Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.07.19 , 10:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 ... 431
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 308553 times)
VSK
Active user

Posts: 477


View Profile
« Reply #1750 on: 16.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote


Якщо тепер вірити новині про те, що 118 так і буде в Києві у 08:06, то аж страшно подумати, коли він прибуде до Генічеська.

Якщо ніхто не налажає то до 21.30 навіть не найшвидшим графіком можна доїхати
Logged
www3
Active user

Posts: 828


View Profile
« Reply #1751 on: 16.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

Обе Шкоды на ходу, сегодня видел на маневрах в депо. Вопрос следующий, может есть больше смысл катать двусистемную Шкоду на Кривой? Точно также как и 744\745 заменить на локомотивную тягу вместо Тарпана?
Logged
VSK
Active user

Posts: 477


View Profile
« Reply #1752 on: 16.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

А скільки Хундаїв  є на уз?( знайшов відповідь-10штук)
Обе Шкоды на ходу, сегодня видел на маневрах в депо. Вопрос следующий, может есть больше смысл катать двусистемную Шкоду на Кривой? Точно также как и 744\745 заменить на локомотивную тягу вместо Тарпана?
Так пустити шкоду або Тарпан на Кривий Ріг та подовжити до Запоріжжя(через Нікополь)
« Last Edit: 16.01.19 , 20:01 by VSK » Logged
sergius
Active user

Posts: 3377


View Profile
« Reply #1753 on: 16.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

Да-да, уз ,,обожает,, лишнюю смену лока, особенно на тепловоз)))
Так тому дядьке пофиг, у него же другие обязанности).
Точно также как и 744\745 заменить на локомотивную тягу вместо Тарпана?
Это про рейс 743/744 Дарница, Киев - Львов. На что заменять то? И нужен локо на 140 км/ч. Иначе время хода определят как сегодняшнему 749/750, если не больше.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1588


View Profile
« Reply #1754 on: 16.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

Цікаво,  а продовжений 117/118 до Генічеська буде їхати через Знам'янку-Дніпро чи через Полтаву-Лозову (як колись літній доп. ходив)?
Маршрутом та із набором зупинок 282/281 Хмельницький - Генічеськ, який при цьому переводиться "за вказівкою".
Logged
W_777
Active user

Posts: 406


View Profile
« Reply #1755 on: 16.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

Да, "Шкода" на Кр.Рог - было бы самое то. Просто глупо 2-системный состав использовать только там где переменный ток. Надо использовать там где 2-системность позволит избежать смены локомотива.
И кстати, до пасдепа когда-то дойдет, что этот поезд нужно продлить до Роковатой? Или пустить не через Тимково, а через Пятихатки, чтобы сделать остановку на Роковатой, а Кр.Рог-Главный - конечной.
« Last Edit: 16.01.19 , 20:01 by W_777 » Logged
VSK
Active user

Posts: 477


View Profile
« Reply #1756 on: 16.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote


И кстати, до пасдепа когда-то дойдет, что этот поезд нужно продлить до Роковатой? Или пустить не через Тимково, а через Пятихатки, чтобы сделать остановку на Роковатой, а Кр.Рог-Главный - конечной.
А чи потрібна зміна напрямку якщо їхати з Рокуватої -Кривий Ріг головний на Апостолове -Запоріжжя по Кривому Розі головному.
(навіть якщо потрібна -то не страшно-за 10 хвилин мусять встигнути поміняти кабіну)

Бо без подовження до Запоріжжя давати Кривому Рогу щось більш місткіше ніж лококрюк не надто розумно так як і зараз він не дуже добре заповняється а Нікополь-Запоріжжя може непогано додати пасажирів.
Logged
W_777
Active user

Posts: 406


View Profile
« Reply #1757 on: 16.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote


И кстати, до пасдепа когда-то дойдет, что этот поезд нужно продлить до Роковатой? Или пустить не через Тимково, а через Пятихатки, чтобы сделать остановку на Роковатой, а Кр.Рог-Главный - конечной.
А чи потрібна зміна напрямку якщо їхати з Рокуватої -Кривий Ріг головний на Апостолове -Запоріжжя по Кривому Розі головному.
(навіть якщо потрібна -то не страшно-за 10 хвилин мусять встигнути поміняти кабіну)

Бо без подовження до Запоріжжя давати Кривому Рогу щось більш місткіше ніж лококрюк не надто розумно так як і зараз він не дуже добре заповняється а Нікополь-Запоріжжя може непогано додати пасажирів.

Та я и не против продления до Никополя или Запорожья (уже, кстати, были такие предложения). Хотя если начнут электрифицировать ветку Долинская-Николаев и все поезда переведут на Кривой Рог-Апостолово, то этот ИС сложновато будеть впихнуть туда.
Но все же речь о том, что УЗ тормозит и до них не доходит, что как минимум половине жителей Кривого Рога очень далеко ехать на главный вокзал. Город очень длинный, такая специфика. Роковатая дала бы хороший прирост пассажиропотока.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8004


View Profile
« Reply #1758 on: 16.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

А чи потрібна зміна напрямку якщо їхати з Рокуватої -Кривий Ріг головний на Апостолове -Запоріжжя по Кривому Розі головному.
Ні, не потрібна.
Але там трохи інша проблема. Ділянка Рокувата - Шмакове - Кривий Ріг - Головний із суттєвим обмеженням швидкості, і, скоріш за все, це не лікується, бо там шахтні підробки.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3377


View Profile
« Reply #1759 on: 16.01.19 , 21:01 »
Share Reply with quote

Ділянка Рокувата - Шмакове - Кривий Ріг - Головний із суттєвим обмеженням швидкості, і, скоріш за все, це не лікується, бо там шахтні підробки.
А якщо двічі змінювати напрям по Рокуватій та К.Р.-Гол для проїзду по ділянці Саксагань - Пічугіне? Чи буде швидше.
« Last Edit: 16.01.19 , 21:01 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 ... 431
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!