Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... 150
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 74805 times)
delphin_7
Active user

Posts: 791


View Profile
« Reply #1290 on: 06.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Зараз на 142 між Дарницею та Бахмутом на 10 число продано  плацкарт -60/250, купе 19/360-продано менше 10%місць ну що сказати БРАВО Красноштан і графісти

нічого дивного, з такою рекламою (нульовою) від УЗ - перший рейс був приречений на погану заповнюваність, а графік ще її підрізав
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1291 on: 06.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Зараз на 142 між Дарницею та Бахмутом на 10 число продано  плацкарт -60/250, купе 19/360-продано менше 10%місць ну що сказати БРАВО Красноштан і графісти
нічого дивного, з такою рекламою (нульовою) від УЗ - перший рейс був приречений на погану заповнюваність, а графік ще її підрізав
Цього разу КШ не зможе сказати про N-ластівку, перший на рейс якої продали усі квитки (як у випадку з Київ-Рахів):
https://info.uz.ua/blogi/realizuvati-turistichniy-potentsial-kraini-bez-virishennya-transportnikh-pitan-ne-mozhlivo
хіба дасть вказівку провідникам викупити по 1 квитку на різних ділянках... тоді к-ть пасажрів буде більшою від к-ті місць, що дасть чудову статистику.
До речі, заголовок тієї статті співпадає з фразою у моєму зверненні до Іванни Климпуш... в мене, правда, була згадка про євроінтеграцію.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 791


View Profile
« Reply #1292 on: 06.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote


Цього разу КШ не зможе сказати про N-ластівку, перший на рейс якої продали усі квитки (як у випадку з Київ-Рахів):
https://info.uz.ua/blogi/realizuvati-turistichniy-potentsial-kraini-bez-virishennya-transportnikh-pitan-ne-mozhlivo

ну там було достатньо реклами, до того ж попередньо "накатувався" інший потяг (143 переводили на цей хід, якщо я вірно пам"ятаю).
а тут - 0, вся увага на аероекспрес, тож ділянка Бахмут-Харків навіть не здогадується, що в них з"являється (додається) пряме сполучення з Києвом і далі.
Logged
Zilberg1985
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #1293 on: 06.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Дивлюся ціни на 142 зі Львова до Києва. Ціна за 500 грн. Це ціна у ті старі вагони, що зараз їздять, чи склад оновлять після 9 грудня?
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 791


View Profile
« Reply #1294 on: 06.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Дивлюся ціни на 142 зі Львова до Києва. Ціна за 500 грн. Це ціна у ті старі вагони, що зараз їздять, чи склад оновлять після 9 грудня?

там будуть вагони подешевше, якщо почекати
там наче буде по 2 "найфірмових" вагона в складі
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2784


View Profile
« Reply #1295 on: 06.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Дивлюся ціни на 142 зі Львова до Києва. Ціна за 500 грн. Це ціна у ті старі вагони, що зараз їздять, чи склад оновлять після 9 грудня?

там будуть вагони подешевше, якщо почекати
там наче буде по 2 "найфірмових" вагона в складі


142 Ш

Львів

Київ-Пасажирський
 
Відправленнянеділя, 09.12.2018
Прибуттяпонеділок, 10.12.2018

13:10

04:25
15:15

Введіть дані пасажирів

Обов'язково введіть прізвище та ім'я пасажира, який буде здійснювати поїздку
Зміна прізвища та імені після здійснення оплати проїзних документів НЕМОЖЛИВА

Пасажир 1

Прізвище
Ім'я

Відмінити


Поїзд 142 Ш Вагон 7 Мiсце 24

Купити

Тип документу
Повний

Дитячий
Студентський


Послуги
Постільна білизна

2 Напої

1 Напій

363,60 грн


С уважением, Ульф
Logged
Zilberg1985
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #1296 on: 06.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Дивлюся ціни на 142 зі Львова до Києва. Ціна за 500 грн. Це ціна у ті старі вагони, що зараз їздять, чи склад оновлять після 9 грудня?

там будуть вагони подешевше, якщо почекати
там наче буде по 2 "найфірмових" вагона в складі


142 Ш

Львів

Київ-Пасажирський
 
Відправленнянеділя, 09.12.2018
Прибуттяпонеділок, 10.12.2018

13:10

04:25
15:15

Введіть дані пасажирів

Обов'язково введіть прізвище та ім'я пасажира, який буде здійснювати поїздку
Зміна прізвища та імені після здійснення оплати проїзних документів НЕМОЖЛИВА

Пасажир 1

Прізвище
Ім'я

Відмінити


Поїзд 142 Ш Вагон 7 Мiсце 24

Купити

Тип документу
Повний

Дитячий
Студентський


Послуги
Постільна білизна

2 Напої

1 Напій

363,60 грн


С уважением, Ульф
А тепер все це ж саме тільки на 10 грудня
Logged
Entony
Active user

Posts: 2625


View Profile
« Reply #1297 on: 06.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

Також з додаткових вже завели:
207/208 КИЇВ - УЖГОРОД з 21 по 30/12-2018, з 01 по 12/01-2019 щоденно.
235/236 КИЇВ - УЖГОРОД на 24,26,28,30/12-2018, 2,4,6,8,10,12,14/01-2019.

При чому формувати склад 235/236 буде Ужгород, а 207/208 формування ПЗЗ.
« Last Edit: 06.12.18 , 20:12 by Entony » Logged
VSK
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #1298 on: 06.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

Дивлюся ціни на 142 зі Львова до Києва. Ціна за 500 грн. Це ціна у ті старі вагони, що зараз їздять, чи склад оновлять після 9 грудня?
Хочу пояснити цей дибілізм з продажем який зараз відбувається на 141/142. На уз так є така штука як повагонка-поки вагон не продадуть не відкриють наступний і  спочатку виставляють більш дорогі вагони а потім дешевші. І тепер весь дибілізм цієї ситуації у випадку 141/142-у складі є 3 фірмових купейних вагони і 7 нефірмових. Причому поки не продадуть дорогі фірмові дешеві не фірмові не відкриють а на фірмові з такою ціною люди білети майже не беруть і їдуть ішими способами так як плацкарти вже продані в перші дні) Наприклад зараз на 9 число відкрито лише 3 фірмових вагони на які в сумі продано 70 місць(і це на пікову неділю) Тож цілком можливі сценарії що за 24 години до часу відправлення будуь вивалюватися 7нефірмових купейних вагони(тобто 252місця)і само собою їх всіх за такий короткий час розпродати не встигнуть і в купейній групі поїзд буде везти повітря по повному маршруту.

Ну що сказати -повітровоз в Красноштана вийшов знатний.
Logged
E_09
Active user

Posts: 7814


View Profile
« Reply #1299 on: 06.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote


Я трохи заплутався "я би не був такий впенений, що саме три групи"... Тобто, Ви не радите мені бути впевненим, що на перспективу варто мати 3 групи чи як? Розтлумачте, будь ласка.

Перепрошую, Ви написали 2 групи. Цитування Е_09 збило з пантелику. Помилково подумав, що говорите про 3 групи з нового графіку.
sergius, я не впевнений, що Ви розумієте теперішню револьверну ротацію груп у складі 149/150.
Можливо, бо маніпуляції по Франківську не приймав до уваги. ЯТР, зміни трафарету по Кременчуку вже не буде. Так?
Нарешті навчились робити нормальну ротацію... не фізичним розворотом складів, а зміною трафаретів. Крім того маневри з групами вагонів "у хвості" є технологічно простішими, ніж такі ж маневри "у голові"... бо в голові крім того - маневри зі зміною лока.
Навіщо тоді по Франківську стоянка тривалістю 40 хвилин у бік Кременчука.
Повторюсь: для нормального міжрейсового обслуговування складу у депо потрібно 3 ідентичні групи вагонів. Оскільки по Кременчугу часу не вистачає взагалі ні на що, розмін груп перенесли у ІФ. Тепер на станції формування достатньо відчепити групу, що має йти на огляд й екіпірування, а на її місце з того ж боку причепити вже опрацьовану групу, яку екіпіровано на два рейси. Третю групу тим часом просто заправляють водою та позбавляють сміття.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... 150
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!