Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: пасажирський рух ділянкою Ларга - Окніца (в т.ч. беззупинк. транзит)

Pages: [1] 2 3 4
Print
Author Topic: Пропозиція: пасажирський рух ділянкою Ларга - Окніца (в т.ч. беззупинк. транзит)  (Read 883 times)
Iwan
Active user

Posts: 3785


View Profile
« on: 16.09.18 , 17:09 »
Share

... хіба їм зробити якийсь Кішинеу-Перемишль чи Одеса-Кішинеу-Перемишль складом Одеської.

А Iwan насправді подав доволі хорошу ідею - зробити потяг Одеса-Кишенеу-ІФ-Перемишль. Ще не так давно, в 2005му, був потяг Одеса-ІФ через  Кишенеу і Чернівці. От приблизно по його типу можна було б запустити потяг з сумішшю сидячих  купейних вагонів і розкладом пристосованим під пасажирів Одеса-Кишенеу та Кишенеу/Чернівці-Перемишль. З ІФ та Чернівців зараз дуже великий платоспроможній автобусний пасажиропотік на Польщу. Ну і про те яка щоліта ситуація з квитками на Одесу з Прикарпаття й Буковини всі напевно теж в курсі.

А Iwan насправді подав доволі хорошу ідею - зробити потяг Одеса-Кишенеу-ІФ-Перемишль.
Мсье знают толк в извращениях.
А вообще, удобного сообщения Кишинева с Киевом и Львовом не хватает. Командировочные часто автобусами ездят, чтобы в Киеве быть во вменяемое время. Можно было бы запустить 1 двухгруппный поезд Кишинев - Окница - Львов/Киев, от Окнице часть на Львов через Черновцы, часть на Киев. И по УЗ можно дополнительно вагины Киев - Могилев-Подольский и Львов - Сокиряны доцеплять.

Цю тему вже піднімав неоднократно...і нарешті, хоч хтось її підтримав. Це питання не раз виринало в контексті сполучення КП зі Львовом. Є альтернативний варіант - через Чернівці та ІФ. Отож, запрошую до дискусії у новоствореній темі.

Інфографіка:



Можна також фантазувати на тему беззупинкового транзиту між МП та Сокирянами. Це можуть бути вагони, що курсують разом із наявними сидячками на відтинку Київ-МП.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3785


View Profile
« Reply #1 on: 16.09.18 , 18:09 »
Share

Якщо чернівецькі пасажири будуть готові до 4-кратного (2 - ввечері і 2 - вранці) контролю на митницях, то можна було б і через Чернівці, як альтернативу 135/136. Тоді б 25/26 ходив би щодня у гори.

п.м. Альтернативний варіант: вагони з Кишинева до Роздільної, а там - чіпляти до перемишлянських вагонів у складі 25/26 (за рахунок зменшення вагонів до гір). В такому разі можна сподіватися, що за 2-3 роки придністровці плавно переорієнтуються на Європу (замість Москви).
« Last Edit: 16.09.18 , 18:09 by Iwan » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2407


View Profile
« Reply #2 on: 16.09.18 , 19:09 »
Share

Я думаю, вагонов на 5 в день по маршруту Кишинев - Львов пассажиров наберется, только ехать надо через ИФ (подвезти туристов), и через Ларгу без остановок, иначе оно не совсем интересно получится, пассажиров из Кишинева в Тернополь явно на порядок меньше, чем из Кишинева в ИФ, да и через Черновцы дорога короче. А если уже запускать через Тернополь - тогда не морочаться с Сокирянами, а расцеплять группы в Жмеринке.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3785


View Profile
« Reply #3 on: 16.09.18 , 20:09 »
Share

Ну ось як відмінять сполучення з Росією, то молдавани так і зроблять, один потяг пустять до Києва, інший до Перемишля. І до Ковеля / Хелма ще й просити будуть.
Не смів озвучувати Ковель та Хелм, аби не спровокувати негативних емоцій. Раз Ви вже самі про це сказали, то пропоную пофантазувати на тему "яким боком їхати з Кишинева до Ковеля/Хелма". Є варіант розділити в Гречанах/Хмельницькому, і ту ковельську групу пропустити через Старокостянтинів. Альтернативно можна по Красному. Якщо не заморочуватись із КП, то можна й через Козятин.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8625


View Profile
« Reply #4 on: 16.09.18 , 21:09 »
Share

А Рахів де? як же без Рахова?
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 36


View Profile
« Reply #5 on: 16.09.18 , 21:09 »
Share

На жаль, не буде цього, хлопці. Не дуже хотять залізничні чини вводити щось пасажирське ще і на тепловозній тязі.  Львів - Кишинів - згоден. По Сокирянах та Окниці перевірили і їдемо в Кишинів. Транзит із Чернівці на Одесу через Могилів-Подільський малоймовірний - більша кількість кілометрів по Молдові добавляється( із 160 по 210 + 50 км) в порівнянні із маршрутом 117/118(33 км)
Logged
VB
Active user

Posts: 3309


View Profile
« Reply #6 on: 16.09.18 , 21:09 »
Share

Якщо щось таке й буде, - то йти воно буде Жмеринка - Козятин - Здолбунів. Молдаван багато в Поморському воєвудстві на рибі. Їм би Гданськ... Їх возять в основному бусами. Бачив на кордоні колись.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3785


View Profile
« Reply #7 on: 16.09.18 , 23:09 »
Share

А Рахів де? як же без Рахова?
Над Окніца-Рахів працюють більш впливовіші люди з Чернівців... я десь вже наводив посилання на ті проекти. Якщо треба - пошукаю ще раз.
Все інше - може зачекати 2-3 роки. Зараз "Чернівці" працюють з CFM у цьому напрямку. Там не так важливо проходження через Чернівці, як задіяння ділянки Окнціца-Ларга.

п.м. Там все одно катається якийсь 9хх з двома ЦМВ... міг би й возити молдовські вагони... бухарестський вагон якось же їздить у складі 9хх і нікому це не заважає.
« Last Edit: 16.09.18 , 23:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3785


View Profile
« Reply #8 on: 16.09.18 , 23:09 »
Share

Можна мати ще таку групу вагонів (вона може бути основною) як Перемишль - Сокола (Яшь), що підвищить оборотність РС.
Приблизно так:
Перемишль-Львів-Хмельницький(Гречани) - разом із 35/36, КП - ранній ранок, Сокола (обід),
Сокола (по обіді), КП (перед опівніччю), до Перемишля із 35/36.
Обіг чотирьох вагонів по Перемишлю на Перемишль-Одеса. Яшь - культурний центр Молдови (етнічної), і є шанс, що євротуристи попруть туди, а заробітчани - в Європу. Крім того нарешті з'явиться сполучення Львів-КП овернайт... поляки не будуть гребувати можливістю поїздити по кресах RP I та RP II. Виходить так, що кожен окремий "шматок" маршруту буде привабливим для певного кола пасажирів. Це також може бути і львівське формування: дві групи по 4 вагони - Львів-Яшь та Перемишль-Яшь. Тут і без Москви можна заробити нормальні кошти на перевезеннях до Польщі та Румунії, мали б причетні трохи більше фантазії.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #9 on: 17.09.18 , 00:09 »
Share

Спробую докладніше пояснити переваги маршруту через Чернівці:
1) З Чернівецької та ІФ областей зараз щодня їздить близько 20 автобусів (>1000 місць) на Польщу-Чехію через кпп Краківець і є велика проблема з часом проходження кордону (від 3 до 7 годин) Тобто сотня пасажирів  які будуть готові доїхати за 5 годин і 300грн до з ІФ до Перемишля гарантовано знайдеться.  З КП такого потоку на Польщу поки немає (знову ж таки оцінюю по кількості автобусних рейсів).
2) Їхати з Чернівців/ІФ до Одеси через Кишенів явно ближче, ніж через Львів. При варіанті через КП виграш у сполученню з Одесою отримає тільки КП.
3) Пасажирозміна. Я сподіваюсь, що ядром контингенту будуть короткі пасажири які не відчують всіх митниць. Тобто принаймні половина вагонів мають бути сидячими (більший виторг на вагон).
Який би міг бути розклад:
Перемишль   15:00  16:00
Львів       12:30  18:30
ІФ          10:00  21:00
Чернівці    07:20  23:40
Кишенів     ~23     ~08
Одеса       ~19     ~12

Так вийде хороший час прибуття й відправлення усіх ключових містах.
Пасажири потоків ІФ/Чернівці-Перемишль та Одеса-Кишенів зможуть їхати у сидячих вагонах. Нічних митних контролів теж по ідеї не буде.
Logged
Tags: Ocniţa Larga Chișinău Cernăuți Liov przemyśl 
Pages: [1] 2 3 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.089 seconds with 22 queries.