Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.09.19 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 ... 459
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 359748 times)
GenkaUA
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #1480 on: 14.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

141/142 зробили з 20.12.18 зупинку в Кузнецовську (зараз Вараш)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22627


View Profile
« Reply #1481 on: 14.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

о, нарешті.
НЯР зупинка у Рафалівці замість Вараша (Кузнецовська) була в першу чергу через те, що Вараш - зп, а Рафалівка - станція.
Втім я не впевнений чи доцільно зупинятись і у Рафалівці також, за умови що зупинка у Вараші є.
Втім зараз, при наявності зупинки і там і сям - буде видно як розподілиться колишньорафалівський пасажиропотік.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4056


View Profile
« Reply #1482 on: 14.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Официально: http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/486690/

Текст, к слову, составлен так, что Белую Церковь легко принять за мегаполис.

Також він забезпечить сполучення мегаполісів Придніпров’я: Дніпра, Запоріжжя, а також Білої Церкви з Закарпаттям.
Logged
sean
Active user

Posts: 4016


View Profile
« Reply #1483 on: 14.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

НЯР зупинка у Рафалівці замість Вараша (Кузнецовська) була в першу чергу через те, що Вараш - зп, а Рафалівка - станція.
Заледве під землю не провалився від незнання того, що таке відоме місто перейменували ще 2016-го.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4056


View Profile
« Reply #1484 on: 14.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

НЯР зупинка у Рафалівці замість Вараша (Кузнецовська) була в першу чергу через те, що Вараш - зп, а Рафалівка - станція.
Заледве під землю не провалився від незнання того, що таке відоме місто перейменували ще 2016-го.
При цьому в розкладах приміських воно фігурує під первісною назвою.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #1485 on: 14.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

о, нарешті.

Так, але це уже немає значення, т.к. потяг став практично непридатний для добирання ним як до Києва, так і до Львова, в обидва боки.
У Львів ним ще їздимуть за відсутності альтернатив, але на Київ є досить багато маршруток, автобусів, пропозицій на блаблакарі. Хто захоче їхати 9(дев"ять) годин в потязі замість 4-5 годин автотранспортом - самі розумієте...
Logged
VSK
Active user

Posts: 513


View Profile
« Reply #1486 on: 14.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

о, нарешті.

Так, але це уже немає значення, т.к. потяг став практично непридатний для добирання ним як до Києва, так і до Львова, в обидва боки.
У Львів ним ще їздимуть за відсутності альтернатив, але на Київ є досить багато маршруток, автобусів, пропозицій на блаблакарі. Хто захоче їхати 9(дев"ять) годин в потязі замість 4-5 годин автотранспортом - самі розумієте...
Пообіцяли найближчим часом змінити його розклад
Logged
GenkaUA
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #1487 on: 14.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

Зупинка в Вараші для 141/142 трохи проблематична, не вистачає платформи. Зараз максимум можуть влізти 8-9 вагонів.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22627


View Profile
« Reply #1488 on: 14.12.18 , 21:12 »
Share Reply with quote

Ви знаєте, є купа не те що платформ, а навіть станцій, де поїзд все життя не влазив на платформу і люди все життя у половину вагонів або сідають з землі, або сідають в іншу частину і потім йдуть до свого вагона через пів-поїзда. І УЗ цим зовсім не переймається.
Але якщо раптом десь треба зробити нову зупинку в такому місці - то чомусь УЗ чомусь починає локально бачити таку проблему і ставитись до неї як до дуже істотної.
Logged
GenkaUA
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #1489 on: 15.12.18 , 07:12 »
Share Reply with quote

Ви знаєте, є купа не те що платформ, а навіть станцій, де поїзд все життя не влазив на платформу і люди все життя у половину вагонів або сідають з землі, або сідають в іншу частину і потім йдуть до свого вагона через пів-поїзда. І УЗ цим зовсім не переймається.
Але якщо раптом десь треба зробити нову зупинку в такому місці - то чомусь УЗ чомусь починає локально бачити таку проблему і ставитись до неї як до дуже істотної.
Та ніхто не проти зупинки, всі навпаки дуже раді. Я просто вчора спеціально навіть їздив прицінювати. Можна дещо збільшити платформу і думаю міська рада в цьому допоможе задля мешканців міста, але якщо буде потяг 18 вагонів, то машиніст не буде бачити останнього вагона, бо в нас там крутий поворот колії. А я просто незнаю, як провідники будуть передавати сигнал, щоб потяг відправлявся.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 ... 459
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!