Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.19 , 19:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 ... 445
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 337589 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4629


View Profile
« Reply #3540 on: 11.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

Скільки робимо вагонів Миколаїв - Рахів, а скільки Миколаїв - Чернівці? Я пропоную 10+6. До шести Чернівецької групи по Ківерцях буде додаватися два ковельські вагони. Розчіпка не по Франику, а по Львову! По Львову чернівецька група комбінуватиметься з потягом злучки. Поки так. За графіки напишу пізніше.
Logged
lozan
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #3541 on: 11.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Дурню не пишіть. Закарпаття їздить і на моря))))))
Logged
www3
Active user

Posts: 847


View Profile
« Reply #3542 on: 11.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Колись був ВБС Уж-Симферополь влітку і був дуже мало популярний. А самі закарпатці казали мені що смисл торохтіти добу у вагоні якщо значно ближе та навіть дешевше є Чорногорія зі значно кращим сервісом. Чи так це (я про кількість пассажирів та їх мотивацію), стверджувати не берусь :) 
Logged
dan_lv
User

Posts: 24


View Profile
« Reply #3543 on: 11.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Скільки робимо вагонів Миколаїв - Рахів, а скільки Миколаїв - Чернівці? Я пропоную 10+6. До шести Чернівецької групи по Ківерцях буде додаватися два ковельські вагони. Розчіпка не по Франику, а по Львову! По Львову чернівецька група комбінуватиметься з потягом злучки. Поки так. За графіки напишу пізніше.
Це вже є якісь рішення по запуску чи обговорення просто ідеї запуску такого потягу? В будь-якому випадку не розумію, чому на Рахів пускати більше вагонів, ніж на Чернівці.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3493


View Profile
« Reply #3544 on: 11.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

... яку категорію мав би мати 767/768 по цьому розкладі, що в служебці? Якийсь швидкісний чи все таки РЕ? Невже іншу якусь чим є в 765/766 на даний час?
По маршрутній швидкості мав би бути регіональним експресом, який за визначенням також є швидкісним )). Але по факту буде ІС з вагонами по типу 765, так думаю.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3235


View Profile
« Reply #3545 on: 11.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Дурню не пишіть. Закарпаття їздить і на моря))))))

Я и не говорю, что никто не едет...

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3235


View Profile
« Reply #3546 on: 11.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Колись був ВБС Уж-Симферополь влітку і був дуже мало популярний. А самі закарпатці казали мені що смисл торохтіти добу у вагоні якщо значно ближе та навіть дешевше є Чорногорія зі значно кращим сервісом. Чи так це (я про кількість пассажирів та їх мотивацію), стверджувати не берусь :) 

Пора предлагать прямой поезд из Ужгорода?

С уважением, Ульф
Logged
sergius
Active user

Posts: 3493


View Profile
« Reply #3547 on: 11.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Людям надо работать.

- так нехай пошлють на ЧС2(7) "октябрят" на Львівську в відрядження. Хз, але оці "танці з бубнами" з задіянням ЧС4(8), ЧС2(7) і ЧМЄ3 по Огульцях виглядають точно як Танці з Бубнами від УЗ. Розумію, якби ВЛ82М з Харкова до Огульців був, то викидався би з пазлу ЧМЄ3 і плюс би був в швидкості зміни локомотиву(ВЛ82М відчепився сам від потягу, причепився сам до потягу і все), а так перекривання горловин станції, маневри з локомотивами і осажуванням потяга по станції(де в той момент люди можуть йти через перехід на приміську платформу) мені не зрозумілі...

Прям тебе послухали і зробили )).

До цього моменту якось не дуже вірилось, щоб бортанули ТЧ-2. Та і в напрямку Харкова на зміну лока закладено півгодини...

Logged
Ulf
Active user

Posts: 3235


View Profile
« Reply #3548 on: 11.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Щодо літніх перевезень, то УЗ ше в роздумах над такими пропозиціями (крім того, що вже призначено):


- для призначення 471/172 і 551/552 Дніпро, Кр.Ріг - Бердянськ потрібно скоротити схему 139/140 Дніпро - Лисичанськ.

Данные поезда назначены.

С уважением, Ульф
Logged
sean
Active user

Posts: 3970


View Profile
« Reply #3549 on: 11.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

139 курсував завжди, але останні кілька років його постійно намагались "прирізати".  Схоже тепер вийшли зайти з 769 - допакращити його до відміни.
Після всіх його скалічень єдине що тримає пасажирів - це ціна, бо він перетворився в регіональний поїзд уже..

Соромно і стрьомно їздити такими рп. Я як побачив останні рази вагони 769 - вони наче з армагедону якогось. Плацки ззовні були чорного кольору, наче їх спецом фарбували в чорний, а сідушки сидячок - обмащували мастилом в ВЧ. Позорисько блядь тримати рухомий склад в такому вигляді, бо ж не існує миючо-чистячих засобів в 21-му столітті.

Додати ще прищіпок до 357 до Хмеля, щоб пакси пересіли на дизель, що зараз тулить з Гречан. А назад прищіпки відправляти з Хмеля так, щоб було зручно УЗ без можливості здійснення пересадки з КП.

Я ще згадав, що в 772 і 769(?) їздили колись Бидгощі, що були на порядок кращими за ті бахмацькі відра. Там свої нарікання щодо кабін першого класу в них, а от другий був як в СЕ крюках. Їх нема ніде, віджили вже своє? В Хмелі їх точно було штук п'ять як не більше і в ранніх 2010-х по пн/нд їх валом їздило факультативними в тоді ще 176/175, що мав графіки для людей, а не для УЗ.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 ... 445
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!