Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Ускорение до юга-востока: Київ-Дніпро за 3-3:20 по 119 км новой пути

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7
Print
Author Topic: Пропозиція: Ускорение до юга-востока: Київ-Дніпро за 3-3:20 по 119 км новой пути  (Read 3190 times)
Andersen
Active user

Posts: 2266


View Profile
« Reply #50 on: 11.10.18 , 15:10 »
Share

The map from CFTS shows clearly why it makes sense to combine the Dnipro and the Poltava passengers corridors (green line added by me showing new proposed line Dnipro - Kremenchuk and existing line Kremenchuk - Khorol (to be upgraded) and the proposed Khorol - Lubny link).

The proposed link will serve most of east and south of Ukraine:
Kyiv - Kremenchuk - Krivij Rih
Kyiv - Dnipro - Zapo - Melitopol (- Crimea)
Kyiv - Dnipro - Mariupol


« Last Edit: 11.10.18 , 15:10 by Andersen » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2477


View Profile
« Reply #51 on: 11.10.18 , 22:10 »
Share

Особенные батарейки работают в 10 раз дольше других батареек...
Logged
Сергій_П
User

Posts: 83


View Profile
« Reply #52 on: 12.10.18 , 06:10 »
Share

The map from CFTS shows clearly why it makes sense to combine the Dnipro and the Poltava passengers corridors

Від ЦТС це не мапа, а якась хєрня.
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 221


View Profile
« Reply #53 on: 12.10.18 , 18:10 »
Share

А что с ней не так? Она врёт?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2477


View Profile
« Reply #54 on: 12.10.18 , 22:10 »
Share

А что с ней не так? Она врёт?
Недоговаривает
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3079


View Profile
« Reply #55 on: 13.10.18 , 16:10 »
Share

Особенные батарейки работают в 10 раз дольше других батареек...
Увы, тут несколько другая аналогия напрашивается, с учетом усушек, утрясок и естественного устаревания вагинов: первое лезвие бреет чисто, второе — еще чище, ..., двадцать седьмое — полирует шейки зубов.
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 221


View Profile
« Reply #56 on: 13.10.18 , 22:10 »
Share

А что с ней не так? Она врёт?
Недоговаривает
Например?
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 619


View Profile
« Reply #57 on: 14.10.18 , 07:10 »
Share

Например куда деваются 200+ тыс. пас поток с Конотопа?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2477


View Profile
« Reply #58 on: 14.10.18 , 13:10 »
Share

С Конотопом еще более-менее логично - часть потока остается в Конотопе, часть идет на Терещенскую, часть на Ворожбу. Глобально тут потерян поток Коростень - Шепетовка - Здолбунов - Львов, Львов - Мукачево - на этих направлениях явно поток больше, чем между Ивано-Франковском и Коломыей. То есть при подготовке расчетов специалисты сделали много упрощений (в частности с объединением потоков поездов, имеющих промежутоные остановки и следующих без остановок), которые привели к ошибкам в итогах. Еще много интересных направлений просто не выделено, например Киев - Фастов.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 619


View Profile
« Reply #59 on: 14.10.18 , 20:10 »
Share

В сторону сум и кролевца суде по карте сумарный поток меньше 58тыс . Где остальные 160тыс.? При населении 90 тыщ.
Logged
Tags: kyiv dnipro fast train 
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 21 queries.