Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.19 , 04:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 ... 443
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 335216 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4624


View Profile
« Reply #2820 on: 22.03.19 , 13:03 »
Share Reply with quote


Кількість кілометрів під тепловозом збільшилась з 58 до 354. Тому тепер (враховуючи призначення 9/10, 247/248 та 767/768) вже точно можна стверджувати, що економія дизельного палива для УЗ не є значущою з відповідними висновками.


Ви або не розумієте контексту, коли Валерій це говорив, або знаєте і, маніпулюючи, вдаєтесь до тролінгу. Враховуючи ваші останні "заслуги" на форумі, для мене очевидним є другий варіант.

Не відбувається зміна маршруту на дизельні ділянки, якщо прогнозовані показники потяга будуть збитковими. І тих, хто прийняв таке рішення, - будуть їбати, якщо таке рішення не продиктоване політичною доцільністю.

Розглянемо тепер усі потяги, якими ви хотіли тут маніпулювати.

9/10 - політична доцільність. Тут йдеться не про те що когось почнуть їбати, а навпаки, припинять. Я десь через півроку, в принципі, знову їх почну, мене 14:44 мало влаштовує, й обличчя треба зберегти, бо я вимагав на другому етапі імплементації 13:50 в дорозі.

247/248 - дизельна частка зовсім мала, і при цьому задираються тарифи. По розрахунках напевне десь думають вийти в незбільшення збитків, скажімо так, плюс отримують політичні дивіденди у вигляді турботи за житомирян.

767/768 - сидячка. За їхніми довбанутими методиками сидячки або в плюсі, або в нулі. Відомий факт, я неодноразово про це писав, коли ми вимагали для першого херсонського Інтерсіті дати вагони з-під протипотокового уродця Київ - Хмель через Старкон, в якому їздило три каліки під суттєвою дизельною часткою, нам дали розрахунки рентабельності цього потяга на рівні -0,2% і при цьому в очі ржали: дивісться як ми вміємо рахувати. У них мінус скаче на порядок лише від включених у схему плацкартних вагонів.

Про те що Київ - Варшава прибутковий міжнародний потяг - не мені вам пояснювати.

Всі, хто цікавився, бачили табличку з рентабельністю потягів. Щоб унаочнити сказане, усвідомити принципи, і якщо бажаєте з мене декілька літрів коньяку - оберіть з цього списку щось з рентабельністю десь від -50, з нф плацками в схемі й придумайте там зміну маршруту на дизельний хоча б на третині маршруту, і спробуйте їх нагнути.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3481


View Profile
« Reply #2821 on: 22.03.19 , 20:03 »
Share Reply with quote

Взагалі-то я пишу про поточний приріст умовного кілометражу ділянок, де склади возять тепловози, вказуючи на тенденцію зміни пріоритетів УЗ при визначенні маршрутів поїздів. А ти про що? Про рентабельність? То я в пості про це не згадував. І ось чому
||
\/
Ви або не розумієте контексту, коли Валерій це говорив, або знаєте і, маніпулюючи, вдаєтесь до тролінгу. Враховуючи ваші останні "заслуги" на форумі, для мене очевидним є другий варіант.
Уважно вивчаємо фрагмент дискусу півторамісячної давності.
Как говорил Валере Красноравшан, в ближайший год прокладка новых маршрутов по неэлектрифицированных ветках производиться не будет. Все предложения просил подавать исключительно под электротягу.

Исключение - доводка уже существующих предложений (имеется в виду резонансные проекты типа Мариуполя и анальный раховский инвестигейшн от Ивана/Цицькадзе).

Он говорил про дешевые поезда :). Не про условно дорогие.
Нові поїзди (в т.ч. Нічні Експреси) по неелектрифікованих ділянках можуть бути призначені лише політичним рішенням правління. Так як це було з 19/20 Київ - Лисичанськ, а також планується з 9/10 Київ - Маріуполь.
Але є ще варіант об'єднання маршрутів поїздів, коли кількість кілометрів під теплотягою не збільшуватиметься.

Он не уточнял категорию поездов, по крайней мере Валера бы мне это сказал.
Тут немає жодного натяку на "прогнозовані показники потяга". Навпаки, вказується відсутність кореляції між статусом рейса та можливості його призначення по ділянці без електрифікації. А тому свою тезу вважаю доречною і без наявності маніпуляцій.
9/10 - політична доцільність. Тут йдеться не про те що когось почнуть їбати, а навпаки, припинять. Я десь через півроку, в принципі, знову їх почну, мене 14:44 мало влаштовує, й обличчя треба зберегти, бо я вимагав на другому етапі імплементації 13:50 в дорозі.
Ну то нехай буде. Я не проти. Але по не електрифікованій ділянці цей новий рейс буде їхати 213 км. Це ти ніяк не заперечиш.

247/248 - дизельна частка зовсім мала, і при цьому задираються тарифи. По розрахунках напевне десь думають вийти в незбільшення збитків, скажімо так, плюс отримують політичні дивіденди у вигляді турботи за житомирян.
Дизельна частка складає 76 км. Склад переведений з суто електрифікованого маршруту Одеса - Знам'янка - Київ - Житомир з частковим дублюванням скасованого 797/798.
Не дивлячись на статус додаткового з множником 1.3 до ціни квитка, як було з'ясовано, при відсутності у квитку постілі плацкартні вагони стають дешевними за С2 797/798. Дорожчі лише купе та одне СВ. Але по допустимій схемі плацкартів більшість. Тому його рентабельність не сильно відрізнятиметься від регіонала.

767/768 - сидячка. За їхніми довбанутими методиками сидячки або в плюсі, або в нулі. Відомий факт, я неодноразово про це писав, коли ми вимагали для першого херсонського Інтерсіті дати вагони з-під протипотокового уродця Київ - Хмель через Старкон, в якому їздило три каліки під суттєвою дизельною часткою, нам дали розрахунки рентабельності цього потяга на рівні -0,2% і при цьому в очі ржали: дивісться як ми вміємо рахувати. У них мінус скаче на порядок лише від включених у схему плацкартних вагонів.
Тут ти взагалі поліз кудись у дєбрі. В даному випадку я можу бути не правий при відносному виконанні умови Валери: "Але є ще варіант об'єднання маршрутів поїздів, коли кількість кілометрів під теплотягою не збільшуватиметься." Побачимо влітку, порівнявши кількість допів Київ – Миколаїв/Херсон за цей та минулий рік.

Про те що Київ - Варшава прибутковий міжнародний потяг - не мені вам пояснювати.
Ну і прапор в долоні. Витрати на соляру усе-одно збільшаться. Приріст кілометражу під тепловозом майже 300 км, що йде в розріз розповідям/байкам про дефіцит дизпалива та автономних локомотивів. І це не дивно, адже після поставок GE-локо вивільнені старі локомотиви передали на інші філії.

Всі, хто цікавився, бачили табличку з рентабельністю потягів. Щоб унаочнити сказане, усвідомити принципи, і якщо бажаєте з мене декілька літрів коньяку - оберіть з цього списку щось з рентабельністю десь від -50, з нф плацками в схемі й придумайте там зміну маршруту на дизельний хоча б на третині маршруту, і спробуйте їх нагнути.
Ще раз, я не піднімав тему рентабельності. І мене мало цікавлять старі нерентабельні склади, бо пройде ще трохи часу і вони або відправляться на металобрухт, або пройдуть капітальний ремонт з включенням у який-небудь дорогий фірмач рейс класу "комфорт". Окремий випадок - купейник у складі РЕ/ІС
Logged
snookerok
Active user

Posts: 890


View Profile
« Reply #2822 on: 23.03.19 , 00:03 »
Share Reply with quote

У новій служебці в складі поїзда Чоп - Кошице значиться факультативний літній вагон Одеса - Кошице. Розкладу правда нема. Цікаво з якими поїздами він теоретично має їздити до Чопа?
Logged
Crazy-Angel
Active user

Posts: 161


View Profile
« Reply #2823 on: 23.03.19 , 00:03 »
Share Reply with quote

Расписание рейса 719/720 таки переработали. Будет: Харьков 07:31 - Киев 14:25/16:25  - Харьков 23:42. Попутно замедлили с 6:30/6:39 до 6:54/7:17, в основном из-за возвращения смены локомотивов по Огульцам. Ну неймётся же! Видать в данном случае для УЗ гонять два локомотива с Харькова на Полтаву дороже за собственный имидж!

Интересно, из Харькова снова ЧС будут вывозить, или ВЛ82м.
Вообще непонятно, что мешает на 719/720 выдать вагоны из-под 797/798, а "Проминь" вернуть на Запорожье, дабы не извращаться так с локомотивами
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 863


View Profile
« Reply #2824 on: 23.03.19 , 08:03 »
Share Reply with quote

Людям надо работать.

- так нехай пошлють на ЧС2(7) "октябрят" на Львівську в відрядження. Хз, але оці "танці з бубнами" з задіянням ЧС4(8), ЧС2(7) і ЧМЄ3 по Огульцях виглядають точно як Танці з Бубнами від УЗ. Розумію, якби ВЛ82М з Харкова до Огульців був, то викидався би з пазлу ЧМЄ3 і плюс би був в швидкості зміни локомотиву(ВЛ82М відчепився сам від потягу, причепився сам до потягу і все), а так перекривання горловин станції, маневри з локомотивами і осажуванням потяга по станції(де в той момент люди можуть йти через перехід на приміську платформу) мені не зрозумілі...
Logged
sergius
Active user

Posts: 3481


View Profile
« Reply #2825 on: 23.03.19 , 09:03 »
Share Reply with quote

А скільки часу стояв по Огульцям цей склад у 2012 році?


Вообще непонятно, что мешает на 719/720 выдать вагоны из-под 797/798, а "Проминь" вернуть на Запорожье, дабы не извращаться так с локомотивами
Может быть вагоны без генераторов нужны для лучшей динамики. Сейчас у него лютый график между Полтавой и Киевом в обе стороны как для состава с максимальной скоростью 120 км/ч . Даже шустрее, чем первый вариант рейса 179/180 "Лтава", когда он ездил без группирования по Гребёнке с "Кремнем", делая по пути четыре остановки. А тут шесть остановок (по Миргороду 8 минут).

Но после перевода часов и на данном промежутке немного замедляют.
Logged
www3
Active user

Posts: 847


View Profile
« Reply #2826 on: 23.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

Людям надо работать.

- так нехай пошлють на ЧС2(7) "октябрят" на Львівську в відрядження. Хз, але оці "танці з бубнами" з задіянням ЧС4(8), ЧС2(7) і ЧМЄ3 по Огульцях виглядають точно як Танці з Бубнами від УЗ. Розумію, якби ВЛ82М з Харкова до Огульців був, то викидався би з пазлу ЧМЄ3 і плюс би був в швидкості зміни локомотиву(ВЛ82М відчепився сам від потягу, причепився сам до потягу і все), а так перекривання горловин станції, маневри з локомотивами і осажуванням потяга по станції(де в той момент люди можуть йти через перехід на приміську платформу) мені не зрозумілі...

Це звичайно танці з бубном, але на Львівській наприклад є свої  працівники яким так само потрібно працювати :) Однак звичайно в цьому випадку проглядається хоч якась спроба оптимізації роботи локомотивів (все ж таки двосистемників у на мало). Бо робота ТЕП150 не на швидкісних маршрутах серез Суми, а з "хазяйками" або приміськими, замість заміни на хоча б ТЕП70, спалювання ДТ під шнурком (Вінниця-Коростень, приміські Потава-Кремінь) замість роботи там тих же ВЛ40 або робота вантажних локомотивів під пасажирськими коли там повинні працювати ті ж ВЛ40 або ТЕП 70 - це все виглядає саме безгосподарністтю. ОСОБЛИВО оскільки зараз немає поділу на дороги, тобто переміщення локомотитвів мало б стати дуже полегшеним. Однак гроші на підвищення з\п та найнеобхідніші ремонти як ПС так і інфраструктури економити звичано простіше :(
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #2827 on: 23.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

А вы уверены, что на Львовской штат укомплектован? Там по 300 часов в месяц накатывают, почти двойную норму.

Как это нет разделения на дороги? Вот вы даете.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3481


View Profile
« Reply #2828 on: 23.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

Однак звичайно в цьому випадку проглядається хоч якась спроба оптимізації роботи локомотивів (все ж таки двосистемників у на мало).
Так необхідно буде додатково задіювати ЧМЕ3 для зміни локомотивів. Якщо до Огульців буде везти не ВЛ82м.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8153


View Profile
« Reply #2829 on: 23.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

Так а может проблема в наличии ВЛ82м?
Часть их отправили на Приднепровку, мож теперь их не хватает?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 ... 443
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!