Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.07.20 , 10:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Запоріжжя-Амстердам

Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Author Topic: Запоріжжя-Амстердам  (Read 2663 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #10 on: 17.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

А скільки може бути мінімальна вартість квитка в сполученні Дортмунд-Амстердам?
Мінімальна ціна по шпарпрайсу 19,9 євро. Можна брати одразу Гольцвікеде - Амстердам.
Гольцвікеде - це зупинка в пішохідній доступності (десь хвилин 15 пішки) від аеропорта Дортмунда.
Серед інших місць, куди можна недорого літаком долетіти з України - шпарпрайс ДБ ціною 19,9 євро буває на маршрут аеропорт Кельн-Бонн - Амстердам. З інших місць, куди бюджетні авіалінії літають з України - проїзд в Амстердам по залізниці коштуватиме більше, ніж 19,9 євро.

Якщо у Нідерландах треба не на головний вокзал Амстердама, а кудись далі - можна взяти одразу квиток до потрібної станції, ціна буде така-ж. Якщо раптом будуть поїздки кудись далі на наступний день (наприклад в перший день - Гольцвікеде - Амстердам, а в другий день - Амстердам - Ляйден а в третій наприклад - Ляйден - Гаага) - то також ці сегменти можна запхати у квиток ДБ, чинність шпарпрайса поза Німеччиною - 4 дні.
Боятись що в Нідерландах турнікети на залізниці не треба - баркод на міжнародному квитку ДБ - відчиняє турнікети на станціях нідерландських залізниць.
Quote
Додаткові питання:
1) За яким принципом функціонує міський транспорт в нідерландських містах? Теж є квитки, які діють певний проміжок часу і покривають певні зони?
поки-що "старомодні" (тобто не смарткартки) квитки на міський транспорт існують, але на них часто загороджувальна ціна (3,5 євро у Гаазі , 3,99 євро у Ейндховені, у Амстердамі 3 євро).
Зони колись були, але з запровадженням OV-карток - зони поскасовували (а ціну "старомодних" разових квитків на міський транспорт підігнали схоже до величин що відповідають максимально можливій довжині поїздки).
Може десь ви читали про нідерладські квитки-гармошки, що треба було складати і компостувати відповідно до кількості потрібних зон - так от, всього цього добра більше немає, все примітизували і зони скасували.

Значно дешевше оплачувати разові поїздки OV-карткою якщо Вона є (тоді ціна за поїздку по місту буде в 2-3 рази нижчою). По OV-картці проїзд коштує 0.9 + 0.155*L євро, де L - кількість кілометрів. Тобто поїздка на 2 км коштуватиме 0.9+0.155*2 = 1.21 євро (порівняйте це з 3 або 3,5 або 3,99 що довелось-би заплатити якщо купуєш "старомодний" квиток). Також вартість проїзду по OV-картці можна завжди подивитись сайтом 9292.nl
Хоча я якось по Гаазі по OV-картці накатав за разову поїздку трохи більше 3,5 євро, але там сумарно майже 20 км на трамваях проїхав. Але якби проігнорувавши можливість оплати OV-карткою я б купив всередині трамвая "старомодний" квиток по 3,5 я б кілька євроцентів зекономив. Але це екзотичний випадок, все-таки зазвичай в таку далечінь міським транспортом нормальні люди не їздять. Для нормальних поїздок по місту помірної довжини - "старомодні" квитки дуже не вигідні.
Головна проблема - OV-картка коштує доволі дорого - 7,5 євро. Це саме плата за порожню картку. При чому здати картку назад перед виїздом з Нідерландів і одержати назад 7,5 євро - не можна.
Але можна спробувати знайти людину що раніше бувала у Нідерландах і купувала там OV-картку і не загубила її і згодна позичити Вам свою OV-картку.
Також слід мати на увазі - на OV-картці слід мати не менше 4 євро на балансі щоб розпочати поїздку автобусом, тролейбусом, трамваєм або метро. Тобто OV-картку прикладають до валідатора двічі - на вході і на виході. У автобусі, тролейбусі, трамваї і метро - на вході блокується 4 євро. В кінці поїздки - ведеться перерахунок згдіно до довжини поїздки, як правило виходить менше 4 євро і решта вертається. Якщо раптом їхали так далеко, що вийшло більше ніж ті 4 євро що блокувались і більше ніж сума на картці - то спишеться скільки там треба і картка піде в мінус.
Якщо забули прикласти картку на виході - сума що блокувалась на посадці (тобто 4 євро для міського транспорта) - залишиться заблокованою, але можна на спеціальному сайті заповнити заяву-формуляр і де вказати де саме Ви виходили і тоді зроблять перерахунок. Я так двічі робив, це працює. Після того як надійде email про успішну обробку заяви - баланс автоматично не збільшиться, а щоб це відбулось - слід вставити картку в будь-який автомат що поповнює (хоч залізничний, хоч той що по супермаркетах стоїть) і натиснути кнопку pick-up orders - після чого повернуті по результатам розгляду заяв кошти стануть доступними на балансі.

Інтеграції тарифів міського і залізничного транспорту у Нідерландах не існує, тобто ані разовий квиток, а ні проїзний на день на міський транспорт - не дають права проїзду по залізниці в межах міста. Але якщо оплачуєш OV-карткою - то вона працює і на поїзд і на міський транспорт (на поїзд правда треба більший залишок на балансі щоб розпочати поїздку, про це трохи далі).

При використанні "старомодних" разових квитків і проїзних на день існує також інтеграції тарифів там, де трамвайні мережі різних міст заходять одна в іншу. Наприклад одна з ліній ротердамського метро заходить до Гааги, при чому є ділянка де по тих самих рейках курсують поїзди лінії Е ротердамського метро і гаазькі трамваї-поїзди маршрутів 3 і 4.
Так от, і проїзні на день і разові квитки - на метро чинні квитки на міськи транспорт Роттердама (попри це що це проїзд суто в межах міста Гааги), а на трамваї-поїзди 3 і 4 - лише квитки на міський транспорт Гааги.
Тобто квиток має бути від того міста, чиї вагони обслуговують маршрут. І байдуже по якому місту здійснюється поїздка. Гаазькі міськтранспортні квитки чинні на всю мережу гаазького трамвая, навіть за межами Гааги - тобто і в Делфт і у Шевенінген на трамваї і в Зутермер на трамваї-поїзді можна їхати.
Але знову ж таки при оплаті OV-карткою все це не має значення, вона працює однаково в транспорті різних перевізників.

Проїзний на міський транспорт на день в різних містах продається в різному вигляді. В Амстердамі - можна було купити на одноразовій паперовій смарткарті, а у Роттердамі та Гаазі по-моєму записувався на OV-картку.

Quote
2) Якісь лайфхаки по поїздкам нідерланською залізницею є? Може якісь аналоги німецьких земельних квитків чи щось таке корисне для мандрівників?

Ще є проїзні на всі Нідерланди. Є лише на поїзди, а є на поїзди+міський транспорт. Ті що діють з самого ранку - дуже дорогі, я б не брав, навтіь не будемо їх розглядати.
Quote
Як таких земельних квитків немає. Є денний квиток Dagkaart з необмеженою кількість поїздок, який стандартно коштує ~50 євро
це так раніше було. Зараз ситуація краща, відносно нещодавно запровадили проїзний у котрого чинність не з раннього ранку, а подібно до німецьких земельних квитів - у будні дні після 9 ранку. Коштує по 39 євро і це з міським транспортом. Хоч і дорогувато, але можна розглядати, якщо треба і поїздом кілька разів на день в інше місто поїхати і там по містах їздити. Але все-ж не зовсім добре.
Крім того різні мережеві магазини в Нідерландах час від часу (це непостійна акція) проводять акції, суть котрої що протягом кількох тижнів у магазинах даної мережі можна купити проїзний на Нідерланди дешевше ніж по 39 євро, але там можуть бути додаткові обтяження. Наприклад зараз акцію проводить Primera, у них проїзний коштує 19 євро (замість 39) і додаткове обтяження полягає у тому, що у будні дні він не чинний не лише до ранкового часу пік, а ще й не чинний під час вечірнього часу пік. У вихідний чинність весь день. От по 19 євро у вихідний, зважаючи на те, що воно з міським транспортом в усіх містах - це непогана пропозиція.
В жовті вже акція Primera закінчиться, але якась інша мережа магазинів свою акцію розпочне. Дні, коли жодна з мереж магазинів не проводить такої акції - бувають, але не дуже часто, тобто хоч якась подібна акція частіше є, аніж немає, але вона щоразу в різній мережі магазинів. Головне - з'ясувати яка саме з мереж магазинів в потрібний вам день таку акцію проводитиме і чи підходять Вам її умови. Бо у різних магазинів умови акції мають право бути дещо інакшими. Наприклад я коли був у Нідерландах - там акцію з дешевими залізничними як-раз супермаркети Albert Heijn проводили, там ціна була 14 євро, але без міського транспорту і з якимись дурними обмеженнями по часу, коротше мені таке не підійшло. попередній дописувач дав посилання де можна дізнатись поточні акції магазинів.

При оплаті разових внутрішніх квитків на поїзд слід мати на увазі, що за бланк квитка береться +1 євро до ціни (ці ніби плата за одноразову картонну смарт-картку, на котру цей квиток записано). Уникнути оплати цих 1 євро можна в такі способ:
1. якщо є OV-картка - платити OV-карткою. Але є проблема - OV-картка для початку поїздки на поїзді  NS повинна мати залишок 20 євро (експериментально я і кілька інших учасників форума виявили, що чомусь воно буває пускає на поїзд з трохи меншою сумою, назразок 14 євро, ми так і не розібрались чому). Це не завжди зручно - особливо якщо це остання поїздка перед виїздом з країни  адже якщо треба поїхати кудись не дуже далеко на поїзді - це доведеться покласти 20 євро просто щоб початок поїздки зареєструвався, проїзд поїздом може бути досить недорогим, якщо недалеко їхати, грубо кажучи 3 євро, а наприклад 17 євро лишаться на картці. За зняття покладеного на картку депозита - комісія (2,4 євро за транзакцію), а якщо лишити гроші на картці і більше у Нідерланди не їздити - картка через 5 років протермінується і гроші пропадують. Коротше не зовсім приємні наслідки.

2. можна купити внутрішній квиток NS через інтернет. Нещодавно  сайт NS став приймати картки Visa і EC/MC. А раніше не приймав, бо у Нідерландах картки місцевих платіжних систем набули популярності і зайняли місце під сонцем раніше ніж у інших країнах, тому картки міжнародних платіжних систем у Нідерландах як бідні родичі, їх не усюди приймають і можлива навіть ситуація що за оплатою картками міжнародних платіжних систем стягується комісія - це при тому що в більшості країн правила міжнародних платіжних систем таке забороняють, але в Нідерланди вони заходили в позиції "бідних родичів", тому вимушено погодили для Нідерландів такі умови роботи, на котрі в інших країнах ці ж платіжні системи не погоджуються.

3. якщо картка не приймається сайтом NS - можна скористатись бельгійським сайтом b-europe і купити на ньому квиток на внутрішньонідерладський маршрут. Звісно ж тариф при цьому буде застосовуватись міжнародний, але не біда - у NS міжнародний тариф від внутрішнього майже не відрізняється (сума або збігається або лічені євроценти різниця).

кілька застережень щодо OV-карток і залізниці:

-на залізниці іноді бувають у пасажирів проблеми через прикладання картки напочатку поїздки не до того валідатора. Тобто є станції, де крім NS є місцеві поїзди іншого перевізника (як правило це дизель-поїзди по глухуватих лініях, котрі NS припинила обслуговувати і місцева влада замовила перевезення у якоїсь Arriva чи там Connexxion). на таких станціях висять валідатори обох перевізників. Прикласти картку слід неодмінно до валідатора того перевізника, поїздом котрого будете їхати. Найчастіше з початком поїздки ускладнень не виникає і частіше люди помиляються в кінці поїзки і кінець поїздки намагаються реєструвати прикладаючи картку до валідатора іншого перевізника. Воно звісно інтерпретується як початок нової поїздки, при чому попередня транзакція лишається без зареєстрованого кінця і так зникає з картки на рівному місці 30 євро - бо 20 євро заблоковані NS лишаються заблокованими і плюс блокуються 10 євро за "початок поїздки" альтернативним залізничним перевізником (у альтернативних перевізників на початку поїздки блокується не 20, а 10 євро).
На більших станціях важче помилитись бо там турнікети, а на менших станціях де валідатор просто на платформі висить, особливо на виході, де багато людей любить кінець поїздки відмічати прикладаючи сумку чи гаманець в котрому лежить картка до валідатора з тилу навіть не заглядаючи у екран валідатор - люди буває помиляються. Так, потім можна понаписувати заяви і гроші вернуться, але повернуть їх через N днів після розгляду заяв, а незаплановане зменшення балансу на ~30 євро може за цей час поламати плани - наприклад помилка виявляєтья часто при неможливості розпочати наступну поїздку, це значить доведеться бігти шукаи де поповнити картку, за цей час можна не встигнути на "хвилю" на яку планував і т.д.
 
-на станціях по ходу IC-direct (головний вокзал Амстердама, аеропорт Схіпхол, Роттердам і тд) є червоні валідатори, прикладаючи ov-картку до котрих можна оплатити доплату за поїзд в IC-direct. Вони добре підписані, але буває що люди помилково до них картку прикладали. Повторне прикладання картки до цього-ж валідатора повертає назад доплату за IC-direct.

-навіть у ситуації коли проїзний на день записується на OV-картку - як от у Гаазі чи Роттердамі - його вартість неможливо оплатити залишком грошей на балансі тієї ж OV-картки. Треба вносити живі гроші. А залишок грошей на OV-картці можна використати лише на разові поїздки (ну або йти в касу, там зможуть задіяти гроші з балансу картки, але це буде те саме що зняття коштів з балансу, тобто 2,4 євро комісії за зняття).

-на мою думку справжня біда, що залізничні автомати NS не приймають банкноти (а за оплату карткою міжнародних платіжних систем береться комісія 0,5 євро за транзакцію, без комісії можна сплатити лише картками нідерладських платіжних систем, принаймні так було кілька років тому). Тому якщо не хочеться 0,5 євро комісії втрачати - треба або мати потрібну суму монетами - що не завжди просто (навіть монетами по 2 євро іноді буває треба більше 10 монет), або треба звертатись в касу (куди може бути черга - в Ротердамі - черги в залізничні каси як в пізньому СРСР за дефіцитом, при чому вони дуже повільно рухаються, через специфічний контингент тих, хто цю чергу утворює), при чому у інших містах можна замість залізничної каси звернутись у касу перевізника міського транспорту, але у RET є особливе і дуже свинське правило - поповнення залишку OV-карток у їх касі - з комісією, при тому що інші міськтранспортні перевізники Нідерландів і NS поповнюють OV-картки без комісій)

-якщо раптом забули прикласти картку до валідатора у кінці поїздки і сума заблокована напочатку поїздки сума "застрягла" і Ви маєте намір заповнювати формуляр на повернення - слід мати на увазі, що в заяві треба буде докладно написати конкретний номер маршрута з якої зупинки до якої зупинки і точний час. Піддивитись ці дані можа в історії поїздок по OV-картці, але є неприємний нюанс - показується лише останні здається 20 транзакцій, тобто якщо одразу заяву не написати або потрібні дані не занотувати - з часом та інформація, що необхідна для написання заяви - буде виштовхнута подальшими транзакціями за межі доступного. Тоді з заповненням заяви можуть виникнути складності. І до речі якщо був контроль квитків (який сканує OV-картки) чи покупка проїзного з записом на OV-картку - це теж рахується як транзакція і так само краде один з рядків доступної для перегляду історії. Тому ящо немає можливості одразу заповнити формуляр на повернення - краще занотувати потрібні дані з історії поїздок поки вони не "виштовхнулись" наступними транзакціями, щоб потім не сушити голову, не знаючи що писати у заяві.
« Last Edit: 17.09.18 , 16:09 by Maxy » Logged
Shevchuk
Guest
« Reply #11 on: 20.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

Добрый вечер.
Тоже рассматриваем поездку в Нидерланды. Скорее всего самолетом в Германию, а дальше наземным транспортом.
Действительно ли так все плохо в Нидерландах с международными банковскими картами?
Читал отзывы на блогах, что многие торговые точки принимают только Maestro, а MasterCard и Visa нет.
В подтверждение этого прилагают фото экрана терминала по продаже билетов, на котором значки MasterCard и Visa перечеркнуты, в тоже время как значки Maestro и какого-то V-Pay отображаются как рабочие.
Вот хочется в этих нюансах разобраться. Чесно сказать, не уверен, что кто-то из украинских банков выпускает карты Maestro
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #12 on: 21.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

Ситуація потрохи покращується, але надто повільно.
Наприклад років з 10 тому - картки міжнародних платіжних систем взагалі багато де не приймались - навіть сайтом NS і залізничними автоматами, приймались лише картки нідерландських платіжних систем
Людям що хотіли квиток в інтернеті купити - доводилось купувати на сайті бельгійських залізниць. Зараз сайт NS уже приймає візу і мастеркард, а залізничні автомати хоч і по-хамському - з комісією 0,5 євро за транзакцію - але теж візу і мастеркард приймають.

В супермаркетах у мене проблем не виникало, ніби завжди все приймали.

А от з автоматами різного роду і маленькими торговельними точками, включаючи маленькі готельчики і хостели - по різному.
Quote
Читал отзывы на блогах, что многие торговые точки принимают только Maestro, а MasterCard и Visa нет
це може від місця залежати і з часом мінятись. Я не великий знавець того, як це виглядає для власників бізнесів, але дуже грубий і можливо неточний переказ того, що мені відомо - що проблема у тому, що технічна можливість приймання візи і мастеркард насправді на терміналах зазвичай завжди є, але оскільки нідерладські банки ставлять грабіжницькі комісії за прийом візи і мастеркард на тих тарифних планах, де маленька абонплата (тобто ті, що у менших торговельних точок) - то продавці вимушені штучно відключати прийом візи і мастеркарда.

Для ілюстрації, щоб був зрозумілий масштаб проблеми: у мене наприклад в маленькому готельчику якось умовляли заплатити готівкою, а не карткою, пояснюючи, що за оплату візою або мастеркардом в моєму конкретному випадку - там сума була чи то 36 чи то 38 євро - банк візьме 7 євро комісії.

А гіганські торгівельні точки, назразок гіпермаркетів співпрацюють з банками на умовах тих тарифних планах де зазвичай є якась більша абонплата, але немає комісії за конкретну транзакцію, тому приймають платіжні картки усіх систем - і візу, і мастеркард і ще й якісь інші.
І як я розумію, на окремі продукти навіть візи і мастеркарда - можуть бути "акційні" умови, тобто навіть для маленького продавця на звичайну візу і мастеркард - звично-грабіжницька комісія, а на якїсь їх специфічні продукти - менша.
Наприклад тому прикладі, що Ви наводите - Maestro - це один з брендів Мастеркарда, а V-Pay - один з брендів візи, судячи з того, що продавець їх лишив, а нормальні візу і мастеркард відключив - там мабуть аж надто різні комісії з продавця стягуються.

Quote
Чесно сказать, не уверен, что кто-то из украинских банков выпускает карты Maestro
відкривають. Альянс, Укргазбанк, Укрсиббанк і ще хтось здається.
Інша справда що інтуїція мені підказує, щоб працювало в таких місцях в Нідерландах - скоріш за все потрібно буде саме маестро з чіпом (а якщо лише з магнітною смугою і без чипа - то я б побоювався, що може і не працюватиме), тому доведеться пообдзвонювати ці банки і уточнити, щоб була маестро саме з чіпом.
« Last Edit: 21.01.20 , 13:01 by Maxy » Logged
Юрій
User

Posts: 63


View Profile
« Reply #13 on: 21.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

Шановні,
у липні 2019 року була нагода з'їздити до Голандії. Амстердам-Гаага-Ротердам.
Готівка в кишені звісно була, але майже всюди розраховувався карткою Мастеркард.
Виняток був лише в Фебо (їжа через стінку). Там автомати приймали лише готівку в монетах.
А так... І оселедці  і картопля фрі в кіосках, і магнітики на квітковому ринку -- все сплачував карткою.
Навіть проїзд. В Амстердамі в трамваях -- картку приймала касирка. Гаага, теж трамвай, сплачували в автоматі в середині трамваю. В Ротердамі катались на водному таксі -- оплата також карткою.
Білети на залізницю купувались через сайт NS, сплачували також тою карткою.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #14 on: 21.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

про те, в яких випадках з Вас брали комісію за оплату карткою, а в яких ні - я так розумію - Ви не переймались, так?

Судячи з того, що Ви купували старомодні квитки на трамвай (тобто платили за проїзд вдвічі-втричі більше, ніж було б по OV-картці) - схоже що так.
Logged
Юрій
User

Posts: 63


View Profile
« Reply #15 on: 22.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

про те, в яких випадках з Вас брали комісію за оплату карткою, а в яких ні - я так розумію - Ви не переймались, так?

Судячи з того, що Ви купували старомодні квитки на трамвай (тобто платили за проїзд вдвічі-втричі більше, ніж було б по OV-картці) - схоже що так.

Все було саме так, як Ви написали. Їздили вдвох з дорослим сином.
Дійсно, я не оформлював собі валютну карту, тобто при оплаті була конвертація гривні в євро за курсом банку (в даному випадку Приватбанку), але комісії за оплату картою за кордоном банк не знімає. Тому цим ми дійсно не переймались.

Дійсно купували старомодні квитки на трамвай.
Стосовно OV-картки. До того всього що Ви писали вище (5 євро за саму картку, 2.4 євро за зняття залишку, необхідність контролювати наявність мінімальної суми та ін), можу додати ще трохи. OV-картки є індівідуальними. Тобто неможна заплатити з однієї картки за двох, що їдуть разом. Тобто нам треба було б купувати дві картки (5+5 євро за картки + 2.4+2.4 за заняття залишку = 14.8 євро).
В Амстердамі жили в кроковому радіусі біля центру. Трамвай використовували три рази (одноразовий квиток -- 3.2 євро на годину, один раз не працював термінал і касирка дозволила їхати безкоштовно). В Гааге були один день, трамваєм їздили в Схевенінген (одноразовий квиток -- 4 євро на 2 години, як тільки купили квитки, то зайшли контролери). В Ротердамі жили в центрі, всюди ходили пішки. Катались на водному таксі (одноразовий квиток -- 4.5 євро на зону в центрі міста). (Всім раджу скористатись. Моторний човен на 10-15 осіб, водії -- справжні шумахери. Драйв шалений).
Можливо був сенс купувати OV-картки. Але я і зараз не певен в цій необхідності для нашого випадку.
« Last Edit: 22.01.20 , 13:01 by Юрій » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #16 on: 23.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

Quote
Дійсно, я не оформлював собі валютну карту, тобто при оплаті була конвертація гривні в євро за курсом банку (в даному випадку Приватбанку), але комісії за оплату картою за кордоном банк не знімає. Тому цим ми дійсно не переймались.
та ні, я трохи не те мав на увазі.

окрім тієї комісії що може брати український банк за оплату іншою валютою - як в явний спосіб (може бути передбачено тарифами банка, у мене наприклад на одній з карток 0,5%, а на інших такого роду комісія не стягується) так і в неявний (використовуючи не найкращий курс конвертації) - при оплаті карткою у Нідерландах може також, незалежно від комісії Вашого банку чи її відсутності - також ще може бути комісія з боку продавця. Тобто для тих, хто оплачує картками віза або мастеркард - ціна вища, ніж для тих, хто платить готівкою або картками місцевих платіжних систем.

Ви не видивлялись, там у чеках може десь проскакував рядок назразок toeslag або transaktionkosten
« Last Edit: 23.01.20 , 15:01 by Maxy » Logged
Юрій
User

Posts: 63


View Profile
« Reply #17 on: 23.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote

Quote
Дійсно, я не оформлював собі валютну карту, тобто при оплаті була конвертація гривні в євро за курсом банку (в даному випадку Приватбанку), але комісії за оплату картою за кордоном банк не знімає. Тому цим ми дійсно не переймались.
та ні, я трохи не те мав на увазі.

окрім тієї комісії що може брати український банк за оплату іншою валютою - як в явний спосіб (може бути передбачено тарифами банка, у мене наприклад на одній з карток 0,5%, а на інших такого роду комісія не стягується) так і в неявний (використовуючи не найкращий курс конвертації) - при оплаті карткою у Нідерландах може також, незалежно від комісії Вашого банку чи її відсутності - також ще може бути комісія з боку продавця. Тобто для тих, хто оплачує картками віза або мастеркард - ціна вища, ніж для тих, хто платить готівкою або картками місцевих платіжних систем.

Ви не видивлялись, там у чеках може десь проскакував рядок назразок toeslag або transaktionkosten
Я зберіг всі чеки, квітанції, квитки. На жодному немає таких написів. Більшість оплат супроводжувались видачею ще й банківських чеків (оплати через термінали). Там теж не знайшов нічого такого. 
В аеропорту Схіпхол надибали магазинчик де приймали до оплати виключно картки. Така саме ситуація була в одному місті в марктхалє (ринок) Ротердаму.
 Можливо всі Ваші припущення мали місце.  Можливо я щось не добачив і якісь зайві гроши, крім конвертаційних гривня-євро, я таки заплатив.  Але мені особсто здається, що такий спосіб оплати це ще один елемент свободи.
І я не можу зрозуміти людей, особливо росіян, що шукають обмінні пункти. Радяться де вигідніше курс обміну готівки. Бідкаються що Польша,Чехія, Угоршина ще не перейшли на євро. Створюють для обговорення проблеми обміну доларів на євро теми на форумах. І таке інше.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #18 on: 23.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote

ну гаразд, може ситуація з прийомом візи і мастеркард дійсто поліпшилась.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5529


View Profile
« Reply #19 on: 23.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote

ну гаразд, може ситуація з прийомом візи і мастеркард дійсто поліпшилась.
Може в туристичних місцях і поліпшилась,  а от там де туристів немає й досі існує тема: "Якщо Ваша картка має кредитний bin,  то знімається додаткова комісія".  Або, взагалі,  не приймають іноземні картки. 
Це мені знайома розповідала,  яка минулого року їздила в Нідерланди в рамках якоїсь волонтерської програми і десь в провінційних містечках з таким стикнулась. 
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!