Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.18 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Преобрести ~30 секции МВПС

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Print
Author Topic: Преобрести ~30 секции МВПС  (Read 5363 times)
Andersen
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #10 on: 15.08.18 , 04:08 »
Share

Почему секция? Ради гибкости. По местимости и форма тяги. Секции ездят по одному или по 2 или 3 под СМЕ.

Например КП - Киев (80 метров, шнур-баттерей), МП - Киев (шнур-баттерей) и Хмельницкий - Харьков (120 метров, шнур) ездят вместе один составом и требует лишь одну нитку (до Киева).

Деньги - не вопрос. ЕБРД даст кредит и Гроисман добавляет - скоро выборы.

Обновлять инфраструктуру желательно (до 100-120 км/ч там где нет шнуря), но мв экспрессы на комби тяга и без этого ездят быстрее чем вагоны плюс смена лок.

На счёт норматив даже Измаил - Одесса (80 метров, дизель-шнур) должно подтянется до 80 км/ч в среднем, т.е. ИС.

« Last Edit: 15.08.18 , 04:08 by Andersen » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #11 on: 15.08.18 , 13:08 »
Share

ЄБРР / ЄІБ / СБ це ж вам не монивео чи ломбард "скарбничка". Там від ідеї до власне виділення коштів проходить не один рік. Подивіться на метро Дніпра чи проект оновлення міського транспорту в Україні. До виборів навіть угоду не встигнуть  підписати, а ще тендер і мінімум рік-два на виготовлення. Навряд таким "піаром" когось зацікавиш )

А по суті, поки у нас є купа повністю електрифікованих напрямків, де просяться швидкісні поїзди, ніхто усілякими гібридами займатись не буде. Харків, Дніпро/Запоріжжя, Львів потребують хоча б ще по одній парі на Київ, не забуваємо електрифікацію Миколаєва/Херсона, а це ще + 2 пари тільки з Києва + одна з Харкова. А ще ж є Луцьк з Ковелем, Одеса на Дніпро/Запоріжжя і т.п. 
Logged
www3
Active user

Posts: 558


View Profile
« Reply #12 on: 15.08.18 , 13:08 »
Share

Купа електрифікованих напрямків напряму йде поряд з ідеєю хабовості. Однак остання не є наразі пріоритетною у УЗ, тому й вилазить така хрінь як Уж-Лисичанськ.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #13 on: 15.08.18 , 13:08 »
Share

Хватить ныть, давно надоело. Пора начинать. Покупать мвпс разного рода тяги однотипно и одновременно чтобы решать комплексные вызовы.
Из около 35 секции я считаю около 10 дизель, 15 на шнур и 10 на шнур плюс баттерей.

Какие надо состава на шнурке, Вы говорите?

EMU sections 100-120 meters (200 km/h, 300-350 seats)
IC+ Khmelnitsky – Kharkiv                  1
IC+ Odesa - Kyiv за 5:30                   2   + the overhead line/battery for Boryspil AP - Kyiv - Odesa - Sarata
IC+ Lutsk/Rivne                            2   + the overhead line/battery section for Kyiv - Kovel - Chelm
IC  Kryvyi Rih - Kyiv                      1
IC+ Zaporozhia - Kyiv (though Lozova)      1
IC+ Kostyatinivka – Kyiv – Kostyatinivka   1   Mirroring IC+ 711/712 Kyiv – Kostyatinivka – Kyiv
IC  Kharkiv - Kherson                      1
Spare                                      3
Total EMU sections                        12


Heads/caps/sections for the Hu. Rotem trains for
Kyiv - Lviv - Przemysl/Morshin/Truskavets
Kyiv - Poltava - Kostyatinivka/Zap-city


Секции пс ~80 метров на ~240 мест с весом на ~160 тонн на шнур плюс баттерей (ехать до 100 км на 100км/ч на баттерей)
IC+ VOLYN EXPRESS              KYIV – Kowel – Chelm                           92 km   1
IC+ KREMENCHUK EXPRESS         KYIV – Romodan – Kremenchuk                   115 km   1
IC+ CHERKASY EXPRESS           KYIV – Hrebinka – Cherkassy                    92 km   1
IC  PODILIA Kamyanets-Podilsky KYIV – Hrechany – Kamyanets-Podilsky          106 km   1
IC  PODILIA Mohyliv-Podilsky   KYIV – Zhmerynka – Moyliv-Podilsky            114 km   1
IC+ DNIPRO NORTHERN            KYIV – Krasnohrad – Novomoskovsk              100 km   1
IC  SOUTHERN EXPRESS           KYIV - Mykolaiiv - Kherson                      ? km   2
IC  KHARKIV – DNIPRO           KHARKIV – Novomoskovsk – DNIPRO               100 km   1
IC  PROKOVSK                   KYIV – Lozova – Dobove – Prokovsk              60 km   1
IC+ BESARABIA                  AP Boryspil - KYIV – Odesa – Bilh.-D. – Sarata 62 km   1
IC  PODILIA Vinnitsya          AP Boryspil – KYIV – Vinnitsya                  4 km   1
Spare section                                                                         2
Catenary/battery powered IPEMU rolling stock sections                                14


Секции пс ~80 метров на ~240 мест с весом на ~160 тонн на шнур плюс дизель
IC  BUDJAK EXPRESS     ODESA – Bilhorod-D. – Izmail             3
RE  Halichina          Chernivtsi/Vorokhta/Zalishiki – Lviv     4
IC  MARIUPOL EXPRESS   MARIUPOL – Zap-city – Dnipro             1
Spare                                                           1
Catenary/diesel powered rolling stock sections                  9
« Last Edit: 15.08.18 , 14:08 by Andersen » Logged
sergius
Active user

Posts: 2538


View Profile
« Reply #14 on: 15.08.18 , 14:08 »
Share

Якось зовсім однобічно
А по суті, поки у нас є купа повністю електрифікованих напрямків, де просяться швидкісні поїзди, ніхто усілякими гібридами займатись не буде. Харків, Дніпро/Запоріжжя, Львів потребують хоча б ще по одній парі на Київ,
Таким чином обмежуєте розвиток швидкісного руху. Куди ефективніше буде запускати не Київ - Львів, а Київ - Львів - Івано-Франківськ з часом руху 6:50 - 7:00. Запустити не Київ - Харків через Полтаву, а Київ - Харків через Суми або Київ - Харків - Лисичанськ з часом руху 8:00 - 8:30.

не забуваємо електрифікацію Миколаєва/Херсона, а це ще + 2 пари тільки з Києва + одна з Харкова.
Не забуваймо, що Херсон (ділянку Миколаїв - Херсон) ніхто електрифікувати не збирається. А тому стає актуальним запуск поїздів на гібридній тязі по маршрутам
- Київ - Миколаїв - Херсон
- Харків - Кременчук - Херсон
- Харків - Дніпро - Кривий Ріг/Лошкарівка - Херсон/Миколаїв
А ще ж є Луцьк з Ковелем,
...і далі на Хелм
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #15 on: 15.08.18 , 14:08 »
Share

Куди ефективніше буде запускати не Київ - Львів, а Київ - Львів - Івано-Франківськ з часом руху 6:50 - 7:00. Запустити не Київ - Харків через Полтаву, а Київ - Харків через Суми або Київ - Харків - Лисичанськ з часом руху 8:00 - 8:30.
Maybe better to serve them with new comfortable transformers?

Не забуваймо, що Херсон (ділянку Миколаїв - Херсон) ніхто електрифікувати не збирається. А тому стає актуальним запуск поїздів на гібридній тязі по маршрутам
- Київ - Миколаїв - Херсон
Секции пс ~80 метров на ~240 мест с весом на ~160 тонн на шнур плюс баттерей (ехать до 100 км на 100км/ч на баттерей)
...
IC  SOUTHERN EXPRESS           KYIV - Mykolaiiv - Kherson                      ? km   2

- Харків - Кременчук - Херсон
- Харків - Дніпро - Кривий Ріг/Лошкарівка - Херсон/Миколаїв
Interesting. Do you have an idea for a schedule for those directions?

А ще ж є Луцьк з Ковелем,
...і далі на Хелм
Секции пс ~80 метров на ~240 мест с весом на ~160 тонн на шнур плюс баттерей (ехать до 100 км на 100км/ч на баттерей)
....
IC+ VOLYN EXPRESS              KYIV – Kowel – Chelm                           92 km   1
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #16 on: 15.08.18 , 14:08 »
Share

Хватить ныть, давно надоело. Пора начинать.
А тепер прикиньте, скільки це щастя коштуватиме і порівняйте з річним бюджетом розвитку УЗ. Не забудьте, що гібридний РС коштує дорожче звичайного електричного, і своїх виробників у нас немає. І вартість експлуатації не забудьте, у акумуляторних - це взагалі треш і угар. Скільки коштуватимуть квитки на такі поїзди, має бути дорожче за ІС+, не так? І чи готові жителі пропонованих Вами Дубового, Сарати, Могильова-Подільського і т.п. стільки платити?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2538


View Profile
« Reply #17 on: 15.08.18 , 14:08 »
Share

Куди ефективніше буде запускати не Київ - Львів, а Київ - Львів - Івано-Франківськ з часом руху 6:50 - 7:00. Запустити не Київ - Харків через Полтаву, а Київ - Харків через Суми або Київ - Харків - Лисичанськ з часом руху 8:00 - 8:30.
Maybe better to serve them with new comfortable transformers?
Комфортные трансформеры. Но с временем хода не более 7:30. Как изначально хотели.



Logged
Jyraff
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #18 on: 15.08.18 , 15:08 »
Share

Таким чином обмежуєте розвиток швидкісного руху.
Справді швидкісний рух обмежує необхідність розділення вантажних та швидкісних поїздів. Чому у нас південний львівський хід майже весь на 120-140 км/год, чи ІС+ на Дніпро їде не швидше 140 км/год? А все, що до 140 км/год можна забезпечити і звичайними вагонами з локомотивами, може ж закуплять обіцяні 230 тризубів і пару десятків двосистемних пасажирських електровозів. І 160 км/год на швидкісних ділянках не проблема реалізувати нормальними локомотивами, для того самого Київ-Франківськ на ділянці до Львова. Втрата порівняно з гібридом буде тільки на зміну локомотива. Але зате не треба тягати 80% часу холодний дизель з собою (а це більша вага, гірша динаміка, витрати на тягу і обслуговування).

Тобто питання в тому - чи варта шкурка вичинки. Економія умовних 20 хвилин на зміну локомотива порівняно з суттєвою втратою універсальності і збільшенням експлуатаційних витрат?

Не забуваймо, що Херсон (ділянку Миколаїв - Херсон) ніхто електрифікувати не збирається. А тому стає актуальним запуск поїздів на гібридній тязі по маршрутам
Те, що Херсон не входить у проект ЄБРР не значить, що від нього відмовились. Ті нещасні 55 км УЗ і своїми силами потягне, як потрібно буде.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2538


View Profile
« Reply #19 on: 15.08.18 , 15:08 »
Share

Справді швидкісний рух обмежує необхідність розділення вантажних та швидкісних поїздів. Чому у нас південний львівський хід майже весь на 120-140 км/год, чи ІС+ на Дніпро їде не швидше 140 км/год? А все, що до 140 км/год можна забезпечити і звичайними вагонами з локомотивами, може ж закуплять обіцяні 230 тризубів і пару десятків двосистемних пасажирських електровозів. І 160 км/год на швидкісних ділянках не проблема реалізувати нормальними локомотивами, для того самого Київ-Франківськ на ділянці до Львова.
З такої точки зору швидкісних електропоїздів взагалі не треба купляти. Все замінить локомотивна тяга
Втрата порівняно з гібридом буде тільки на зміну локомотива. Але зате не треба тягати 80% часу холодний дизель з собою (а це більша вага, гірша динаміка, витрати на тягу і обслуговування).
На скільки більше? І дивлячись за яких умов відносно чого. Може це буде дешевше, ніж утримання окремо електровоза та тепловоза.
На ділянках Київ - Суми - Харків, Київ - Ромодан - Кременчук та Харків - Красноград - Дніпро - Херсон він буде тягати дизель з собою від 40 до 60 відсотків часу.

Те, що Херсон не входить у проект ЄБРР не значить, що від нього відмовились. Ті нещасні 55 км УЗ і своїми силами потягне, як потрібно буде.
Для УЗ куди вигідніше та нагальніше електрифікувати Коростень - Овруч чи Ковель - Ізов. Але на це у неї чомусь немає своїх коштів
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.115 seconds with 21 queries.