Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: пасажирський рух ділянкою Ларга - Окніца (в т.ч. беззупинк. транзит)

Pages: 1 [2] 3 4 5
Print
Author Topic: Пропозиція: пасажирський рух ділянкою Ларга - Окніца (в т.ч. беззупинк. транзит)  (Read 1853 times)
ВикторБГол
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #10 on: 17.09.18 , 09:09 »
Share

За сполученням із Львова на Кишинів через Чернівці не буде, які б високі чини це б не лоббіювали.  А вся проблема у великій долі тепловозної тяги. Це неодноразово заявляло УЗ. Та і розклади пасажирських тому підтвердження. Візьміть розклади 70-х, де все йшло черехз Христинівку, а зараз Козятин, Біла Церква. Можливий маршрут на Кишинів із Гречан на Ларгу, Сокиряни, тобто до Гречан зі Львова на електротязі. І більш можливий із Жмеринки на Окницю, де на 100 км під дротами більше. І митно-прикордонний огляд по Могилів-Подільському більш потужний чим по Сокирянах.І на дільниці Ларга - Сокиряни суттєво знижена швидкість через чимало кількість кілометрів на зогнилих дерев'яних шпалах. Грозяться зробити 3,9 км перегону Ларга - Васкауци. А дерево із 108 по 114 км, криві 123-125 км, запереїздом 126 км, вихід із Васкауц кілометрів 5.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #11 on: 17.09.18 , 09:09 »
Share

Тобто сотня пасажирів  які будуть готові доїхати за 5 годин і 300грн до з ІФ до Перемишля гарантовано знайдеться.  З КП такого потоку на Польщу поки немає (знову ж таки оцінюю по кількості автобусних рейсів).
Думаєте буде ціна в 300 грн? Якщо скласти до купи плацкарт ІФ-Льв і 2-й клас Хю, то воно так і вийде, але чомусь мені здається, що ціна навряд такою буде, інакше і в 35/36 були б плацкарти. А купе Льв-Пшем. в тому ж таки 35/36 - 396 грн.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #12 on: 17.09.18 , 10:09 »
Share

ЛиС,  я не писав, що така буде ціна, я просто написав що бажаючі їхати за 300грн будуть. Автобусом квитки ІФ-Краків зараз 400-600₴. Також думаю що ІФ/Чернівці-Перемишль треба возити сидячими вагонами.
ВикторБГол, я розказав переваги маршруту з точки зору попиту і пасажирів, а ви - про недоліки з точки зору витрат і УЗ. Ви вважаєте що по стандартному тарифу УЗ не захоче возити такий шмат тепловозною тягою і шанс у потяга буде тільки при підвищеному спецтарифі, чи що УЗ в принципі не піде на такий потяг?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #13 on: 17.09.18 , 11:09 »
Share

ЛиС,  я не писав, що така буде ціна, я просто написав що бажаючі їхати за 300грн будуть.
Так я і кажу, що бажаючі за 300 грн може й будуть, а вже за 400+ - хто зна.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #14 on: 17.09.18 , 11:09 »
Share

Якщо задатись ціллю, щоб ввести маршрут і добре його прокласти с нормальною швидкістю і часу в дорозі, то пасажиропотік буде. За тепловозну тягу Львів - Чернівці - вони скоріше видадуть тепловоз під вивіз лісу ніж під пасажирський потяг.
Logged
VB
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #15 on: 17.09.18 , 12:09 »
Share

Якщо автобусний квиток 600, то й за 800 на потяг перебіжать. Тому що кордон не невизначений час більше 12 годин, а чітко буде у визначений час. Плюс не треба тягати торби на кордоні. Але це ми можемо так говорити про тих, які їдуть південною Польщею, де так і так якусь пересадку робити треба. Якщо Варшава, такий менталітет в людей, - поїдуть автобусом з незручностями, бо довезуть до Заходньої.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #16 on: 17.09.18 , 13:09 »
Share

...
Який би міг бути розклад:
Перемишль   15:00  16:00
Львів       12:30  18:30
ІФ          10:00  21:00
Чернівці    07:20  23:40
Кишенів     ~23     ~08
Одеса       ~19     ~12

Так вийде хороший час прибуття й відправлення усіх ключових містах.
Пасажири потоків ІФ/Чернівці-Перемишль та Одеса-Кишенів зможуть їхати у сидячих вагонах. Нічних митних контролів теж по ідеї не буде.
Тут Чернівці зможуть дочепляти свої сидячки на Перемишль із 7:20 до 23:40, а "підмітатимуть" ті сидячки - вночі.

Щодо "дизельної тяги", то значно більш збитковими на Буковині є 9хх... а Молдова взагалі - без електрифікації, і якось живе.

З Коростеня до Ковеля і далі - до Львова у 141/142 теж чимало дизельної тяги, і нікого це не бентежить...
« Last Edit: 17.09.18 , 13:09 by Iwan » Logged
ВикторБГол
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #17 on: 17.09.18 , 13:09 »
Share

На Буковині 900 ті поїзди на моє припущення в ходу по наступним причинам: між державні поїзди які повинні бути погоджені із Молдовою.  Друга він вантажопасажирський - вантажі перевозить і ще вагон два пасажиських в придачу. Відмінити - місцева влада буде шуміти. Молдова теж може висунути претензії - а чому наші Липкани без сполучення? 141/142 в якійсь мірі схожа проблема - регіон майже без сполучення із Києвом
Logged
Volodymyr
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #18 on: 17.09.18 , 13:09 »
Share

Але це ми можемо так говорити про тих, які їдуть південною Польщею, де так і так якусь пересадку робити треба.
Мені здається ви не зовсім розумієте ситуацію з масовістю поїздок. На разі з ІФ до Кракова більше 5 щоденних автобусів (практично всі автобуси на Прагу мають тарифну зупинку в Кракові). Також є кілька автобусів на Вроцлав. І навіть є автобуси що їдуть до Кракова через Раву Руську щоб уникнути черг на Краківці.
Там зараз довлі масові перевезення і насичений ринок з різноманітними часами відправки і відносно непоганою конкуренцією, так що дуже здрати цінник залізницею не вийде. Максимум десь 500₴ до Перемишля.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #19 on: 17.09.18 , 14:09 »
Share

Якщо ті 9хх такі "святі" та "недоторканні", то:
1) Чернівці-Перемишль-Чернівці (зелена група) може курсувати у складі більш-менш комфортних сидячок, обслуга - Чернівці;
2) ділянку Чернівці-Ларга-Сокиряни-Окніца можна припасувати до нитки якогось святого 9хх;
3) ділянку Окніца-Кішинеу можна припасувати до наявних ниток.
Таким чином, по повному маршруту (червона група) курсуватиме тільки ~6 одеських вагонів, а на різних ділянках - спільно - з іншими групами (окрім ділянки Чернівці-Ларга-Сокиряни-Окніца). Як допустимий варіант - примикання групи з боку КП, але щось мене беруть сумніви, що ця група буде затребувана без наявності Перемишля (тільки у бік Молдови)... якийсь гіпотетичний Хмельницький - Кішинеу. Не впевнений, що у молдовців буде потреба у хмельницькому базарі.

Logged
Tags: Ocniţa Larga Chișinău Cernăuți Liov przemyśl 
Pages: 1 [2] 3 4 5
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.113 seconds with 21 queries.