Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.18 , 21:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Статистика по поїздах

Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Author Topic: Статистика по поїздах  (Read 3093 times)
Jyraff
Active user

Posts: 169


View Profile
« Reply #30 on: 14.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Гарна населеність, навіть за Харковом більш-менш. Здивував потік ІФ-Львів та Миргород-Полтава - там що, додали сидячий чи плацкартний вагон, що ціни на короткі відстані є адекватні?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4101


View Profile
« Reply #31 on: 18.09.18 , 17:09 »
Share Reply with quote

Статистика по поїздах (і ВБСах):
- Київ-Баку,
- Здолбунів/Ковель-Хелм,
- Львів-Вроцлав/Гдиня,
- Київ-Відень,
- Київ-Бухарест,
- Київ-Варна.

https://drive.google.com/open?id=1awL4tNnxUvBjHRnGEOwrHCf6OfyJDmWo
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #32 on: 19.09.18 , 11:09 »
Share Reply with quote

Ігор, дякую.
Прохання до всіх, хто буде писати запити на публічну інформацію: просіть надати дані по кореспонденції пасажиропотоку загалом за вказаний період та в середньому за рейс.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 800


View Profile
« Reply #33 on: 19.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

- Львів-Вроцлав/Гдиня,
Згідно цієї статистики є прецедент посадки в кожен з цих вагонів на польських станціях в напрямку на Вроцлав/Гдиню (у вагон ПКП 1 людина в Перемишлі, у вагон УЗ 1 людина у Бжеґу). Цікаво як це можливо?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 918


View Profile
« Reply #34 on: 19.09.18 , 16:09 »
Share Reply with quote

Та Варна 80 чол вивезла за скільки рейсів на місяць? Якийсь він виходить мегапопулярний, з урахуванням частоти.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21907


View Profile
« Reply #35 on: 19.09.18 , 17:09 »
Share Reply with quote

- Львів-Вроцлав/Гдиня,
Згідно цієї статистики є прецедент посадки в кожен з цих вагонів на польських станціях в напрямку на Вроцлав/Гдиню (у вагон ПКП 1 людина в Перемишлі, у вагон УЗ 1 людина у Бжеґу). Цікаво як це можливо?
в цих вагонах не возять внутрішньопольських пасажирів (тобто не можна докупити плацкарту до внутрішньопольського квитка). Але якщо у пасажира на цю ділянку наявний міжнародний квиток (не обов'язково Україна - Польща - може бути і Польща - Німеччина) - то міжнародну плацкарту до наявного міжнародного квитка можна докупити. Інша справа що по грошах зазвичай не дуже доцільно по міжнародному квитку катати внутрішньопольські сегменти, але можуть бути причини чому пасажир надав перевагу такому варіанту.
Причини можуть бути і раціональними - наприклад наявний проїзний Interrail, або квиток по тарифу Sparpreis-Europa з цим сегментом куплений без резервації у ДБ в касі на паперовому бланку, а потім докуплена резервація у Польщі чи у Україні.
Але мені неодноразово доводилось зустрічати і нераціональну поведінку пасажирів. Я неодноразово бачив квитки з якими по Польщі їздять німці - дуже часто це квиток куплений у ДБ - по міжанодному тарифу, не акційний, просто зі знижкою по RailPlus.
Надодачу, зважаючи на те що випадки очевидні - це можуть бути якісь шанувальники залізниці, що полюбляють екзотичні комбінації проїзних документів і не зважають на те, що деколи так дорожче виходить.
Logged
W_777
Active user

Posts: 287


View Profile
« Reply #36 on: 19.09.18 , 17:09 »
Share Reply with quote

Несмотря на высокую цену вагоны Львов-Вроцлав и Львов-Гдыня хорошо заполняются.  Почему же там состав всего из 2-3 вагонов?  И дураку ясно,  что надо увеличивать количество вагонов.  Если у УЗ нет,  то может у ПКП есть вагоны? 
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #37 on: 19.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

Если у УЗ нет,  то может у ПКП есть вагоны? 
А они вообще есть у поляков?
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 74


View Profile
« Reply #38 on: 19.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

В ЛВЧД-1 Львів під берізками стоять 5 РІЦів з системою SUW 2000, яка вже пару років не використовується. Думаю це не настільки складно їх переобладнати під звичайні візки. Зараз в составі стабільно два вагогни - по одному УЗ та ПКП
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4101


View Profile
« Reply #39 on: 20.09.18 , 03:09 »
Share Reply with quote

Я теж звернув увагу на популярність 51/52 Львів-Вроцлав/Гдиня. 
Мабуть люди задовбались нічними автобусами по 8-10 годин на кордонах стояти,  тому і їздять залізницею.
Тому ще б 2-3 вагони додати точно б не завадило.  Наприклад,  +2 вагони на Вроцлав та +1 до Гдині. 
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.128 seconds with 21 queries.