Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.01.19 , 22:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 ... 182
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 101489 times)
Andersen
Active user

Posts: 2412


View Profile
« Reply #1540 on: 20.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

В сторону Перемишля 3/4, в принципі, добре стикується з 35/36:  5.40 -> 7.55 (всього в дорозі близько 20 годин)
Yet another argument for departing 35/36 an hour earlier, around 7:00 from Lviv.
4, 91, 143, 26... Passengers from all over Ukraine traveling to Poland arrives 5:40 - 6:35.
« Last Edit: 20.12.18 , 23:12 by Andersen » Logged
Vert
Active user

Posts: 5552


View Profile
« Reply #1541 on: 21.12.18 , 07:12 »
Share Reply with quote

Нова фішка від пасдепа: беремо 40 вагонів (з двох складів 043/044) і робимо з них три склади по 13-14 вагонів і вуаля маємо ІФ - Дніпро і понад 200 вільних місць від Києва до Дніпра на самі пікові дні в році.

Населенность смотрят перед отправлением, а не через три дня после назначения поезда, манипулируя цифрами.

043П Днепр - Киев:

29.12 - Л 3 К 7
30.12 - Л 1

043Ш Киев - Днепр:

28.12 - мест нет
29.12 - мест нет
30.12 - Л 1 К 1 П 1

Продление признано удачным. Напишу Красноштану благодарность и попрошу, чтобы делал так на праздники и в дальнейшем.
Logged
klepko
Active user

Posts: 370


View Profile
« Reply #1542 on: 21.12.18 , 08:12 »
Share Reply with quote

Нова фішка від пасдепа: беремо 40 вагонів (з двох складів 043/044) і робимо з них три склади по 13-14 вагонів і вуаля маємо ІФ - Дніпро і понад 200 вільних місць від Києва до Дніпра на самі пікові дні в році.

Населенность смотрят перед отправлением, а не через три дня после назначения поезда, манипулируя цифрами.

043П Днепр - Киев:

29.12 - Л 3 К 7
30.12 - Л 1

Есть вариант на лето вытянуть его до Бердянска или Новоалексеевки

043Ш Киев - Днепр:

28.12 - мест нет
29.12 - мест нет
30.12 - Л 1 К 1 П 1

Продление признано удачным. Напишу Красноштану благодарность и попрошу, чтобы делал так на праздники и в дальнейшем.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2412


View Profile
« Reply #1543 on: 21.12.18 , 09:12 »
Share Reply with quote

Krasnoshtan writes that Valery (jbond) is to blame for shortening 217 to Lviv?!?!
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1235


View Profile
« Reply #1544 on: 21.12.18 , 09:12 »
Share Reply with quote

Вы видели, что все допы в этом году пошли на Ужгород по причине дефицита тепловозов на Львовской?
26 Одесса - Яремче укоротили до Львова по этой же причине. На Рахов допов вообще назначать не планировалось. Поэтому по нитке 217/218 назначили доп Киев - Львов, который одним составом может оборачиваться за сутки.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2695


View Profile
« Reply #1545 on: 21.12.18 , 09:12 »
Share Reply with quote

КШ зараз вигідно спихати все на активістів. Типу: "ну ми ж хотіли призначити, але активісти наполягали..." або "вирішіть між собою, що ви хочете.." і т д.
Дивно, що вам це не зрозуміло.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2695


View Profile
« Reply #1546 on: 21.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

Нова фішка від пасдепа: беремо 40 вагонів (з двох складів 043/044) і робимо з них три склади по 13-14 вагонів і вуаля маємо ІФ - Дніпро і понад 200 вільних місць від Києва до Дніпра на самі пікові дні в році.
Населенность смотрят перед отправлением, а не через три дня после назначения поезда, манипулируя цифрами.

043П Днепр - Киев:

29.12 - Л 3 К 7
30.12 - Л 1

043Ш Киев - Днепр:

28.12 - мест нет
29.12 - мест нет
30.12 - Л 1 К 1 П 1

Продление признано удачным. Напишу Красноштану благодарность и попрошу, чтобы делал так на праздники и в дальнейшем.

Тепер зрозуміло звідки КШ "черпає натхнення" на такі от призначення. :)
Для вас дивно, що два чи три найпіковіших днів в році поїзд за 90 гривень (плацкарт без постелі) з Києва до Дніпра повністю розкуплений?
І це ще не факт, що там всі їдуть саме з Києва до Дніпра.
Ви ще забули дописати, що в складі 043/044 до Дніпра як і було 13-14 вагонів так і залишилось. КШ не додав як і обіцяв ще 6 чи 7 вагонів.
На вашу думку видовження ЦІЛОРІЧНОГО ПОЇЗДА, який і так добре заповнюється з 20 вагонами - це такий успіх? Чи ви думаєте, якщо було б 20 вагонів з Києва до ІФ цей поїзд був пустий?
Також підкажіть КШ, якщо 043/044 видовжили до Дніпра, то потрібно було видовжити до ІФ аналогічно 079/080 Дніпро - Київ також. Чи ви не впевнені, що на період пікових передноворічних та та передріздвяних днів він би не заповнився до ІФ? Так само як і 071/072 Запоріжжя - Ужгород чи 075/076 Кр.Ріг - Ужгород, які в складі мають по 18 вагонів.
А ще, до речі, подивіться вільні місця після 28 грудня до 10 січня у сполучення Київ - ІФ і спробуйте знайти хоч якесь вільне місце. Квитків немає (окрім хіба, що 31 грудня і 6 січня).
Також чомусь ви не написали скільки вільних місць є на аналогічний поїзд 179/180 Київ - Дніпро з приблизним розкладом як у 043/044 до Дніпра?
Якщо не помиляюсь, то майже 300-400 вільних місць загалом як плацкартів, купе та СВ.

І, можливо, ви забули, що ви писали ще зовсім не давно про видовження 043/044 до Дніпра.
Теперь о продлении 43/44 до Днепра. Это что решили засунуть все невывозы из Днепра в один поезд? Одновременно поезд из Днепра в Киев и из Днепра в Львов - это смертоубийство в квадрате. И закрывать бесполезно, будут брать до Ходорова, а выходить в Киеве. Жорики помогут.
И что вы оставляете Ивано-Франковску? 10 вагонов 7/8? Мукачево мало, давайте еще жопу в Ивано-Франковске?
« Last Edit: 21.12.18 , 10:12 by Entony » Logged
Undertaker
Active user

Posts: 342


View Profile
« Reply #1547 on: 21.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

КШ майстерно у коментах на ФБ всім розповідає, що "винні активісти" (тим, хто далекий від залізниці), а всім іншим розповідає, що прийдуть "злі депутати" і почнуть їх вломлювати щодо того чи іншого розкладу. Коло замкнулось. :)
ЦЛ хоть и мимопроходящий, но многому успел научится и в частности как вести политику, а также понимать начал как работает система на ж/д. Активисты, как часть системы, похоже, заняли свое место в иерархии политики пасс. перевозок и манипулировать ими очень легко и удобно. Когда надо оправдать назначение поезда - виноваты активисты, ввести остановку или изменить маршрут поезду - тоже активисты. А самим можно сидеть в кресле и дальше всё "пакрущувать". Более того ЦЛ если раньше давал хоть редко, но грамотные предложения по поездам на ввод графика, то теперь таких предложений почти нет, много коряво списано с "предложений", тоесть уже даже там мозги не напрягают. Тем более, что сами активисты делают медвежью услугу ЦЛу - предлагают и дальше сокращать парк вагонов путем закручиваний поездов в 10-кратные обороты. А что не так.. то активистов всегда можно поменять на "правильных" активистов.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2695


View Profile
« Reply #1548 on: 21.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

Правда. А ще "фішкою сезону" можна назвати призначення додаткових з кількість від 5 вагонів (як от 193/194 Львів - ІФ) до 10 вагонів (як багато інших типу Львів - Ужгород та інші).
Той же 193/194 з кількістю в 5 вагонів допоможе "як мертвому кадило".
Але як гарно звучить ми призначили стільки то додаткових. Про кількість вагонів чомусь не хочуть писати.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1235


View Profile
« Reply #1549 on: 21.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

Ми вносили пропозицію щоденного видовження 79/80 до Львова, а 92/91 до Дніпра у спільному обігу без задіяння додаткових складів. Це збільшило б пропозицію місць на 100% на напрямках Київ - Дніпро та Київ - Львів.
Але КШ вперся в свою ідею з продовженням 43/44 до Дніпра.
В результаті маємо:
1) зменшення на 30% пропозиції місць на напрямку Київ - Івано-Франківськ за рахунок зменшення схеми 43/44 з 20 до 14 вагонів;
2) перестій складів поїзда 43/44 по Дніпру цілу ніч з 17:47 до 09:12.

Добре, що хоч послухав і призначив 237/238 Дніпро - Київ перестійними складами 140/139 Дніпро - Лисичанськ. До речі, він тепер ламає голову, що з ним робити: чи до Одеси його видовжувати, чи ще кудись.
Хоча найкраще його було видовжити до Києва одним поїздом. Тоді б, нарешті, Павлоград одержав пряме сполучення зі столицею.
Або ж до Львова через Христинівку. Чи й, навіть, до Івано-Франківська і віддати його їм на обслуговування.
А 43/44 забрати на обслуговування до Києва і видовжити до Рахова.
« Last Edit: 21.12.18 , 10:12 by jbond989 » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 ... 182
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!