Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.19 , 19:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 ... 445
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 337604 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 613


View Profile
« Reply #3600 on: 13.05.19 , 21:05 »
Share Reply with quote


Всім не угодиш... Для нас (я також є з Дніпра) поїзд 41/42 зручним.

між відправленням в 10 та 11 і прибуттям навіть в 4 і 5 - дуже велика різниця, перенос на годину того не вартий
і для Ковеля-Бердичева 41/42 не допоможе особливо
Я з Вами тут згоден з приводу Ковель - Бердичів...
Але постає тоді питання: що ми хочемо отримати: ранкове сполучення Львів - Вінниця, Ковель - Бердичів,  чи  "зручне" прибуття в Дніпро, Запоріжжя!
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1047


View Profile
« Reply #3601 on: 13.05.19 , 21:05 »
Share Reply with quote

УЗ змінила графік для 141/142 через Суми,"
На регулярній основі?

ні, на декілька травневих днів

Всім не угодиш... Для нас (я також є з Дніпра) поїзд 41/42 зручним.

між відправленням в 10 та 11 і прибуттям навіть в 4 і 5 - дуже велика різниця, перенос на годину того не вартий
і для Ковеля-Бердичева 41/42 не допоможе особливо
Я з Вами тут згоден з приводу Ковель - Бердичів...
Але постає тоді питання: що ми хочемо отримати: ранкове сполучення Львів - Вінниця, Ковель - Бердичів,  чи  "зручне" прибуття в Дніпро, Запоріжжя!

думаю, очевидно, що довше плече має бути у пріоритеті потяга, який в дорозі 24 години
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 613


View Profile
« Reply #3602 on: 13.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote


Всім не угодиш... Для нас (я також є з Дніпра) поїзд 41/42 зручним.
між відправленням в 10 та 11 і прибуттям навіть в 4 і 5 - дуже велика різниця, перенос на годину того не вартий
і для Ковеля-Бердичева 41/42 не допоможе особливо
Я з Вами тут згоден з приводу Ковель - Бердичів...
Але постає тоді питання: що ми хочемо отримати: ранкове сполучення Львів - Вінниця, Ковель - Бердичів,  чи  "зручне" прибуття в Дніпро, Запоріжжя!
Quote
думаю, очевидно, що довше плече має бути у пріоритеті потяга, який в дорозі 24 години
[/quote]
На мою думку, оптимальним рішенням було б прокласти поїзд 128/127 Ковель - Харків через Дніпро, (бо через Полтаву вже є один) це допомогло б вирішити проблему Ковель - Дніпро із зручним часом прибуття, та Дніпро - Харків...
А тоді двогрупний 86/85-88/87 Львів, Ковель - Новоолексіївка відправляти не пізніше 10 ранку зі Львова та Ковеля для ранкового сполучення західних регіонів.

Ще дуже дивним є рішення відміни зупинки по станції Здолбунів для поїзду 232/231 Генічеськ - ІФ, адже я думав, що він мав бути альтернативою для 88/87 "Лісова пісня" Ковельського поїзду, до Здолбунова вже якось приміським поїздом доїхати...

Що думаєте панове??
« Last Edit: 13.05.19 , 23:05 by Дніпровець » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4777


View Profile
« Reply #3603 on: 14.05.19 , 04:05 »
Share Reply with quote

Схоже,  що призначенння 215/216 Покровськ-Новоолексіївка пролобіювали новоолексіївські таксисти.  Бо без них звідти на море не потрапиш.
Це ще гарне питання: який поїзд потрібніший Покровську, в Харків,  в Новоолексіївку чи в Бердянськ (як в сусідній темі пропонували)?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3969


View Profile
« Reply #3604 on: 14.05.19 , 05:05 »
Share Reply with quote


Всім не угодиш... Для нас (я також є з Дніпра) поїзд 41/42 зручним.

між відправленням в 10 та 11 і прибуттям навіть в 4 і 5 - дуже велика різниця, перенос на годину того не вартий
і для Ковеля-Бердичева 41/42 не допоможе особливо
Я з Вами тут згоден з приводу Ковель - Бердичів...
Але постає тоді питання: що ми хочемо отримати: ранкове сполучення Львів - Вінниця, Ковель - Бердичів,  чи  "зручне" прибуття в Дніпро, Запоріжжя!
Одновременно этим условиям удовлетворить не получится, но отправление с утра для таких длительных рейсов все равно неудобно, так что трамвайная функция имхо должна быть приоритетной.
« Last Edit: 14.05.19 , 05:05 by Emblaze » Logged
art-trans
Active user

Posts: 162


View Profile
« Reply #3605 on: 14.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

На мою думку, оптимальним рішенням було б прокласти поїзд 128/127 Ковель - Харків через Дніпро, (бо через Полтаву вже є один) це допомогло б вирішити проблему Ковель - Дніпро із зручним часом прибуття, та Дніпро - Харків...
А тоді двогрупний 86/85-88/87 Львів, Ковель - Новоолексіївка відправляти не пізніше 10 ранку зі Львова та Ковеля для ранкового сполучення західних регіонів.

В деякій мірі згоден. Поточний маршрут 128/127 Ковель - Харків через Кременчук і Полтаву трохи не айс. Знаю, що в мене полетить каміння від причетних участників треду, втім його трамвайність себе більш виправдає саме маршрутом через Лозову, Дніпро, П'ятихатки з точки зору тяги (бо ці Огульці особисто мене бісять), втім втратимо Ковель для Полтавчан та Кременчужан, тоді як він є у Дніпра у вигляді того ж таки 88/87. До того ж це буде зайвий гак навіть попри гіпотетичну можливість не збільшувати йому час в дорозі (але не з бажанням Лозового, вибайте за прямі згадки осіб).

Що ж до 88/87-86/85, в напрямку Новоолексіївки обидвоє я б навпаки зрушив на годину пізніше, от тільки це призведе до повного перекрою кількадесят поїздів вздовж всього його маршруту. Хоча те, що є зараз, далеко від ідеалу як з точки зору пасажира, так й з точки зору обігу локомотивних бригад та обігу самих локомотивів (принаймні на львівській).

Але постає тоді питання: що ми хочемо отримати: ранкове сполучення Львів - Вінниця, Ковель - Бердичів,  чи  "зручне" прибуття в Дніпро, Запоріжжя!
Для Дніпра та Запоріжжя поточний розклад 88/87-86/85 є більш-менш прийнятним й, як бачимо, здебільшого під них й налаштований зараз зранку. Зворотній - під Бердичів, Шепетівку та Рівне.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4629


View Profile
« Reply #3606 on: 14.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

Вікторе, за пів року відпочинку я випав з теми, тому прошу коротко/тезово описати про:
1) 141/142 Київ - Львів повернеться на старий розклад, можливо з кращим прибуттям до Львова;
2) Рахів - Миколаїв на базі 605/606 ... я його уявляв через Тернопіль, щоб заповнити прогалини поблизу вивільнених ниток 73/74;
3) мегазлучка Чернівці - Бахмут з усіма суміжними причепками.
Бажано, щоб написане розумілося однозначно (щоб усі розуміли так, як розумієш це ти).

Нещодавно вперше за 3 роки відвідав Рахівщину, і зустрів там чимало туристів ... з Польщі, Москви, .. і Миколаєва. Миколаївські туристи готові масово підтримати Миколаїв - Рахів. Вони добирались на Одеса - Рахів, і бідкалися, що він черезденний.

Іване, це дуже непроста робота, я зроблю це ближче до вихідних, бо зараз зайнятий здачею проекту для Леново, постійно в стресі й мало сплю.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1667


View Profile
« Reply #3607 on: 14.05.19 , 20:05 »
Share Reply with quote

"Дніпро" таки планують на літо видовжувати до Новолексіївки. Але по цих днях призначатимуть 237/238 Дніпро - Київ.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8160


View Profile
« Reply #3608 on: 14.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

Зробили би вже на ті дні прямий 139/140 (або 237/238) Лисичанськ - Київ через Дніпро.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #3609 on: 14.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

А тим часом злобні дядьки влізли в систему poezdato і випхали з неї рейси КВЕ. На станції Київ-Пасажирський їх просто не показує, а на БА взагалі не показує рейсів.
Що це таки, і чому так?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 ... 445
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!