Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.18 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Ребрендинг

Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Author Topic: Ребрендинг  (Read 1324 times)
sergius
Active user

Posts: 2223


View Profile
« Reply #10 on: 09.08.18 , 14:08 »
Share Reply with quote

А тим часом була зафіксована нова «барва» вагонів. Чи знає хтось щось про це?
https://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=623696&LNG=RU#picture
З якого це переляку в уз незрозумілі ворожі кольори?
Триколор)). Возможно, связано с местом покраски.

И это. Значит вагоны на Киев - Рига будут не новые(. Надеюсь, на первое время.
« Last Edit: 09.08.18 , 14:08 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 2223


View Profile
« Reply #11 on: 09.08.18 , 14:08 »
Share Reply with quote

Если народ выкупит тему, то Кравцова посадят на кукан!
Logged
Sargis
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #12 on: 09.08.18 , 20:08 »
Share Reply with quote

Значит вагоны на Киев - Рига будут не новые(.

Ну це було відомо ще з телеграми про призначення. Там вже було написано про вагони на 36 місць. Найбільш імовірно, що будуть такі ж вагони, як і в Одеса - Пшемисль тільки у новій лівеї.

Щодо самої лівреї як на мене то помаранчевий, а точніше redorange та navy на білому фоні виглядають непогано. Є питання до надпису "УЗ" (логічніше було б якось обіграти "пасажирську компанію", можливо лого). І ще одне, ті ж граблі, що і в РЖД, по лівреї не зрозуміло ані категорію поїзда, ані клас комфортності.

P.S. Я так зрозумів про свої ж позначки ("кондиціонер", "буфет" тощо) в Паскомпанії вже забули?
Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4770


View Profile
« Reply #13 on: 09.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Красноштан чётко ответил, что ливрея будет не такая.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2223


View Profile
« Reply #14 on: 09.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

To Sargis

1. Все ж була надія, що дадуть КВБЗ. А заява (зам-)міністра про нові вагони - не брехня.

2. Бішьшість народу бачитиме суміш білого (сірого), синього та червоного.
Logged
Sargis
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #15 on: 10.08.18 , 08:08 »
Share Reply with quote

Красноштан чётко ответил, что ливрея будет не такая.
Може й не така, є лише питання, а нахіба тоді цей вагон так фарбувати.
Logged
Sargis
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #16 on: 10.08.18 , 08:08 »
Share Reply with quote

1. Все ж була надія, що дадуть КВБЗ. А заява (зам-)міністра про нові вагони - не брехня.

З точки зору середньостатистичного пасажира відКВРний вагон особливо з новою начинкою, м'якими диванами, кондиціонерами, розетками, а ще і свіже викрашений в нову незвичну ліврею буде вважатися як новий.

Щодо КВБЗ, якби дуже захотіли, їх навіть закупати не треба, просто зараз не перший місяць на коліях відстою ВЧД-6 (Харків-Сорт.) стоїть як мінімум 6 купейних вагонів, по всіх ВЧ, ВЧД ще б 3 набралося. 1 нещасний люкс теж десь би знайшли. Єдине, що як я розумію їх треба ремонтувати.

Ну а нові вагони, судячи з повідомлень на оф. сайті КВБЗ, ми отримаємо десь під ялинку.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #17 on: 11.08.18 , 12:08 »
Share Reply with quote

Можна було б дізнатись офіційну причину відсторонення тих вагонів, які стоять під забором, якби знати їх номери.
Logged
Sargis
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #18 on: 11.08.18 , 19:08 »
Share Reply with quote

Можна було б дізнатись офіційну причину відсторонення тих вагонів, які стоять під забором, якби знати їх номери.
Як буду поряд, перепишу або зроблю фото.

Щось мені підказує, що там якась деталь або вузол, який можна купити лише у завода-виробника, тоді б це мало якусь логіку.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6987


View Profile
« Reply #19 on: 11.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Я когда-то давно, лет 12 назад, ехал в купейном ВБСе Днепропетровск - Керчь с одни пожилым мужчиной, который работал в Керченском вагонном депо. Так вон он мне много чего интересного рассказал. О том, что вагоны не могут эксплуатироваться дольше, чем срок эксплуатации, установленным заводом-производителем. Для Аммендорфов и КВЗ - это 28 лет, для КВСЗ - 30 лет. Далее, либо списание, либо обследование ультразвуком несущих конструкций вагона. Если несущие конструкции вагона позволяют дальнейшую эксплуатацию - тогда вагон идет на КВР и ему продлевают срок службы на 12 лет, если несущие конструкции вагона не позволяют дальнейшую эксплуатацию - тоже списание.

Если после проведения КВР вагон отбегал положенных 12 лет - то дальше только списание без вариантов. Ибо есть такая штука, как усталость металла, в результате чего может произойти излом той же хребтовой балки в любой момент.

Это позже уже появилась методика глубокого заводского КВРа (а сейчас и деповского) с продлением срока эксплуатации более, чем на 12 лет. Однако все равно есть показатели усталостности металла, и какой бы внешне (и внутренне) вагон не был, абсолютно не факт, что его можно безопасно эксплуатировать.   
Logged
Tags: ребрендинг 
Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.09 seconds with 21 queries.