Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.19 , 19:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 ... 445
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 337606 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1667


View Profile
« Reply #3620 on: 15.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Так той склад взяли для поїзду 291/294 Ковель - Одеса як третім ...
Фокус в тому, що 291/294 призначається без задіяння додаткових складів!
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 129


View Profile
« Reply #3621 on: 15.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Тоді у Ковелі мав би бути цілий вільний склад з-під Московського, і у Львові - 10 вагонів, щерез переведення 73/74 на через/день.
А загалом у Львові в 6-му парку роками ржавіють понад 20 купейних амердорфів початку 80-х років випуску з протермінованими ремонтами. От їх би у Бахмач чи Каховку на КВР. А ще 5 РІЦів у 5-му парку під берізками з системою  SUW-2000 вже пару років відпочивають під берізками. Їх ніяк не можна використати на колії 1520 мм без використання цього SUW-у ?
« Last Edit: 15.05.19 , 11:05 by vitaliy_lviv » Logged
Entony
Active user

Posts: 3226


View Profile
« Reply #3622 on: 15.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Половина складу 63/64 Харків - Київ буде продаватись до Одеси як причіпні вагони до 263/264 Київ - Одеса. Аналогічно і зі 117/118, продовженим до Генічеська. Це такий собі маркетинговий хід, щоб не казали, що на літо відмінили Оберіг та Буковину.
Так той склад взяли для поїзду 291/294 Ковель - Одеса як третім ...
Фокус в тому, що 291/294 призначається без задіяння додаткових складів!
Але в той же час відмінили на літо "Світязь" і призначили 291/292. Тут зрада відміняється? :)
Тому залишається лише здогадуватись куди піде склад від "покійного" 077/078.
Можливо перекинуть в Чернівці щоб доукомплектувати 117/118.
Валерій, а вже знайшли третій склад під 117/118 до Генічеська? Чи будуть два склади половинити?
« Last Edit: 15.05.19 , 11:05 by Entony » Logged
Entony
Active user

Posts: 3226


View Profile
« Reply #3623 on: 15.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Тоді у Ковелі мав би бути цілий вільний склад з-під Московського, і у Львові - 10 вагонів, щерез переведення 73/74 на через/день.
А загалом у Львові в 6-му парку роками ржавіють понад 20 купейних амердорфів початку 80-х років випуску з протермінованими ремонтами. От їх би у Бахмач чи Каховку на КВР.
073/074 вже давненько через денний. Відповідно, вагони вже "розчинились" в інших львівських щоденних поїздах.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 613


View Profile
« Reply #3624 on: 15.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Можливо перекинуть в Чернівці щоб доукомплектувати 117/118.
Валерій, а вже знайшли третій склад під 117/118 до Генічеська? Чи будуть два склади половинити?

Я взагалі не бачу великої потреби в сполученні Чернівці - Генічеськ тим графіком, що ми бачили, бо
1) поруч є ІФ, у якого свій потяг до Генічеська ходить з нормальним часом прибуття в кінцевий пункт;
2) якщо той поїзд має замінити 282/281 з Хмельницька, то це взагалі не конкурент, бо у 117/118 Хмельницький, Вінниця, Генічеськ в ночі в обох напрямках...
Виправдовує хіба оптимізація вагонів, і то, якщо ці три склади 117/118 будуть повноцінними, тобто по 16 вагонів...
Logged
VSK
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #3625 on: 15.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Можливо перекинуть в Чернівці щоб доукомплектувати 117/118.
Валерій, а вже знайшли третій склад під 117/118 до Генічеська? Чи будуть два склади половинити?

Я взагалі не бачу великої потреби в сполученні Чернівці - Генічеськ тим графіком, що ми бачили, бо
1) поруч є ІФ, у якого свій потяг до Генічеська ходить з нормальним часом прибуття в кінцевий пункт;
2) якщо той поїзд має замінити 282/281 з Хмельницька, то це взагалі не конкурент, бо у 117/118 Хмельницький, Вінниця, Генічеськ в ночі в обох напрямках...
Виправдовує хіба оптимізація вагонів, і то, якщо ці три склади 117/118 будуть повноцінними, тобто по 16 вагонів...
Основна мета подовження - це збільшення пропозиції місць в напрямку Київ Генічеськ. Сполучення Чернівці-Генічеськ це як бонус. Але там однозначно потрібно щоб 117/118 був повним складом (17-18ваг)іначе ми отримаємо серйозний невивіз Київ-Чернівці.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3226


View Profile
« Reply #3626 on: 15.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

КШ вирішить цю проблему видовженням 007/008 якоїсь кількості вагонів до Чернівців. Тому по суті Чернівці нічого не втрачають.
Точніше втрачають певну кількість дешевих вагонів, а натомість отримають більшу кількість дорожчих вагонів.
Logged
Monatik
User

Posts: 16


View Profile
« Reply #3627 on: 15.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

З 18-того травня,відміняется зупинка потягу №74 сполученням "Львів-Москва",по станціі "Кролевець",та по іншим станціям північноі Сумщини.
   Як це назвати????  Північ Сумщини залишають без зв`язку із Заходом.....
Logged
sean
Active user

Posts: 3970


View Profile
« Reply #3628 on: 15.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

Знову ті самі яйцч?
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1667


View Profile
« Reply #3629 on: 15.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

Monatik перестає жувати клоччя і наступний тиждень буде думати над своїм новим постом, аби не бути задосить передбачуваним.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 ... 445
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!