Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.03.19 , 08:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Статистика по поїздах

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Author Topic: Статистика по поїздах  (Read 14601 times)
Undertaker
Active user

Posts: 379


View Profile
« Reply #90 on: 11.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

http://rgho.st/private/6pHmH74Th/436e692aab3b1a26650e2a91616a04da
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #91 on: 23.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Случайно увидел, что кто-то запрашивал информацию о количестве пассажиров на украинских узкоколейках в прошлом году.
По ссылке найдете и сам текст запроса и файл с ответом от УЗ.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2817


View Profile
« Reply #92 on: 23.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Суммы впечатляют. А какое-то грузовое движение по этим узкоколейкам есть?
Еще удивило, что на Закарпатской узкоколейке пассажиропоток совсем маленький в сравнении с другими.
Logged
adul
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #93 on: 23.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Суммы впечатляют. А какое-то грузовое движение по этим узкоколейкам есть?
Еще удивило, что на Закарпатской узкоколейке пассажиропоток совсем маленький в сравнении с другими.
А що Вас здивовує? Люди користуються маршрутками, вузькоколійка вимирає(((. Хоч це колись була гордість карпатських шляхів. Нею користуються хіба ж туристи і пенсіонери. Була ж пара пропозицій перетворити її на туристичний потяг, але для масс таке задоволення має мати атракційну привабливість тобто не просто проїхатись а зацікавити туриста дістатись якогось маршруту, відвідати цікаві місця в пунті А і пункті Б.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22325


View Profile
« Reply #94 on: 24.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

Суммы впечатляют. А какое-то грузовое движение по этим узкоколейкам есть?
немає
Quote
Еще удивило, что на Закарпатской узкоколейке пассажиропоток совсем маленький в сравнении с другими.
не дивно, її ж навіть закрили у радянські часи (бо вантажного руху не стало, при тодішній кількості автобусів і співвідношенні ціни з залізницею пасажирів теж мізер було). Поновили по ній пасажирський рух - в середині 90-х, коли автобуси перестали нормально ходити, тоді приміський рух багато де поновили на ділянках, де пасажирського руху не було (назразок Борислава чи там Василькова-2). Але потім коли автобуси стали ходити трохи краще, нехай частково у вигляді маршруток - більшість таких ділянок, де рух поновлювався в середині 90-х - знову лишились без пасажирського руху, а рух на боржавській вузькоколійка все-ж зберігся, але пасажиропотоки досить красномовні.
Хоча мені здається пасажирів навіть при наявному стані інфраструктури могло б бути більше якби знайшли можливість обороту не по Хмільник-станції, а Кам'янському (6 км після Хмільника-станції, 11 км не доїзджаючи до Іршави), бо тоді з'явилась би можливість потрапити до вузькоколійки автобусом з боку Мукачева. Зараз кінцева на Хмільнику-Станції (посеред поля, поза населеними пунктами і без адекватної дороги до них), лише через те, що по ділянці Кам'янське - Іршава - пасажиропотік був близький до нуля, а саме Кам'янське - з.п., тому обернути на ньому поїзд з вагонів і локомотива не вийде. А гнати потяг аж до Іршави - дуже велика перевитрата пального, при тому що по ділянці Кам'янське - Іршава - дублювання автодорогою з великою кількістю автобусів і інтенсивним рухом - там пасажирів не буде, коли поїзд там ходив -  там зазвичай їхало по 1 пасажиру в вагоні в кращому разі. От і доводиться обертати поїзд по Хмільнику-станції (просто тому що це найближче місце, де є можливість обгону локомотива і що дозволяє уникнути високозбиткового прямування по ділянці Кам'янське - Іршава. Виходить досить погано - при такій кінцевій маршрут працює лише на підвіз до Виноградова, при чому пасажири є лише між Виноградовом і останнім селом перед Хмільником-Станцією (тобто Шаланки). По ділянці Шаланки - Хмільник-станція поїзд також прямує порожнім, причини очевидні.
Якби лінію обслуговував-би не тепловоз з вагонами, а якась мотриса (ну можна пофантазувати, що колись тепловози остаточно зламаються, і може лінію не закриють, а куплять десь за кордном стару-престару уживану мотрису на 760 мм, назразок OeBBшної 5090) - можна було б обертатись по Кам'янському-платформі.
Quote
Була ж пара пропозицій перетворити її на туристичний потяг, але для масс таке задоволення має мати атракційну привабливість тобто не просто проїхатись а зацікавити туриста дістатись якогось маршруту, відвідати цікаві місця в пунті А і пункті Б.
в теперішньому її вигляді - спроба скоріш за все буде провальною.
Якби наприклад уявний приватний інвестор звернувся б до мене з консультацією з приводу доцільності якоїсь інвестиції у щось таке - даруйте, я б сам-би відмовив-би тратитись на щось подібне.
Збережена ділянка - нажаль пролягає повністю по рівнині, а ділянки що підходили до цікавіших туристам гір - розібрані. А гори лише на горизонті - туристам не так цікаво.
Мало того, і Іршава туристам нецікава, і Виноградово хоч і цікавіше ніж Іршава, але теж будьмо відвертими, це цікавість рівня четвертий сорт не брак. А те що там є по дорозі - годиться лише як доповнення, а не як основна принада. А на трохи цікавіше і логістично привабливіше для туристів Берегово - офіційно пасажирський рух не можливий, бо стан колії там гірший, вважається що регулярними рейсами пасажирів по колії в такому стані возити не можна - при тому що засилкою в депо тепловози їздять і навіть лівих пасажирів деколи підвозять, але це все неофіційно. І знову ж таки, інвестувати якісь кошти в те, щоб підтягти стан колії до Берегова до того рівня, щоб дозволили пасажирів по ній возити - ідея так собі, бо там теж дублювання автодорогою (хоч по цій автодорозі автобусів ходить не так багато, як від Кам'янського до Іршави)
« Last Edit: 24.12.18 , 13:12 by Maxy » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2817


View Profile
« Reply #95 on: 24.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

А какое-то грузовое движение по этим узкоколейкам есть?
немає
С таким раскладом надо все эти узкоколейки передавать на баланс местным властям, и пусть делают с ними что хотят. Причем у ним УЗ?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22325


View Profile
« Reply #96 on: 24.12.18 , 21:12 »
Share Reply with quote

это почти ничем не отличается от того, если бы УЗ самолично их уничтожила, просто формально вина в таком случае будет якобы на местной власти, а не на УЗ.

Quote
Причем у ним УЗ?
имеется куча участков ширины 1520 мм тоже практически без грузового движения, где точно так-же УЗ тянет на своем горбу сильноубыточный пригород. От этой узкоколейки они мало чем отличаются (грубо говоря  - по большому счету сугубо шириной колеи).
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2817


View Profile
« Reply #97 on: 24.12.18 , 22:12 »
Share Reply with quote

И где на УЗ такие тупиковые участки, где есть пригород, но практически нет грузопотока? В любом райцентре есть какой-то склад стройматериалов, в глубинке куча элеваторов, пусть даже пол вагона в день, но они-то грузопоток дают и жд туда не закроют именно из-за грузопотока. А на узкоколейке вообще ничего не будет даже в перспективе.
А существующие тупиковые пригородные в глубинке (типа Мигаево - Ротово) никто не запретит делать УЗ грузопассажирскими.
Кстати, в голову больше приходят направления, где как раз грузопоток есть, а пассажирского движения нет вообще.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7547


View Profile
« Reply #98 on: 25.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Участок Заветное - Нововеселая сквозного грузопотока в 2014 году не имел.
Хорошо помню заржавевшие  главные пути в Серогозах и Братолюбовке.
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #99 on: 25.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Что ж вы хотите там полуавтоматика.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!