Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.06.19 , 12:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 ... 395
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 268393 times)
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 190


View Profile
« Reply #2280 on: 15.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

На данный момент на сайте УЗ без изменений заведен.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 203


View Profile
« Reply #2281 on: 15.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Принаймі мені вчора Красноштан пообіцяв, що 142 Львів-Бахмут-Львів змінять графік з 31 березня. Залишилося дочекатися чи це дійсно так буде.
так і є, єдина зміна - викинули Ромодан
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7902


View Profile
« Reply #2282 on: 15.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Мабуть навіть не викинули, а знову по варварськи "затехнічили"
Logged
VSK
Active user

Posts: 463


View Profile
« Reply #2283 on: 15.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Принаймі мені вчора Красноштан пообіцяв, що 142 Львів-Бахмут-Львів змінять графік з 31 березня. Залишилося дочекатися чи це дійсно так буде.
Можете будь ласка ссилку кинути
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #2284 on: 15.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

В этом плане гораздо удобнее была бы остановка по Павлограду-2.

+++
І для жителів Тернівки, і для половини населення Павлограда.

К тому же там уже прижился ежедневный пригородный 6333/6332 Краматорск - Покровск, которым вероятнее всего сейчас и пользуются для поездок в Харьков с пересадкой по Лозовой. 205/206 приживется ещё быстрее.

Як ви вимірюєте що він прижився?
Їздив цієї електричкою нещодавно, заповнюваність була порядка 10 людей на вагон(а вагонів 4). По Миколаївці висадка-посадка порядка 3-5 людей.

Поэтому Славянку добавлять тоже, наверное, особого смысла нет.

Не бачу тут аналогії. Богуславський -  зупинка для одного села. Слов"янка на себе перетягне увесь Межовський район. Правда, тут питання - а чи є пасажиропотік з нього на Харків?..


Взагалі, оце ось призначення зупинок(Богуславський, але відсутні Петропавлівка, Павлоград-ІІ, Слов"янка) показує, наскільки ж далекі люди сидять в УЗ. Не те що далекі - я впевнений, що там навіть немає навіть якоїсь методології для визначення потенційного пасажиропотоку. Богуславський і Миколаївка - єдині зупинки, призначені на цій лінії - вирізняються тим, що це станції примикання промислових ліній з шахт Павлоградвугілля. Я допускаю, що через це вони мають якийсь вищий, ніж у інших станцій на лінії, клас абощо, і саме тому там призначили зупинки. Якщо відгружають багато вугілля, то буде і багато людей! - така ось логіка УЗ...
 
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4684


View Profile
« Reply #2285 on: 15.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

Слов"янка на себе перетягне увесь Межовський район. Правда, тут питання - а чи є пасажиропотік з нього на Харків?..

Не скажу за весь Межівський район,  але Межова,  Просяна (Покровський р-н Дніпропетровської обл)  Чаплине (Васильківський р-н) в Харків їздять 2-ма способами:
1) Ранкова електричка Межова-Дніпро до Синельниково-2, а там пересадка на 140 до Харкова.
2) 825-м до Синельниково-2, а там пересадка на 106-й.

Назад гірше,  бо раніше 795-й по Синельниково-2 стикувався з вечірньою електричкою Дніпро-Межова.
Після відміни 795-го люди почали їздити так:
821-м з Харкова до Синельниково-1, там пересадка на електричку Дніпро-Чаплине,  а далі на е/п Чаплине-Покровськ.
Але не всім зручний час відправлення 821-го з Харкова.  
Не буду стверджувати,  що там якийсь супер-величезний пас.потік, але я та мої друзі чи знайомі їздять саме так.  Особисто я таким чином їздив коли треба було потрапити в аеропорт Харкова та назад.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #2286 on: 15.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Зрозуміло, дякую. Ну, на крайній випадок тепер є можливість їхати тим самим потягом вкругову: з Межової до Покровська, далі виходимо з потяга і гуляємро півтори години по Покровську, далі знову сідаємо в цей самий потяг і їдемо на Харків) Назад так само. Але з Межової до Слов"янки можна було б під"їхати маршрутками дніпровськими. Ну і звісно власний автотранспорт.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 834


View Profile
« Reply #2287 on: 16.02.19 , 16:02 »
Share Reply with quote

Гаву попостило мабуть
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 834


View Profile
« Reply #2288 on: 16.02.19 , 18:02 »
Share Reply with quote

https://www.youtube.com/watch?v=zq4aea4oYc0&list=RDPeQA0F1JXxA&index=27
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7902


View Profile
« Reply #2289 on: 16.02.19 , 18:02 »
Share Reply with quote

В этом плане гораздо удобнее была бы остановка по Павлограду-2.

+++
І для жителів Тернівки, і для половини населення Павлограда.
Для мешканців Тернівки, що користується громадським транспортом - 100%, для тих хто під"їзжає на поїзд на таксі, або їх привозять родичі/знайомі на автомобілі - краще Богуславський. Але показник там вкрай поганий.

Стосовно половини населення Павлограду - дуже суперечиве твердження. Ще за часів курсування 389/390 Луганськ - Одеса, який мав зупинки як по Павлограду-2, так і по Павлограду-1, то по ст. Павлоград-2 з боку Луганська виходило 1-2 пасажири, на посадку взагалі не пам"ятаю, що хтось був. А ось по Павлограду-1 завжди було дуже багато людей, як на посадку, так і на вихід.

Аналогічно й на 6333. По Павлограду-2 висадка є з боку Покровська, але значно менша, ніж по Павлограду-1, а посадки в бік Лозової взагалі лише за рахунок декількох колійників тільки до Павлограду-1.

К тому же там уже прижился ежедневный пригородный 6333/6332 Краматорск - Покровск, которым вероятнее всего сейчас и пользуются для поездок в Харьков с пересадкой по Лозовой. 205/206 приживется ещё быстрее.

Як ви вимірюєте що він прижився?
Їздив цієї електричкою нещодавно, заповнюваність була порядка 10 людей на вагон(а вагонів 4). По Миколаївці висадка-посадка порядка 3-5 людей.
Я минулого разу їхав двічі цим електропоїздом з Богуславського до Павлограду-1. Обидва в робочі дні серед тижня. Одного разу заселеність 4-вагонного складу ЕР2Т було десь 30% в середньому на вагон (пройшов три вагони з чотирьох, доти знайшов вільний відсік). Другого разу - десь так я Ви кажете, але, правда для 5-вагонного складу ЕД2Т. Чим зумовлена така розбіжність - сказати важко.

Не бачу тут аналогії. Богуславський -  зупинка для одного села. Слов"янка на себе перетягне увесь Межовський район. Правда, тут питання - а чи є пасажиропотік з нього на Харків?..

Я би так не запевнював.
У самій Межовій є залізниця, тому будуть їздити до Слов"янки лише та категорія, хто зараз їздить в Богуславський (тобто на таксі або з родичами на власному авто).  Дивлюсь по розкладу з АС Межова, то там навіть немає  автобусу в прийнятний час до Слов"янки.
« Last Edit: 16.02.19 , 19:02 by Крымчанин UA » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 ... 395
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!