Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 07:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 482
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 424087 times)
sergius
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #1590 on: 23.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Iwan-е, тут ще може бути причина у зміни керівника Львівської філії. Тепер там керує господарник Крот [1, 2].
Одне з поставлених перед ним завдань було припинення усього цього трешу з локомотивами. Можливо він і знайшов вихід у обмеженні кількості потягів до т.з. Рахви, прислухавшись до прохань умовних Philip-ів
« Last Edit: 23.12.18 , 15:12 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #1591 on: 23.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Lviv 23.19 - Kyiv 06.44-07:20 - Dnipro 16:20 -- Dnipro 23.48 - Kyiv 07.13-07:35 - Lviv 16:05 (2 trains)
Lviv 14:25 - Kyiv 22:55-23.18 - Dnipro 06.47 -- Dnipro 13:15 - Kyiv 22:15-22.37 - Lviv 06.00 (2 trains).
Тут як мінімум напрошуються ПГВ Дніпро-Пшемисль із 35/36, а можливо ще й вдасться мати другу групу ПГВ Дніпро-Пшемисль із 89/90... якщо все гарно пристосувати. При цьому можна пофантазувати над тим, щоб одеські вагони в день бігали не до Львова (бо будуть дніпровські вагони), а до Кракова з перестановкою візків чи якесь там "тальго" застосувати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #1592 on: 23.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

...Щоб не сідати прокладати чотири нові денні нитки, їм простіше заявити що 79 заповнюється заєбісь, можуть піти скарги, так що пропозиція недоцільна. ...
аналогічно як із 43/44 - до Рахова: "недоцільно, бо він заповнюється" + "ВИ вкрадете поїзд у ІФ". А тим часом зменшили склад на 30% і напнули на Дніпро.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #1593 on: 23.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Iwan-е, тут ще може бути причина у зміни керівника Львівської філії. Тепер там керує господарник Крот [1, 2].
Одне з поставлених перед ним завдань було припинення усього цього трешу з локомотивами. Можливо він і знайшов вихід у обмеженні кількості потягів до т.з. Рахви, прислухавшись до прохань умовних Philip-ів
То чому не обмежили 357/358, як такий, що везе пасажирів через хащі? Натомість дати пасажирам доїхати швидко та зі зручним відправленням із Києва о 19:05, а не о 14:хх?
Це нагадує мені "любителів складанням кубика Рубика" методом розламування. Орієнтир - результат (оптимізація руху локомотивів), а на методи - всім байдуже.
Logged
special
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #1594 on: 23.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Появился вариант ч/з день из Киева в Одессу 139м с пересадкой на 84й, но по Казатину даётся всего 4 минуты, с 2:12 до 2:16, может ли ждать 84й, если 139й задержится в пути? Нужно из Киева выезжать после 23х, а прямых поездов в это время нет

На 771 мест уже нет? А 84 - не 58?

С уважением, Ульф
Да, это уже 58й. В 771м мало вагонов и их быстро разбирают,  да и 771м слишком завышеная цена, чтобы ехать на небольшие расстояния, там сидячки стоят дороже, чем купе в 139м. Но если 58й уйдёт, то можно всю ночь провести в Казатине
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3420


View Profile
« Reply #1595 on: 23.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Появился вариант ч/з день из Киева в Одессу 139м с пересадкой на 84й, но по Казатину даётся всего 4 минуты, с 2:12 до 2:16, может ли ждать 84й, если 139й задержится в пути? Нужно из Киева выезжать после 23х, а прямых поездов в это время нет

На 771 мест уже нет? А 84 - не 58?

Да, это уже 58й. В 771м мало вагонов и их быстро разбирают,  да и 771м слишком завышеная цена, чтобы ехать на небольшие расстояния, там сидячки стоят дороже, чем купе в 139м. Но если 58й уйдёт, то можно всю ночь провести в Казатине

По дням поможет 94.

С уважением, Ульф
Logged
sergius
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #1596 on: 23.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Iwan-е, тут ще може бути причина у зміни керівника Львівської філії. Тепер там керує господарник Крот [1, 2].
Одне з поставлених перед ним завдань було припинення усього цього трешу з локомотивами. Можливо він і знайшов вихід у обмеженні кількості потягів до т.з. Рахви, прислухавшись до прохань умовних Philip-ів
То чому не обмежили 357/358, як такий, що везе пасажирів через хащі? Натомість дати пасажирам доїхати швидко та зі зручним відправленням із Києва о 19:05, а не о 14:хх?
Це нагадує мені "любителів складанням кубика Рубика" методом розламування. Орієнтир - результат (оптимізація руху локомотивів), а на методи - всім байдуже.
То треба знати його обов'язки. Хіба не ПК вирішує такі питання? А директор філії надає/не надає тягу.
Logged
klepko
Active user

Posts: 483


View Profile
« Reply #1597 on: 23.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

а було б добре, якби маршрути потягів були реально через черкащину
http://vycherpno.ck.ua/na-zimovi-svyata-na-cherkashhini-chastishe-hoditimut-potyagi/

а то всунули чернівці київ...
Logged
special
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #1598 on: 23.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Появился вариант ч/з день из Киева в Одессу 139м с пересадкой на 84й, но по Казатину даётся всего 4 минуты, с 2:12 до 2:16, может ли ждать 84й, если 139й задержится в пути? Нужно из Киева выезжать после 23х, а прямых поездов в это время нет

На 771 мест уже нет? А 84 - не 58?

Да, это уже 58й. В 771м мало вагонов и их быстро разбирают,  да и 771м слишком завышеная цена, чтобы ехать на небольшие расстояния, там сидячки стоят дороже, чем купе в 139м. Но если 58й уйдёт, то можно всю ночь провести в Казатине

По дням поможет 94.

С уважением, Ульф
А в другие дни тогда отменять поездки в Киев, из-за проблемы вернуться обратно
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #1599 on: 23.12.18 , 21:12 »
Share Reply with quote

а було б добре, якби маршрути потягів були реально через черкащину
http://vycherpno.ck.ua/na-zimovi-svyata-na-cherkashhini-chastishe-hoditimut-potyagi/
а то всунули чернівці київ...
Не кажіть... і це при тому, що "на ЛьвЗал немає справних тепловозів"...
Хоча "Черкаси-Карпати" не виключає одне одного. Якщо б добре продумали, то (варіанти):
1) 357/358 могли б формувати в ім.Т.Шевченка (принаймні, тернопільську причіпку (до 6 вагонів), або ще +кілька гірських вагонів);
2) 117/118 замість денного очікування в Києві міг би змотатися в Черкаси/ім.Шеченка.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 482
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!