Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: пасажирський рух ділянкою Ларга - Окніца (в т.ч. беззупинк. транзит)

Pages: 1 2 3 [4] 5
Print
Author Topic: Пропозиція: пасажирський рух ділянкою Ларга - Окніца (в т.ч. беззупинк. транзит)  (Read 1847 times)
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #30 on: 18.09.18 , 17:09 »
Share

А візки?!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #31 on: 18.09.18 , 19:09 »
Share

Якщо мені не змінює пам'ять, то були транзитні поїзди № 25/26 Варшава - Бухарест - Софія та 61/62 Варшава - Варна. Без заходу на перони ст. Львів. Біля ПЧ по обводу і прямо на Мостиську. Потім як була введена електротяга, то зміна по 5-му Парку. Одна технічна зупинка, від якої ніяк було відмазатись: скрещення таких по чиноу поїздів десь по Матиївцях. Наркінці 60-х на власні очі бачив як один із таких поїздів пройшов на ходу ст. Чернівці
Бувалі залізничники розповідали, як у випадку якоїсь технологічно-вимушеної позаграфікової зупинки поїзда приходили представники КДБ і вчиняли допит працівникам станції, на якій траплялась така зупинка.
Випитували чи бува ніхто не сходив із поїзда, чи хтось не підсідав до поїзда, чи нічого не передавали до поїзда чи викидали із поїзда... машиніста та диспетчерів теж, здогадуюсь, допитували чи не вступали вони у змову з "ворогами народу" з метою організації несанкціонованої зупинки з метою вчинення протиправних діянь. Це зараз нікого не цікавлять шляхи пересування іноземців в Україні, ... і те, що поїзд з пасажирами можуть осаджувати на станцію "заднім ходом" понад 1км.

Зараз інше - північні іноземці страшенно налякані "подіями в Україні", що їм доводиться обїжджати аж через Польщу, Словаччину, Угорщину та Румунію, аби потрапити в ПМР:
https://flackelf.livejournal.com/829051.html ... і це на 5 році війни АТО. Щось вони забули про черезденний поїзд СПб-Кішинеу... він то якось їздить через "бандеро-хунтівські території"... і якось обходиться без жертв.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3079


View Profile
« Reply #32 on: 18.09.18 , 19:09 »
Share

Сєлєзов був трохи несповна розуму ще до того, як втік з країни. Вони з комуністами та вітренківцями саморобні ікони Сталіна на демонстрації полюбляли носити.

Втім, зараз-то він фігурант "Миротворця" і деякі підстави побоюватись легкого масажу обличчя має.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #33 on: 18.09.18 , 20:09 »
Share

Он воно як...
Є ще одна суміжна тема: залізниця Меркулешти-Сорока-Ямпіль-Вапнярка(Рудниця) (були два варіант: з Вапняркою та Рудницею)
Quote
У 1975 році Дніпропетровський проектний інститут підготував проект залізниці Сороки-Маркулешт з продовженням по території України через Ямпіль-Вапнярку (з переходом на широку залізничну колію).
Якщо погуглити Linia de cale ferată Mărculești-Soroca, то можна знайти цікаві матеріали. Наприклад:
Quote
CFM planifică să construiască linia de cale ferată Mărculeşti-Soroca, cu o lungime de 54 de kilometri, ale cărei costuri se ridică la aproximativ 150 de milioane de dolari. Noul traseu va permite scurtarea distanţei de ocolire a regiunii din stânga Nistrului.
По кілометражу це ще буде ближче для маршруту Чернівці-Одеса. Залізничний скоріш за все буде Сорка-Цекинівка, бо косеуцький берег якийсь гористий. Поблизу того місця (Ямпіль-Косеуць) вже десятками років "будують" автомобільний міст. Якщо я не помиляюсь, то там мало бути 2 автомобільні мости: навпроти Сороки і навпроти Ямполя.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3079


View Profile
« Reply #34 on: 18.09.18 , 23:09 »
Share

А якийсь річковий транспорт між Україною та Румунією там курсує?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #35 on: 19.09.18 , 10:09 »
Share

А якийсь річковий транспорт між Україною та Румунією там курсує?
Якщо Ви маєте на увазі Україну-Молдову, то там є паромна переправа. Раніше був якийсь нормальний паром, а зараз на тому місці красива асфальтова "дорога в нікуди". Також усім відомий випадок, коли "угнали" транскордонний паром... і прикордонники обидвох сторін цього не помітили.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 946


View Profile
« Reply #36 on: 19.09.18 , 17:09 »
Share

(з переходом на широку залізничну колію) — а там що зараз, вузькоколійка якась?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #37 on: 19.09.18 , 20:09 »
Share

(з переходом на широку залізничну колію) — а там що зараз, вузькоколійка якась?
Так, раніше була Вапнярка-Ямпіль:



Quote
«Ми давно лобіюємо питання зведення мосту на цій ділянці, де досі діє тільки паромне сполучення, яке давно не відповідає потребам і вимогам часу. Перші кроки вже зроблені: Ямпільська РДА замовила техніко-економічне обґрунтування будівництва, що дозволить визначитися, який міст потрібно зводити на даній ділянці, – каже Андрій Гижко. – Над розробкою техніко-економічного обґрунтування будівництва мосту Ямпіль – Косеуць працюють фахівці Науково-дослідного інституту дорожнього господарства з міста Києва. Кошти на ці потреби виділені з бюджету Ямпільського району, який безпосередньо зацікавлений в появі цього об’єкта. Висновки науковців мають дати відповідь на кілька питань. По-перше, про кількість транспорту, який буде проїжджати через цей міст. Залежно від цього, стане зрозумілим, яким йому бути, –дворядним чи на три смуги. До того ж, буде він тільки для автомобільного транспорту чи комбінований, із залізничним сполученням. Свого часу там була вузькоколійна колія від смт. Вапнярки до м. Ямполя. Наразі рейки там розібрали, але насип залишився, і щоб відновити залізничне полотно великих затрат не знадобиться».
https://day.kyiv.ua/uk/news/290818-na-vinnychchyni-pobuduyut-mist-cherez-dnister-do-moldovy
Якось переправлявся тим паромом на косеуцький берег Дністра. Така собі бляшана консерва, що поскрипуючи перевозить з берега на берег переважно автомобілі, але й пішоходів теж переправляє... десь за ціною міської маршрутки:)

Влад Боднар: Від вузькоколійки «Вапнярка-Томашпіль-Ямпіль» залишився лише насип



http://vlasno.info/spetsproekti/2/tourism/item/17135-vid-vuzkokoliiky-vapniarka-tomashpil-yampil-zalyshyvsia-lyshe-nasyp-foto
Оце причетні догоспідарились... Поки Молдова шукає єврокошти на стикування від Меркулештів до мережі УЗ в районі Ямполя, то УЗ тим часом знайшла привабливий металобрухт.

https://www.ukrinform.ua/rubric-regions/2526734-na-vinniccini-planuut-budivnictvo-mostu-cerez-dnister-oda.html

http://wikimapia.org/32165256/uk/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D1%83%D0%B7%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F-%D0%92%D0%B0%D0%BF%D0%BD%D1%8F%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D0%AF%D0%BC%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C

Тут детально зможете роглянути топологію:
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=48.093674&lon=28.355026&z=10&m=w

Не дуже розумію як саме вони хочуть протягнути цю колію, бо виїзд із Сорок (поблизу Свічки Пам'яті) у напрямку Воловиці надто стрімкий (затяжний підйом). Хіба робитимуть такі петлі, як у районі Ґіндештів (між Флорештами та Рибницею).
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=47.869380&lon=28.489265&z=12&m=w
Logged
_vs_
Active user

Posts: 946


View Profile
« Reply #38 on: 19.09.18 , 23:09 »
Share

Що воно взагалі могло б дати? Вихід на "головний молдавський хід" в обхід МП? "Циганський експрес" Київ - Сороки?:)
А взагалі глянув на цю карту і подумав, скільки ліній набудували орієнтуючись на дві російські столиці, ігноруючи українську! І молдовську теж.
Усі ці Черкаси, Кіровогради тощо чітко "дивляться" на Москву, а Одеса, Умань — на Ленінбург. Хіба що миронівський хід "по дорозі" з Києвом — але ж та лінія витвір 1980-х!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #39 on: 19.09.18 , 23:09 »
Share

Що воно взагалі могло б дати? Вихід на "головний молдавський хід" в обхід МП? "Циганський експрес" Київ - Сороки?:)
А взагалі глянув на цю карту і подумав, скільки ліній набудували орієнтуючись на дві російські столиці, ігноруючи українську! І молдовську теж.
Усі ці Черкаси, Кіровогради тощо чітко "дивляться" на Москву, а Одеса, Умань — на Ленінбург. Хіба що миронівський хід "по дорозі" з Києвом — але ж та лінія витвір 1980-х!
1) вихід на "головний молдавський хід" в обхід МП і ПМР (ПМР - була тоді головною проблемою);
2) з Кишинева на Київ максимум по магістральній колії (в обхід ПМР);
3) я біільше дивлюся на південну та північну частину "східної частини Польщі", колії яких теж орієнтовані на СПб та Москву (на півночі) та Львів і Краків (на полудні), а між ними - подекуди прірва. Спробуйте маршрут Перемишль-Хелм з польського боку... я пробував... але автобусний з кількома пересадками... це при тому, що прямував ще далі - до Влодави.
Logged
Tags: Ocniţa Larga Chișinău Cernăuți Liov przemyśl 
Pages: 1 2 3 [4] 5
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 21 queries.