Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Ускорение до юга-востока: Київ-Дніпро за 3-3:20 по 119 км новой пути

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція: Ускорение до юга-востока: Київ-Дніпро за 3-3:20 по 119 км новой пути  (Read 3650 times)
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #20 on: 20.09.18 , 13:09 »
Share

Я вообще не против того, чтобы у нас появилось ЭТО. Если кто-то вложится в ЭТО отдельно без ущерба для остальных потребностей. Еще лучше будет, если ЭТО создаст дополнительный заказ на отечественные поезда типа "Тарпан".
Но если ЭТО будет отнимать дефицитные ресурсы с таких направлений, как достройка вторых путей в самых узких местах (на Фастов уже и третьего) или перемычек в 10-20 км, или закупка достаточного ПС для имеющейся инфраструктуры, — тогда я принципиально против такого использования средств.
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 152


View Profile
« Reply #21 on: 20.09.18 , 15:09 »
Share

Andersen, цей проект позитивний і скоріш за все окупний. Але зараз на УЗ є багато місць. де вкладені гроші дадуть більше виграшу для пасажирського сполучення і соціально-політичного виграшу для країни:
- Закупка сучасних потягів (приміських та міжрегіональних)
- Електрифікація до Миколаєва та Херсона
- Побудова колії до Маріуполя (там хороша зв'язність хоча б з Дніпром справді потрібна для соціально-політичної стабільності)
- Двоколійні вставки на Київ-Миронівка (прискорення потягів на Дніпро)
- Триколійні вставки на Київ-Фастів (усунення конфлікту приміських потягів та експресів західного напрямку біля Києва)
- Перемичка біля Капітанівки (помітне скорочення маршруту на Одесу)
- З'їзд на Кропивницький для руху на Київ без зміни напрямку (дозволить запустити нормальні потяги Кропивницьки-Київсильно що покращить ситуацію в депресивному місті)
- Електрифікація Львів-Івано-Франківськ (швидкісне сполучення на гірські курорти)
- Електрифікація Ворожба-Суми (так само потрібно з політичних міркувань для покращення інтеграцї Сум)
- Електрифікація Чернігів-кордон/Гомель або Коростень-кордон (електрифікований хід Київ-Мінськ)
- Стандартна колія до Львова (для розвитку його як пересадочного хабу Україна-Польща)
- Колія в Луганській області до "тимчасово відрізаної" ділянки залізниці Троїцьке-Старобільськ
- Дорога Верхівцеве-Запоріжжя (або будь-яке аналогчіне більш-менш пряме сполучення Запоріжжя з Києвом)
- Електрфікація Житоми-Новоград-Волинський (для запуску транзитних потягів Київ-Житомир-Львів)
По-моєму, кожен з цих проектів матиме швидшу окупність ніж запропонований вами.
*Я їх написав на вскидку, просто згадавши речі які сильно покращили ситуацію в певних проблемних місцях.
Ваш проект системний, але зараз в Україні потрібно принаймні поправити найбільш явні розриви в залізничні системі і досягти максимального рівня електрфікації  і тільки після цього планувати побудову нових ліній. Будувати нові швидкісні колії на Дніпро в той час коли дорога на Чернігів чи Черкаси взагалі не електрифікована - прямий шлях викликати невдоволення в обділених областей.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #22 on: 20.09.18 , 16:09 »
Share

+ перемичка на Чернівці в обхід Молдови і двоколійні вставки на Львів - ІФ.
Бажано ще Підвисоке - Галич і Бар - Дунаївці, але то вже більший масштаб і не на часі, як і цей самий проект із Дніпром.
І звісно, не просто закупівля, а й виробництво. Хіба що Песи чи їх аналоги можна закупити і то бажано їх тут якось локалізувати. Шкоденятко-слон — теж в принципі адекватний потяг для категорії ІС без плюсів і РЕ на Шостку, Полтаву, подільський хід, Харків - Дніпро/Запоріжжя і т. д. Ну або робити щось своє двоповерхове для цього сегменту. На цьому імпорт МВРС по ідеї можна закрити.
І ще здалося б створити в Мукачеві базу 1435 для сполучення з близькими й далекими сусідами.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #23 on: 20.09.18 , 17:09 »
Share

в той час коли дорога на Чернігів чи Черкаси взагалі не електрифікована
Перепрошую, але Чернігів давно електрифікований. Можливо, мова про Суми або Кропивницький?
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 152


View Profile
« Reply #24 on: 20.09.18 , 17:09 »
Share

Так, я помилився, мав на увазі "Чернівці й Черкаси".
 В нас настільки багато неелектрифікованих обласних центрів, що можна й заплутатись. Чернівці, ІФ, Миколаїв, Херсон, Черкаси, Суми, Кропивницький, (Маріуполь), (Сєверодонецьк).
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #25 on: 20.09.18 , 18:09 »
Share

Так, я помилився, мав на увазі "Чернівці й Черкаси".
 В нас настільки багато неелектрифікованих обласних центрів, що можна й заплутатись. Чернівці, ІФ, Миколаїв, Херсон, Черкаси, Суми, Кропивницький, (Маріуполь), (Сєверодонецьк).
Сєверодонецьк формально взагалі без залізниці:( за нормальних умов там би вже був аналог Труймяста чи якоїсь шльонської агломерації.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #26 on: 20.09.18 , 19:09 »
Share

А от вам і в тему імпорту МВРС:) ну зрештою, швейцарці — як чехи, обкатані в україноподібному кліматі Білорусі та Естонії, та й зручні. Тільки б їх ганяли за призначенням, а не як ІС Київ - Херсон:))
https://cfts.org.ua/news/2018/09/20/ukrzaliznytsya_zhdet_predlozheniya_ot_stadler_po_passazhirskim_poezdam_49539
Logged
sergius
Active user

Posts: 2653


View Profile
« Reply #27 on: 20.09.18 , 19:09 »
Share

Тільки б їх ганяли за призначенням, а не як ІС Київ - Херсон:))
А що там не так?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #28 on: 20.09.18 , 19:09 »
Share

Це електричка/дизель регіонального класу. В Естонії такі їздять... ну максимум на 200 з чимось км до Валги, більше там просто нікуди. У Білорусі це теж максимум аналог наших РЕ на 2-4 годин у дорозі. Для Шкоди теж нетипово те, як її в нас використовують.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2653


View Profile
« Reply #29 on: 20.09.18 , 20:09 »
Share

У Білорусі є ще ЕПм - майже аналог нашого HRCS2 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%9F%D0%BC
Ну а на Херсон на даний момент альтернтиви немає. На відміну від ділянок Київ - Тернопіль чи Київ - Харків.
Logged
Tags: kyiv dnipro fast train 
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!