Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.19 , 05:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 ... 322
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 202009 times)
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 176


View Profile
« Reply #2170 on: 07.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

Статью 2 Закона Украины "О железнодорожном транспорте" (второй абзац), статьи 1 и 3 Закона Украины "О транспорте" и статью 33 Конституции Украины прочтите, прежде, чем такой вопрос задавать.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1403


View Profile
« Reply #2171 on: 07.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

Не факт, що саме з 31 березня. Можливо і пізніше. Зараз багато поїздів курсують через день.
Але на літо скоріш за все московські вагони підуть на Новоолексієвку.
В мене є таке припущення, що УЗ піде таким шляхом з поїздами до Росії, а саме: для початку зміна періодичності курсування (те, що ми зараз бачимо), а з часом повна відміна. Можливо не всіх поїздів, а лише деяких. Це все щоб не нервувати деякі верстви населення. А так все поступово йде. І УЗ своїми прес-релізами до цього нас готує.

Кстати, а почему бы поезд 19/20 не отменить вовсе, а в Харькове 3-4 вагона цеплять к 73/74, и поедет один полноценный поезд КР.Рог, Днепр, Харьков.
Тогда полтавское депо придется оставить без поездов вообще. А это КШ делать боится, потому как профсоюз там очень страшный.
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #2172 on: 07.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

с Александром я полностью согласен это не вам решать куда их назначать.
Logged
Tripper
User

Posts: 44


View Profile
« Reply #2173 on: 07.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Статью 2 Закона Украины "О железнодорожном транспорте" (второй абзац), статьи 1 и 3 Закона Украины "О транспорте" и статью 33 Конституции Украины прочтите, прежде, чем такой вопрос задавать.
Ніхто не заважає їхати автомобільним транспортом у Крим.
Окрім того, в Україні є безліч курортів на підконтрольних територіях. Враховуючи те, що внутрішні залізничні перевезення у нас збиткові, вважаю недоречним такиим чином підтримувати курорти на тимчасово окупованих територіях.
Наприклад, з Сум неможливо адекватно доїхати у Карпати або в Одесу навіть з пересадкою по Києву. Потяги з Сум до Києва мають такий час прибуття, що пересісти далі у потяги на Захід неможливо. А купити квитки на потяг Лисичанськ-Ужгород досить важко і він дуже незручний для того щоб потрапити, наприклад, у Карпати.
Logged
VSK
Active user

Posts: 386


View Profile
« Reply #2174 on: 07.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Статью 2 Закона Украины "О железнодорожном транспорте" (второй абзац), статьи 1 и 3 Закона Украины "О транспорте" и статью 33 Конституции Украины прочтите, прежде, чем такой вопрос задавать.
Ніхто не заважає їхати автомобільним транспортом у Крим.
Окрім того, в Україні є безліч курортів на підконтрольних територіях. Враховуючи те, що внутрішні залізничні перевезення у нас збиткові, вважаю недоречним такиим чином підтримувати курорти на тимчасово окупованих територіях.
Наприклад, з Сум неможливо адекватно доїхати у Карпати або в Одесу навіть з пересадкою по Києву. Потяги з Сум до Києва мають такий час прибуття, що пересісти далі у потяги на Захід неможливо. А купити квитки на потяг Лисичанськ-Ужгород досить важко і він дуже незручний для того щоб потрапити, наприклад, у Карпати.
А варіант що поїздами до Новоалексіївки люди їдуть до Бердянська та Генічеська ви не розглядаєте?
А ті Кримчани які подорожують українськими потягами хай і далі подорожують-навпаки цьому навіть потрібно сприяти
Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 136


View Profile
« Reply #2175 on: 07.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Кстати, а почему бы поезд 19/20 не отменить вовсе, а в Харькове 3-4 вагона цеплять к 73/74, и поедет один полноценный поезд КР.Рог, Днепр, Харьков.

Можно просто сместить прохождение 73/105 из Москвы на пару часов позже (для адекватного прибытия в Харьков), но тогда могут не успеть по Днепру вагоны обслужить. Полтаву цеплять к ним же, основная группа "Конарева" и не нужна толком будет
Logged
sergius
Active user

Posts: 3186


View Profile
« Reply #2176 on: 07.02.19 , 20:02 »
Share Reply with quote

Раз есть вариант цеплять по Харькову 91/92 к 73/74, то почему бы не делать тоже самое и с 105/106? А не по Синельниково-1. А заодно и ускорить на час-два в каждую сторону, что позволит поиметь не только дополнительное время на сервисное обслуживание по Днепру, но и стать более конкурентным для поездок Харьков - Днепр.
Logged
N
User

Posts: 91


View Profile
« Reply #2177 on: 08.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Ніхто не заважає їхати автомобільним транспортом у Крим.
Окрім того, в Україні є безліч курортів на підконтрольних територіях. Враховуючи те, що внутрішні залізничні перевезення у нас збиткові, вважаю недоречним такиим чином підтримувати курорти на тимчасово окупованих територіях.
Наприклад, з Сум неможливо адекватно доїхати у Карпати або в Одесу навіть з пересадкою по Києву. Потяги з Сум до Києва мають такий час прибуття, що пересісти далі у потяги на Захід неможливо. А купити квитки на потяг Лисичанськ-Ужгород досить важко і він дуже незручний для того щоб потрапити, наприклад, у Карпати.
Здесь нужно определиться:
1) поезд неудобен;
2) тяжело купить билеты.
  Вывод - поезд нужно отменить?
Поезд Ужгород-Лисичанск неудобен для попадания в Карпаты?
16:40 Сумы    10:35 Славское  10:53 Лавочное  11:39 Воловец   12:20 Свалява. Да, нет прямого сообщения с Яремче/Ворохтой/Раховом/Солотвино, но и у Киева его до недавнего времени не было.
Никто не мешает ехать автомобильным транспортом до Киева/другого необходимого города (с) разработать пакет предложений с аргументами, собрать подписи, далее пробивать через УЗ/Минтранс/ОГА.
А есть уже результаты исследования, какой процент пассажиров поезда до Новоалексеевки едет на курорты Крыма? Опубликуйте, пожалуйста.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4309


View Profile
« Reply #2178 on: 08.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

Кстати, а почему бы поезд 19/20 не отменить вовсе, а в Харькове 3-4 вагона цеплять к 73/74, и поедет один полноценный поезд КР.Рог, Днепр, Харьков.

Красноштан розмирковуе над этим. А также над полной отменой еще одного резонансного ежедневного поезда в Москву.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1403


View Profile
« Reply #2179 on: 08.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Для НЕ 19/20 Київ - Лисичанськ знайшли другий склад (7К+1Л). Тепер з 7 лютого він буде додатково з Києва по непарних, з Лисичанська - по парних. Хто буде завтра на вокзалі в Києві, гляньте будь-ласка що там за вагони.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 ... 322
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!