Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 01:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        Дніпро - Ужгород рівно за 24 години

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Дніпро - Ужгород рівно за 24 години  (Read 432 times)
GAMER
Active user

Posts: 2675


View Profile
« on: 16.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

Старт: Дніпро 14.25
Фініш: Ужгород 14.25
Коли планував поїздку, розглядав стандартну пересадку у Львові з 41 Дніпро - Трускавець на 107/108 Одеса - Ужгород. У зв'язку з тим, що трускавецький їхав зміненим маршрутом і прибував у Львів трохи швидше, появився шанс встигнути на 45/46 Лисичанськ - Ужгород. Але така "спортивна" пересадка трохи насторожувала, і я її не розглядав. Але, коли тривалий час так і не бачив місць на одеський, вирішив ризикнути і таки взяв квитки на лисичанський.
А тепер детальніше.
15-09-2018, Дніпро. Їхав з сином. Стартував з р-ну, позаду "Нашої Правди", і вирішили не йти на проспект Слобожанський, а пройтись біля вагонобудівного, біля колій Нижньодніпровська, на трамвай номер 6. Дощ, який йшов перед тим закінчився, і стало навіть тепло. Підходячи до трамвайних колій, почули звук трамваю, і побігли. Не зря, якраз встигли.
На вокзал прибули завчасно, на табло нашого поїзда ще не було. Вирішили йти на 6 колію, де перед тим, проїзджаючи по мосту побачили склад поїзду. Поки йшли, появився розклад, де побачили на 6 колії наш поїзд. Отже, вгадали :).
Поки вийшли на перон, уже оголосили посадку. Пройшли повз штабний крюківець до нашого вагону, провідника ще не було, десь затримався. Пізніше вийшов, засканував наші електронні квитки і запустив у вагон.
Вагон потрохи наповнювався, і появилися, як каже моя дружина "Мої  друзі" (Малі діти, чомусь часто мені в поїздках трапляються дітлашня різного віку). Вели себе трохи шумно, але в межах норми (діти як діти).
В нашому купе після відправки була наповнюваність більше 100%. В однієї пари були місця в різних вагонах, а вони вирішили їхати разом. Добре, що їхали тільки до Фундукліївки.
Після відправки вмикнули кондиціонер, тож жарко не було. Продивився я розклад в коридорі, побачив, що графік тянутий і заспокоївся, на рахунок спортивної пересадку по Львову.
Приїхали в Пятихатки-Стикові, побачив, що нас тянув ЧС7. Пізніше, в повороті, побачив, що тяне нас ВЛ80, і здивувався, адже, раніше, завжди тягали цей поїзд ЧСи.
В тому ж повороті, де я визначив ВЛ80 в міжколійному проміжку побачив фотографа, який фотографував поїзд, може десь і фото вискочить на просторах інету.
На ст. ім. Шевченко, здається, відбулася зміна бригади, оскільки стиль руху поїзда змінився. Акивніше зі старту брав розгон і більше дьоргало.
В Фундукліївці вийшли сусіди з нижніх полок. Цікавий момент, один з них теж їхав у Львів, і казав, що місць не було, то ж прийшлося пересаджуватися у Фундукліївці на Херсон - Львів. З цього я з робив висновок, що хтось має сісти на його місце. Пізніше на сусіднє місце підсів хлопець до Б. Церкви,а те місце, де їхав той чоловік, так до Львова і пустувало. Після Б. Церкви пустувало й інше нижнє.
Оскільки темніє швидко, то вляглися спати. Включений кондиціонер мене трохи турбував, все таки на 2й полиці воно менш комфортно в такому випадку. Але, враховуючи, що вагон уже давній, холод був не такий сильний, як, наприклад, у вагонах 80-го поїзда. Пізніше, кондиціонер виключили і залишили вмикнутою тільки вентиляцію, чим мене досить сильно здивували. Давно не пригадую, щоб вмикали просто вентиляцію.
Очікував, що по Козятину буде зміна напрямку, тож у Шепетівці здивувався, що їдемо в тому ж напрямку, що й з Дніпра. Потім зрозумів, що довга стоянка, була в Козятин-2, а це не той трикутник, де йде зміна напрямку.
Взагалі, після Б.Церкви були тільки зупинки з довгими стоянками.
Сестринівка 14 хв,
Козятин-2 15 хв,
Шепетівка 17 хв,
Красне 18 хв,
Підзамче 17 хв.
У Підзамче стали під обгін для 46 поїзда, при цьому вмудрившись на 8 хв плюсанути з Красного.
У Львові стали з 46 на сусідні колії, але на різні перони.
Пройшовши через підземний перехід зайшли у свій вагон, пощастило, що нумерація в обох була з хвоста, і наші вагони були в хвостовій частині.
Незважаючи на 14 градусів у Львові, у вагоні лисичанського було тепло.
В нашому купе, крім нас нікого не було, як і планувалося (на етапі покупки квитків вибирав де вільне купе).
Після відправки довго видивлявся у повороті, який локомотив нас тянув, зрадів, що ЧС7.
Принесли постіль, сказав, що чай замовлятиму пізніше.
До Стрия йшли доволі бодро, пізніше теж. Намагався порівняти рух під ЧС7 і ВЛ10, під яким їздив раніше. Здається, під ЧС іде мякше і швидше.
У Стрию підсіли молоді хлопці та дівчата. Не думаю, що вони купували квитки, але це тільки мої думки.
У Лавочному стояли 10 хвилин, цікавило мене чи щось дали в голову. Пізніше побачив, що ні. ЧС7 сам тягнув нас на перевал.
Полюбувався новим Бескидським тунелем (їхав ним вперше). Побачив, що на колишній станції Бескид залишили якісь колії. Для чого?
Спустились до Воловця.
При стоянці вдалося відкрити вікно навпроти нашого купе. Звернув увагу, що вчасно не відправляємось. Визирнув, і побачив, що на сусідній колії зустрічного руху ввімкнули жовті сигнали, зрозумів, що пропускаємо когось. Пізніше появився вантажний поїзд. Почав возмущатися, що при наявності двух колій з двухстороннім автоблокуванням (надіюсь вірно виразився) диспетчери вмудрились допустити ситуацію, що один поїзд має пропускати іншого. Пізніше, побачив, що я був неправий :)
Виявилося, що на перегоні ремонтують (перекладають) колію, тож рух відбувається тільки по одній. Так, стоячи біля вікна і приїхади до Мукачева. Там подивився на нову платформу для нового поїзда в Угорщину. Якась вона закоротка, як на мене. Самі євроколії теж у доволі зачуханому вигляді.
Спостерігав за колійним розвитком від Мукачево до Чопа. Не думаю, що там будуть високі швидкості для європоїздів.
При вїзді в Чоп, нас пропускав поїзд Ужгород - Харків.
ЗВернув увагу, що на моє і мого сина махання руками (привітання) чомусь реагували тільки машиністи і працівники станцій, але не люди, які стояли біля колій. Можливо, думали, що у нас не хватає клепки в голові :)
В Ужгород приїхали на 2 хвилини раніше. Тож в добу вклалися.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7212


View Profile
« Reply #1 on: 17.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

У нас четыре дня назад была похожая поездка Днепр - Черновцы,  тоже с пересадкой во Львове и тоже почти ровно сутки в пути. Правда по расписанию 24 часа и 8 минут,  а по факту ещё +6 минут -:)
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!