Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.19 , 19:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 ... 445
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 337590 times)
Undertaker
Active user

Posts: 462


View Profile
« Reply #3550 on: 11.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Потяг 177О 01.05:
Серйозно 3.5 год з Козятина до Києва? 21 століття надворі? Лозовий там дує по повній?
Это неходячий поезд. У него приоритет ниже даже грузовой нитки.
Дивно якось завели 063/064 як Київ - Одеса, а не як Харків - Одеса.
Не будет Харьков - Одесса прямого. Дадим ему с Киева №263/264 Киев - Одесса - Киев
А Закарпаттю влітку на моря не потрібно?
До Львова элькой и дальше по желанию ;)
Конечно, тут есть доля шутки, но ведь нельзя исключать, что в УЗ так и мыслят.
Когда надо лететь в какую-нибудь Гваделупу, делают по 2-3 пересадки, ночуют в аэропортах, ноют возможно, но ночуют. Ежик кривился, но жрал кактус.
Кілька разів їздив 761/762 - там максимальна швидкість була 119, а в основному 109 - невже не реально знайти справний локомотив, здатний провести Оберіг від Києва до Одеси за 7 годин?
Нереально. У вас розовые представления про технику.
Logged
VB
Active user

Posts: 3940


View Profile
« Reply #3551 on: 11.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

А Закарпаттю влітку на моря не потрібно?

А может на самом деле многим жителям на пляж не хочется, если совсем рядом есть горы.
Или хочется, но денежный вопрос...

С уважением, Ульф
Кошиці (чи Дебрецен) й далі політ фантазії безмежний.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3493


View Profile
« Reply #3552 on: 11.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

По поезду 31/32 Киев - Рига
1. Теперь бывает составность 14 вагонов https://youtu.be/HmeDR8380I0
2. В первом рейсе этого маршрута представителем УЗ было сказано, что в Европу могут ездить только вагоны прошедшие КВР(КРП) в депо Каховка. Но тут плацкартные вагоны номер 7 и 8 имели такой вид ремонта в Днепре. В частности, вагон №8 в декабре прошлого года с продлением срока эксплуатации до 2033.
« Last Edit: 11.05.19 , 13:05 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #3553 on: 11.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Вже про це писалось і не раз. Якщо не помиляюсь, то 133/134 має приходити до Львова ближче до 15, що поїхати на Рахів розкладом 606. Відповідно, з Рахова до Львова також розкладом 605 і дальше вже як буде. УЗ спокійно зможе відміняти 605/606. Цінник на 133/134 і 606/605 майже однаковий. Плюс 133/134 після Львова заповнюється вкрай погано. Відповідно, частину вагонів по Львові можна буде відчіпляти і в Рахів поїде 10-12 вагонів.  Ідею цю вже обговорювали. І вона досить хороша зважаючи на майбутні скорочення тих чи інших поїздів.

Так, писалося... і не раз:
Чому все має починатись в Рахові? Чому не Ужгород чи Чернівці?
Львів - Костянтинівка лише через те, що вагони від 073/074 можуть ходити без всяких трьох- або чотирьох- денних оборотів на Рахів. І відправлення на Костянтинівку не обов'язково має бути зранку, як відправлявся Львів - Москва. Можна зробити просто пересадку по Львові на 605/606 (якщо в планах на новий графік 605/606 не хочуть взагалі чіпати).
Інколи краще залишити все як є, як написав Дніпровець, чим вигадувати щось ще типу другого Рахів - Харків.

Це була твоя репліка на такі попередні дописи:
Зважаючи на давно очікувану (деякими прихильниками припинення пасажирського залізничного сполучення з Московією) новину:

"До Росії ходитимуть лише ведмеді": Омелян підписав документ про обмеження сполучення з РФ
https://www.5.ua/suspilstvo/do-rosii-khodytymut-lyshe-vedmedi-omelian-pidpysav-dokument-pro-obmezhennia-spoluchennia-z-rf-175706.html

"До Москви ходитимуть тільки ведмеді": Омелян анонсував нові обмеження
https://ukr.segodnya.ua/economics/transport/v-moskvu-budut-hodit-tolko-medvedi-omelyan-anonsiroval-novye-ogranicheniya-dlya-rossii-1163363.html

"Ходитимуть лише ведмеді": Омелян анонсував обмеження для Росії
https://www.obozrevatel.com/ukr/economics/budut-hoditi-tilki-vedmedi-omelyan-anonsuvav-obmezhennya-dlya-rosii.htm

варто подумати на над тим, як задіяти в перспективі цю комбінацію ниток:

на Рахів:

Москва-Київська       15:59
Брянськ-Орловськ    21:19    22:09

Хутір-Михайлівський    00:05    00:45
Терещенська    01:19    01:21
Кролевець    01:40    01:42
Конотоп-Пас.    02:15    02:30
Бахмач-Пас.    02:53    02:55
Ніжин    03:46    03:48
Київ-Пас.    05:13    05:33
Козятин-1    07:44    08:01
Вінниця    09:22    09:28
Деражня    10:51    10:53
Хмельницький    11:19    11:23
Волочиськ    12:12    12:14
Підволочиськ    12:22    12:24
Тернопіль-Пас.    13:11    13:16
Злочів    14:10    14:12
Красне    14:36    14:38
Львів    15:17    

Львів       15:45
Сихів    16:06    16:08
Ходорів    17:05    17:08
Букачівці    17:27    17:28
Бурштин    17:42    17:46
Галич    18:00    18:04
Івано-Франківськ    18:47    19:17
Надвірна    20:20    20:22
Делятин    20:51    20:53
Яремче    21:07    21:11
Микуличин    21:28    21:30
Татарів    21:45    21:47
Ворохта    22:03    22:06
Вороненко    22:19    22:21
Лазещина    22:36    22:38
Ясіня    22:48    22:53
Кваси    23:16    23:18
Білин    23:29    23:31
Рахів    23:48    


з Рахова

Рахів       00:32
Білин    00:46    00:48
Кваси    01:01    01:03
Ясіня    01:29    01:33
Лазещина    01:45    01:47
Вороненко    02:07    02:09
Ворохта    02:21    02:23
Татарів    02:34    02:36
Микуличин    02:50    02:52
Яремче    03:06    03:09
Делятин    03:20    03:22
Надвірна    03:52    03:59
Хриплин    04:31    04:33
Івано-Франківськ    04:43    05:03
Галич    05:46    05:48
Бурштин    06:00    06:04
Букачівці    06:19    06:23
Журавно    06:36    06:40
Ходорів    06:54    06:57
Сихів    08:01    08:03
Львів    08:30    

Львів       10:03
Красне    10:50    10:53
Злочів    11:16    11:18
Тернопіль-Пас.    12:17    12:22
Підволочиськ    13:12    13:14
Волочиськ    13:22    13:24
Хмельницький    14:20    14:33
Деражня    15:02    15:04
Вінниця    16:28    16:33
Козятин-1    17:23    17:25
Київ-Пас.    19:34    20:40
Ніжин    22:15    22:17
Бахмач-Пас.    23:08    23:10
Конотоп-Пас.    23:32    23:47
Кролевець    00:25    00:27
Терещенська    00:47    00:49
Хутір-Михайлівський    01:25    02:05
Суземка    02:42    03:41
Брянськ-Льговский    04:53    04:58
Москва-Київська    10:41    


Іване, після Конотопа на Харків треба завертати.
Валерію, порадься, будь ласка, з Віктором, на якому саме варіанті варто спинитися щодо інтеграції 605/606 у якийсь довший маршрут.
Слобожанський варіант (навіть й через північні райони) дещо конкуруватиме з 15/16, але з іншого боку - це різного роду сервіси (різні цінники).
Натомість, варіант із Миколаєвом суттєво розширить географію сполучень Рахівщини. Зараз ще є час та можливості повпливати на причетних.

А де ваша пропозиція потяга Рахів-Москва, ще й досі в розділі Гумору? Можливо, слід якось перейменувати тему або доповнити назву, та й підняти некротопік в нових політико-логістичних умовах.
Тему перенесли з гумору (давно). Вона - поруч: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116202.0
Вагонами ФПК (аби не було тривалого простою у Львові) можна з'їздити й до Рахова та Чернівців (половини по ІФ, чи навіть (за особливих умов) по Тернополю (на Чернівці)).

Щось не вловив. Вагони же базуються у Львові. Як вони їздитимуть Харків - Рахів? То треба брати з поїзда 19/20 Харків - Москва чи 91/92 Полтава - Москва.
А что мешает сделать какой-то рейс Рахов-Львов или Львов-Харьков в общем обороте или банально передать вагоны в более удобное депо?
Ничего не мешает. Просто реализация более сложная. Лишние движения.
Можна простіше: Львів (8-9 вагонів) - Харків (ранній ранок) - ще кудись затягнути цей економ - Харків (вечір) - Львів (далі 606/605) - Рахів (опівночі)... і те ж саме в інший бік. Фактично обслуга залишиться у Львові, а поїзд буде двогрупним (одна група аж до Рахова, а інша - коротка - до Львова (так, як зараз є у Москва-Львів), з умовним розміном груп у Харкові чи десь далі. У підсумку буде 18 вагонів на ділянці Львів - Харків - "ще кудись". Залишилось розшифрувати "ще кудись". Наприклад: Покровськ, Слов'янськ, Краматорськ, Костянтинівка, Лиман. Щоправда, на ділянці між Харковом і цими пунктами виходить наче проти течії, але на Поділля, Львів і Прикарпаття буде привабливо, бо економ-клас.

Потрібно визначитись із кінцевим пунктом:

Іване, після Конотопа на Харків треба завертати.
а куди далі? ... бо в нього по Харкову буде цілий день (від раннього ранку до вечора).



... ба більше, на східних теренах теж можна розчепити на групи, щоб мати два пункти з черезденною взаємною змінністю.
 
Ще раз нагадаю: між Львовом до Раховом в обидва боки ниткою 606/605 (без особливих змін), між Львовом і Конотопом в обидва боки ниткою 73/74 (зі Львова можна о ~9:00, щоб раховозна група не перестоювала зайву годину до 10:03). ... тоді до Конотопа прибуде о ~22:32. Запрошую до активного фантазування.

п.м. крім того, ще ~40хв можна зекономити по Києву (без зчеплення з ковельською групою), тому в Конотопі може бути о ~21:50... і десь о ~1:00 - в Сумах, і перед 6:00 - в Харкові.

Нічого зайвого, тільки рефреш з прикарпатської флудильні з кінця літа 2018.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #3554 on: 11.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Скільки робимо вагонів Миколаїв - Рахів, а скільки Миколаїв - Чернівці? Я пропоную 10+6. До шести Чернівецької групи по Ківерцях буде додаватися два ковельські вагони. Розчіпка не по Франику, а по Львову! По Львову чернівецька група комбінуватиметься з потягом злучки. Поки так. За графіки напишу пізніше.
Чому б не розчепити їх по Здолбунову/Рівному таким чином: 10 вагонів - через Красне, Львів та ІФ - на Рахів наявною ниткою Львів - Рахів, а решта 6 + "два ковельські вагони" (по Ківерцях; усього вісім) попруться через Луцьк, Сапіжанку та Львів на Чернівці. В такому разі це щастя не оминатиме Броди та Красне.
Logged
special
User

Posts: 59


View Profile
« Reply #3555 on: 11.05.19 , 21:05 »
Share Reply with quote

На лето так и нет нормального сообщения между Киевом и Одессой, из Одессы Обериг и дополнительный на Ковель приходят ночью в Киев, а уходят из Киева рано утром, а ведь основной спрос это быть в Киеве утром и уехать вечером. 214й так само приходит после полуночи в Киев, разве что обратный 213й поезд позволяет долго гулять в Киеве, но назначен только через день. Остаётся 14 вагонный 146й, которого явно летом недостаточно и дорогой 106й. Хотя бы 222й назначили по расписанию 25.04 и из Киева зеркально нужен поезд после 23х, так как кроме 213го через день больше нет подходящих вариантов
Logged
sergius
Active user

Posts: 3493


View Profile
« Reply #3556 on: 11.05.19 , 21:05 »
Share Reply with quote

Остаётся 14 вагонный 146й, которого явно летом недостаточно и дорогой 106й.
И ежедневный 148 Одесса - Киев, с прибытием на конечную в 09:24.
Logged
Monatik
User

Posts: 16


View Profile
« Reply #3557 on: 11.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

Поезд
Logged
Monatik
User

Posts: 16


View Profile
« Reply #3558 on: 11.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

З 18-того травня відміняется зупинки потягу 074/073 "Львів-Москва" по станціям "Кролевець","Терещанська", та "Хутір-Михайлівський".
  Це був останній потяг,який з`єднував Західну частину з північю Сумщини!
Це ГАНЬБА!
Logged
Жадсон
Active user

Posts: 233


View Profile
« Reply #3559 on: 12.05.19 , 00:05 »
Share Reply with quote

Птк в конотопе будет походу. А на Паксов им насрать
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 ... 445
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!