Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.07.19 , 10:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 ... 431
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 308554 times)
VSK
Active user

Posts: 477


View Profile
« Reply #1760 on: 16.01.19 , 21:01 »
Share Reply with quote


Но все же речь о том, что УЗ тормозит и до них не доходит, что как минимум половине жителей Кривого Рога очень далеко ехать на главный вокзал. Город очень длинный, такая специфика. Роковатая дала бы хороший прирост пассажиропотока.
Наприклад 75/76 по Рокуватій виходить /заходить 20-30% пасажирів. На ІС висадка /посадка буде точно не менше. Тож додавати Рокувату однозначно потрібно.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1588


View Profile
« Reply #1761 on: 16.01.19 , 21:01 »
Share Reply with quote

Ще 2 роки тому Пасдеп мудрував, як криворізький Інтерсіті дотягнути до Рокуватої або пропустити через Рокувату. Причиною, чому вони цього не зробили, була втрата категорії через зменшення маршрутної швидкості.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2168


View Profile
« Reply #1762 on: 16.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Ну от і добре! Нехай буде Інтерсіті. Без плюсиків. У разі запуску Шкоди на Кривий Ріг треба використати не тільки її двосистемність, а і враховуючі велику місткість шести вагонів тільки для Кривого Рогу навіть з Рокуватою, треба щоб Шкода відправлялася одразу за вечірнім ІС+ на Дніпро/Запоріжжя та Кропивницьким/Кременчуком і зупинялася по Трипіллю, Миронівці, Корсуню, Городищу і тд.

Такий собі 2 в 1: замінник ЕПК (якого й немає взагалі!) в шевченківському напрямку + ІС для Александрії і Кривого Рогу. Так, час в дорозі з усіма зупинками в городищах вийде типу маркетингові 5:59, але це буде прийнятний компроміс для всіх пасажирів і для оператора РС, який отримає високу заповнюваність ледь не щоденно.
« Last Edit: 16.01.19 , 22:01 by Riesgo » Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 184


View Profile
« Reply #1763 on: 16.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

От Раковатой до Кривого Рога Главного скоростью 60, на перегон Мудреная - Кривой Рог Главный на полуавтоматике.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2168


View Profile
« Reply #1764 on: 16.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Вкурсе, от РОковатой до КР-Главный 22 км. Самое "быстрое" время один из пассажирских показывает в 38 минут хода. Шкода ну пусть за 33-35 минут пройдет этот участок. Все равно там по городу быстрее ничем не доедешь от района Роковатой до главного, разве что на своем моторе. Смысл в охвате длинной агломерации, от Тимково до КР-главного 740й тоже ж не взлетает, 60 км проходит за 61-63 минуты с остановкой по Червоной.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4727


View Profile
« Reply #1765 on: 16.01.19 , 23:01 »
Share Reply with quote

Ну от і добре! Нехай буде Інтерсіті. Без плюсиків. У разі запуску Шкоди на Кривий Ріг треба використати не тільки її двосистемність, а і враховуючі велику місткість шести вагонів тільки для Кривого Рогу навіть з Рокуватою, треба щоб Шкода відправлялася одразу за вечірнім ІС+ на Дніпро/Запоріжжя та Кропивницьким/Кременчуком і зупинялася по Трипіллю, Миронівці, Корсуню, Городищу і тд.

Такий собі 2 в 1: замінник ЕПК (якого й немає взагалі!) в шевченківському напрямку + ІС для Александрії і Кривого Рогу. Так, час в дорозі з усіма зупинками в городищах вийде типу маркетингові 5:59, але це буде прийнятний компроміс для всіх пасажирів і для оператора РС, який отримає високу заповнюваність ледь не щоденно.
Гарна ідея
Logged
www3
Active user

Posts: 828


View Profile
« Reply #1766 on: 17.01.19 , 08:01 »
Share Reply with quote

Да, я про Дарница,Киев-Пас,Святошин - Львов. Одна Шкода на Харьков, одна на Кривой. 5 вагонов лок.тяги на Одесу, а 5 на Львов (вытянув с БЗ один-два ДС3 с ремонтом на 140км\ч). Получается 1 Тарпан или Ху в плюсе. Снова таки минимальные затраты относительно закупки нового ПС. Единственно хочу уточнить у тех кто пользуется 743\744 какова там заполняемость средняя, хватит ли 450 мест? И второй вопрос можна ли найти сидячку в Хмельницком или в принципе на УЗ для Тернополя, если убрать оттуда лок.тягу КВСЗ?
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 559


View Profile
« Reply #1767 on: 17.01.19 , 08:01 »
Share Reply with quote

(вытянув с БЗ один-два ДС3 с ремонтом на 140км\ч). Получается 1 Тарпан или Ху в плюсе. Снова таки минимальные затраты относительно закупки нового ПС.
А подскажите, ремонт в каком объеме необходимо провести ДС3 в условиях какого предприятия, за какие шиши, сколько это займет времени?
Logged
www3
Active user

Posts: 828


View Profile
« Reply #1768 on: 17.01.19 , 08:01 »
Share Reply with quote

Даже если объем КР или КВР (который проводить то можно на заводе УЗ), он явно будет не соразмерно меньшим как по времени так и по цене закупки 1 состава у КВСЗ. 850 млн УЗ нашла на АЭ. Напомню можно высвободить один состав УЗШК.
П.С. А вот если нет желания уменьшения трат реальных, а не економии на печати рассписаний и ремонта платформ, то да, денег нет.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #1769 on: 17.01.19 , 08:01 »
Share Reply with quote

Я так зрозумів, що видовження поїздів 118/117 Чернівці - Київ - Генічеськ, 44/43 ІФ - Київ - Бердянськ, 98/97 Ковель - Київ - Одеса будуть робити за відпрацьованою схемою: було 18+18= 36, а стане 12+12+12= 36 вагонів орієнтовно?? Чи будуть додаткові вагони шукати (вчому я сумніваюся)??
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 ... 431
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!