а плацкарта могла бути навіть Бжеґ- Вроцлав (коштує в УЗшний вагон за місце в 3-місному купе 5 євро, за місце в 2-місному купе - 8 євро).  Місце продане з Бжеґа, тому статистика УЗ одержує інформацію про посадку про Бжеґу. З боку ПКП нема якихось заборон на оформлення міжнародної плацкарти на внутрішньопольский сегмент. Заборонено лише комбінувати її з внутрішньопольським квитком.

У придбанні подібної плацкарти міг бути сенс з двох причин:
-людині просто було цікаво побачити який він - УЗшний спальний вагон, такі міркування поширені у залізничних фанатів.
-TLK у складі котрого наш  вагон прямує - був "у м'ясо", ПКПшні резервації були доступні без місця, що при такому часі приїзду у Вроцлав означали стояти на одній нозі навіть не у проході, а у тамбурі. При тому що по Вроцлаву велика висадка, можливо далі Вроцлава там навіть бралось місце. Віддати 5 євро за те, щоб уникнути їзди на одній нозі у тамбурі - цілком прийнятною жертвою може бути для когось.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 804


View Profile
« Reply #44 on: 25.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

Квиток міг бути  наприклад Бжеґ - Берлін через Вроцлав - Жепін, а плацкарта могла бути навіть Бжеґ- Вроцлав (коштує в УЗшний вагон за місце в 3-місному купе 5 євро, за місце в 2-місному купе - 8 євро). 
Тепер зрозуміло, хоча тут виникають нові питання. Мене збив з пантелику сам факт оформлення плацкарти у вагон УЗ на внутрішньопольську ділянку. Я не знав, що таке можливо (тобто я пам"ятаю, що подібне було можливо, наприклад, у вагоні Київ - Прага, але я думав, що там це просто якийсь побічний наслідок вчасної їзденки). Тобто місця лежать в УЗ і польські касири мають можливість такі плацкарти оформляти? Чи таке потрібно купувати все таки в касі УЗ? І чи подібне можливо для вагонів УЗ, які прямують по території MAV, OBB, CFR?

Місце продане з Бжеґа, тому статистика УЗ одержує інформацію про посадку про Бжеґу. З боку ПКП нема якихось заборон на оформлення міжнародної плацкарти на внутрішньопольский сегмент. Заборонено лише комбінувати її з внутрішньопольським квитком.
Що робить таку плацкарту міжнародною? Той лише факт, що вона продана у вагон УЗ?
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #45 on: 27.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

                             
 ПОїЗД 020К     ДАТА 30.09.2018          ВП+БР     КИЇВ ПАС-ЛИСИЧАНСЬК   
                                                                         
 020КА К-0036/0033 %092,B-0036/0033 %092                                 
 020КБ Л-0018/0010 %056,К-0284/0067 %024,B-0302/0077 %025               
                                                                         
 РАЗОМ Л-00018/00010 %056,К-00320/00100 %031,B-00338/00110 %033         
                                                                         
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #46 on: 27.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

Спасибо!
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21940


View Profile
« Reply #47 on: 27.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

Що робить таку плацкарту міжнародною? Той лише факт, що вона продана у вагон УЗ?
Міжнародною її робить те, що вона продана за міжнародним тарифом.
У випадку непольського вагона - непольськість спального вагона це вже достатня умова, щоб застосовувався міжнародний тариф -  тобто навіть каса ПКП мабуть змогла б плацкарту Бжеґ - Вроцлав до УЗшного вагона оформити.
А от якби спальний вагон на цій ділянці був-би ПКПшним і при цьому з міжнародним маршрутом (а отже недоступним для внутршіньопольського використання) - мабуть каса ПКП просто відмовляла б в оформленні такої плацкарти (бо тарифікувати за міжнародним тарифом нема резону, а за внутрішнім - не можна), однак поза межами Польщі, де для продажу таких плацкарт застосовується міжнародний тариф - я гадаю її можна було б купити.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #48 on: 27.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Кореспонденція по потягам 775/776 Харків - Київ та 779/780 Суми - Київ за період 01.01.18 - 31.08.18

Поділено на листи:
- загальна кор. по поїздам
- середня кор. по поїздам
- зведена кор. по поїздам
- активність
- інтегральна кор.
- загальна кор.
« Last Edit: 27.09.18 , 23:09 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #49 on: 27.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Какой-то хитрый подсчет. Как то не особо коррелирует с существующим предложением мест. Или это я не разобрался.

ИМХО, самая занятная вкладка "активність". Некоторые станции помечены желтым или розовым цветом. Розовый цвет обозначает низкую активность.
« Last Edit: 27.09.18 , 23:09 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.174 seconds with 21 queries.