Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.05.19 , 12:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 [353] 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 ... 377
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 246745 times)
Entony
Active user

Posts: 3087


View Profile
« Reply #3520 on: 10.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Можливо ще трохи потягнуть і не відмінять 769/770 (це ж, до речі, і 757/758 прийдеться відмінити до Мог.-Поділського). І буде Херсон без 767/768 цього літа.
Але дивне саме бачення пасдепа. Адже ще зовсім недавно вони взагалі хотіли 139/140 відмінити і, якщо мені не зраджує пам'ять, то минулого літа він взагалі не курсував чи, можливо, в інший якийсь період чи, можливо, його в пропозиціях писали "на відміну" на літо. І аж тут захотіли його "реанімувати" і дозаповнювати.
Позиція пасдепу на це літо: всім їхати на море. До Києва немає чого кататись. :)
Logged
yambor
Active user

Posts: 1733


View Profile
« Reply #3521 on: 10.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Можливо ще трохи потягнуть і не відмінять 769/770 (це ж, до речі, і 757/758 прийдеться відмінити до Мог.-Поділського). І буде Херсон без 767/768 цього літа.
Але дивне саме бачення пасдепа. Адже ще зовсім недавно вони взагалі хотіли 139/140 відмінити і, якщо мені не зраджує пам'ять, то минулого літа він взагалі не курсував чи, можливо, в інший якийсь період чи, можливо, його в пропозиціях писали "на відміну" на літо. І аж тут захотіли його "реанімувати" і дозаповнювати.
Позиція пасдепу на це літо: всім їхати на море. До Києва немає чого кататись. :)
139 курсував завжди, але останні кілька років його постійно намагались "прирізати".  Схоже тепер вийшли зайти з 769 - допакращити його до відміни.
Після всіх його скалічень єдине що тримає пасажирів - це ціна, бо він перетворився в регіональний поїзд уже..
Logged
sean
Active user

Posts: 3709


View Profile
« Reply #3522 on: 10.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Залишилось тільки зсунути відправлення з Києва на південь, щоб провідники мали достатньо часу для відпочинку в КП.
Logged
bond
Active user

Posts: 1557


View Profile
« Reply #3523 on: 10.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

Шкода, що такий гострий дефіцит вагонів зумовлений не лише їх недостатньою кількістю, але і криворукістю графістів: бо якби при складанні графіка московські поїзди (які за словами керівництва УЗ приносять найбільший прибуток) прокласти без усяких обгонів (як зараз у 55), тягнутих графіків та тривалих стоянок на деяких станціях - можна було б 73 і 23 обертати самими на себе, вивільнивши при цьому два склади, які простоюють у станціях обороту майже добу! Те ж саме стосується і 63/64 до Одеси: що заважало покласти його на графік 761/762 і обертати по Одесі сам на себе? Кілька разів їздив 761/762 - там максимальна швидкість була 119, а в основному 109 - невже не реально знайти справний локомотив, здатний провести Оберіг від Києва до Одеси за 7 годин?
Logged
VSK
Active user

Posts: 442


View Profile
« Reply #3524 on: 10.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

Шкода, що такий гострий дефіцит вагонів зумовлений не лише їх недостатньою кількістю, але і криворукістю графістів: бо якби при складанні графіка московські поїзди (які за словами керівництва УЗ приносять найбільший прибуток) прокласти без усяких обгонів (як зараз у 55), тягнутих графіків та тривалих стоянок на деяких станціях - можна було б 73 і 23 обертати самими на себе, вивільнивши при цьому два склади, які простоюють у станціях обороту майже добу! Те ж саме стосується і 63/64 до Одеси: що заважало покласти його на графік 761/762 і обертати по Одесі сам на себе? Кілька разів їздив 761/762 - там максимальна швидкість була 119, а в основному 109 - невже не реально знайти справний локомотив, здатний провести Оберіг від Києва до Одеси за 7 годин?
Самим на себе 23 і 73 не обернути я навіть якщо будуть летіти як вшпарені.

І 73, якщо я все правильно розумію, за умови курсування через день двома складами буде мати перестій у Львові не 20 а 44 години(аналогічна ситуація з 23/24). За цей час   73/74 без проблем встигне зїздити до Одеси графіком Львів22. 00- Одеса10. 00
Одеса 16.30-Львів5.00
« Last Edit: 10.05.19 , 14:05 by VSK » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #3525 on: 10.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

З кінця літа треба буде припинити ганебну практику перетворення Говносвитязя в Говнозера, і обертати Говносвитязь денним рейсом на себе з перекриттям функціоналу 121/122. Миколаївський же треба буде пустити половинку на Чернігів, половинку на Суми. Ну й 133 має стати мегазлучкою, із задіянням ідеї Валери про  мегахаб Сапіжанку.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 950


View Profile
« Reply #3526 on: 10.05.19 , 17:05 »
Share Reply with quote

З кінця літа треба буде припинити ганебну практику перетворення Говносвитязя в Говнозера, і обертати Говносвитязь денним рейсом на себе з перекриттям функціоналу 121/122. Миколаївський же треба буде пустити половинку на Чернігів, половинку на Суми. Ну й 133 має стати мегазлучкою, із задіянням ідеї Валери про  мегахаб Сапіжанку.

цікаво, чому не навпаки? в Сум до Миколаєва, в принципі, є хоч декілька вагонів 775, а з Ковелем регіон з недавніх пір втратив сполучення
Logged
VSK
Active user

Posts: 442


View Profile
« Reply #3527 on: 10.05.19 , 17:05 »
Share Reply with quote

Миколаївський же треба буде пустити половинку на Чернігів, половинку на Суми.
Навіщо це Чернігову? Час в дорозі з Києва до Чернігова(враховуючи час на маневрову роботу по Ніжину)  буде майже чотири години тому на масову пересадку по Києву з поїздів інших напрямків не варто розраховувати  і паспотік з Чернігова до Миколаєва мізерний порівнюючи з потоком до Львова (а там до Ужгорода та Івано Франківська) Одеси та Дніпра.
Чернігові потрібна прискорена елька 800ї номерації з часом в дорозі 3 години орієнтованим графіком
Київ(8.20)-Чернігів11.20
Чернігів(16.20)-Київ(19.20)
Таким чином Чернігів буде мати пересадки на всі поїзда з часом відправлення з Києва 19.30-00.00 і з прибуттям до Києва в період з 5.00 до 8.10
Ну й 133 має стати мегазлучкою, із задіянням ідеї Валери про  мегахаб Сапіжанку.
І яким графіком ви це уявляєте
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1112


View Profile
« Reply #3528 on: 10.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

139/140 використовується 9 годин на добу, 771/772 — 12 годин...
Варто рівномірно розподілити сидячки, П і К між складами 139/140, 769/770 і 771/772. Один із них залишається в Хмелі. інші в Києві.
Трьома складами можна зробити як мінімум по три рейси туди-назад. В один бік при цьому будуть два нічних, в інший два денних.
І тут можна згадати, що саме така асиметрія спостерігається в напрямку Тернополя — є незакрита потреба туди вночі, а звідти зранку.
Оскільки для виїзду на Київ з КП ще є "Буковина", можна принести в жертву 140, зробивши натомість 770 через Хмільник.
1 київський склад: 139 Київ 23:59 - КП 08:хх (через Хмільник)
770 КП 10:хх - Київ 19:хх (через Жмеринку)
2 київський склад: 771 Київ 23:хх - Тернопіль 07:хх (через Жмеринку)
774 Тернопіль 08:хх - Київ 16:хх
3 хмельницький склад асиметрично: 769а Хмельницький 21:хх після прибуття 747 - КП біля опівночі.
140 КП 00:хх - Київ 09:хх (через Хмільник)
769б Київ 10:хх - Хмельницький 15:хх (через Жмеринку)
"Буковину" можна загнати в Жмеринку, зупиняти по Ярмолинцях і цим повністю закрити тему поточного 770.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 827


View Profile
« Reply #3529 on: 10.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

А 81/82 Харків - Новоолексіївка з причипними вагонами Полтава-Новоолексіївка на літо залишили, але змінили на літній розклад. Тепер з Новоолексіївки влітку 2 потяга буде зранку на Харків. Полтавскі вагони в Харкові перечіплятимуть до 375 Харків-Херсон.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 [353] 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 ... 377
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!