Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.07.19 , 10:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 ... 431
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 308556 times)
Nik UZ
Active user

Posts: 362


View Profile
« Reply #1780 on: 17.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

Поезд 669/670 Кременчуг-Бахмач с 15.02 будет в ходу уже только 5 раз в неделю кроме вторников и четвега наверное есть планы в общий оборот с каким то поездом
Logged
sergius
Active user

Posts: 3377


View Profile
« Reply #1781 on: 17.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Ну от і добре! Нехай буде Інтерсіті. Без плюсиків. У разі запуску Шкоди на Кривий Ріг треба використати не тільки її двосистемність, а і враховуючі велику місткість шести вагонів тільки для Кривого Рогу навіть з Рокуватою, треба щоб Шкода відправлялася одразу за вечірнім ІС+ на Дніпро/Запоріжжя та Кропивницьким/Кременчуком і зупинялася по Трипіллю, Миронівці, Корсуню, Городищу і тд.

Такий собі 2 в 1: замінник ЕПК (якого й немає взагалі!) в шевченківському напрямку + ІС для Александрії і Кривого Рогу. Так, час в дорозі з усіма зупинками в городищах вийде типу маркетингові 5:59, але це буде прийнятний компроміс для всіх пасажирів і для оператора РС, який отримає високу заповнюваність ледь не щоденно.
Давайте розглянемо більш детально.
ІС+ на ділянці Київ - П'ятихатки-стик має час руху 4:25/4:21 роблячи 3 зупинки. Ще 5 зупинок це умовно плюс 15-20 хвилин для такого р.с.
Далі. Ділянка П'ятихатки - Рокувата. Як швидко можна її подолати? Допустимі швидкості там 80-100 км/год, але відстань у 57 км найшустріший 119/120 долає за 1:09/1:08 (хоча навіть більш повільний 75/76 там місцями по факту шурує 100). Я гадаю, що це із-за одноколійних ділянок/двоколійних вставок, де по постам стоїть обмеження 40. Якщо не так, то є кому поправити. Нехай цей Шкодопоїзд проїде за 45-50 хвилин подолавши Київ - Рокувата за 5.5 годин.
Далі. Можна поїхати на К.Р.-Гол... Але чи варто? Раз лунали претензії про його віддаленість. Так прикинув, може ліпше змінити напрям і, шурнувши на Пічугіне, поїхати одразу на Апостолове-Нікополь?
« Last Edit: 17.01.19 , 13:01 by sergius » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #1782 on: 17.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

От те, що поїзди 120/119 і 72/71 по Запоріжжю в обороті буде літом я зрозумів. А чи той 72 до Ужгорода літом планують видовжувати?? Щось тут таке на форумі обговорювалося, але я не зрозумів точно!!
Logged
Crazy-Angel
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #1783 on: 17.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Можна поїхати на К.Р.-Гол... Але чи варто? Раз лунали претензії про його віддаленість.

Стоит. Части города неудобен Кр-Главный, но другой части города Роковатая будет ещё более неудобна
Если интерпретировать на примере Киева, то это как Петровка (Роковатая) и Дарница (Главный), и всё это без метро(трама)
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 559


View Profile
« Reply #1784 on: 17.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

...тут кстати еще они почему-то ДЭ1 иногда ремонт делают, а иногда нет, вопрос почему? Ведь перед тем как отправить машину на завод ее же вроде в депо сначала представители завода осматривают для определения целесообразности):

На ЛЛРЗ сделали только один электровоз ДЭ1 и один стоит разбросанный по кузовному цеху. Особенность серии, как и ДС3, они сырые и каждая машина индивидуальна. Это вам не топорные ВЛки, по которым было реально серийное производство, а не метод проб и ошибок. По одной технологии ремонт всем машинам не сделаешь.

П.С. ЭПЛ9Т-001 после завода ездит своим ходом. ЭД9М-0062 учитывая 3 года интенсивной работы на РЭ, ездит в восьмивагонной составности (хоть и как вчера, уже на всех рогах) почти всегда, в отличии от соплеменников.

Ага, прямо не рассоединялся со времен КЭВРЗ :-) Вы такой фантазер, аж солнце засияло!

Причем здесь свои депо или чужие? Никополь делает КР-1 и Днепру, и Запорожью. Фастов тоже в силах Чернигову подсобить. На других дорогах как не одно уникальное депо само себя капиталит, так вообще система проведения КР может быть не налажена, опять же, между двумя региональными филиалами нужно договориться о цене и пройти нудную процедуру согласования цены в УЗ. Так что нужно в рамках каждого РФ создавать базовые депо, а не мечтать о непонятно чем.
Logged
VSK
Active user

Posts: 477


View Profile
« Reply #1785 on: 17.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote


Далі. Можна поїхати на К.Р.-Гол... Але чи варто? Раз лунали претензії про його віддаленість. Так прикинув, може ліпше змінити напрям і, шурнувши на Пічугіне, поїхати одразу на Апостолове-Нікополь?
Що до віддаленості то не знаю так як я там не був але по  Кривому Розі головному виходить 70% пасажирів 75/76(десь була статистика)  відповідно Рокувата дає  всього лише 30% паспотоку. Та і якщо дивитися по карті то Кривий Ріг головиний не є вже такий віддалений просто Рокувата є зручніша для однієї частини міста Головний для іншої. Тож однозначно Головний потрібно лишити і їхати через Рокувату на Головний далі на Запоріжжя-найоптимальніший варіант
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 362


View Profile
« Reply #1786 on: 17.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

Поезд 669/670 Кременчуг-Бахмач с 15.02 будет в ходу уже только 5 раз в неделю кроме вторников и четвега наверное есть планы в общий оборот с каким то поездом
По ходу поезд 20/19 Харьков-Москва рещили также улучшить оставив через день с Полтавой так что 5 вагонов пойдёт на пополнение в другие составы
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1016


View Profile
« Reply #1787 on: 17.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

Також на 18 і 25 січня 2019р. призначено додатковий 235/236 Київ - Ужгород складами ПЗЗ (Хмельницький).


по-хорошему, 235/236 должен ходить как минимум каждые выходные, а то и вовсе регулярно, с таким-то графиком
Logged
анатолич
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #1788 on: 17.01.19 , 15:01 »
Share Reply with quote

Поезд 669/670 Кременчуг-Бахмач с 15.02 будет в ходу уже только 5 раз в неделю кроме вторников и четвега наверное есть планы в общий оборот с каким то поездом

Куда ж их можно обернуть те несчастные 4 вагона? Наверное просто экономии ради, потому как загруженность этого поезда по букингу мизерная. Зайцев в расчет не берем))
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1588


View Profile
« Reply #1789 on: 17.01.19 , 15:01 »
Share Reply with quote

Починаючи з 27.02.2019 поїзд 20/19 Харків - Москва курсуватиме через день (по непарних) складом 1Л+3К+1П до Харкова та 1К+3П до Полтави. Із березня 2018 року, коли відмінили кременчуцькі причіпки, по парних він курсує складом лише із 5 харківських вагонів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 ... 431
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!