Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.19 , 16:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 [415] 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 ... 481
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 414525 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 960


View Profile
« Reply #4140 on: 11.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

Так і не зрозумів. Відрам 46-го фірму навішали?
Та ніби ні. Я дивився на перші дні серпня на 46/45 ціна купе Ужгород - Чугуїв десь біля 450 грн. А що вони дешевші мають бути (без фірмовості)??
Logged
sean
Active user

Posts: 4078


View Profile
« Reply #4141 on: 11.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

09.08 Київ - Ужгород 330 грн як на 13, так і на 46. Склад 13-го буде очевидно кращим, тому і виникло питання. І 13 я наче вважав фірмовим.
Окей, з 46 то може бути банальне нахабне непорозуміння, як зі 150-им хлівом.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 960


View Profile
« Reply #4142 on: 11.07.19 , 15:07 »
Share Reply with quote

88/87 курсує без загального обігу. При періодичності через день задіяно 2 склади, один із яких майже 2 доби стоїть в депо.
Вже давно подавали пропозицію зробити його щоденним двома наявними складами за рахунок зав'язання з 58/57 по тих днях, коли він не в обігу з 128/127. А ̶в̶і̶з̶ болт і нині там...
А якщо з Ковельськими вагонами і (перестійним складом 140/139 по Дніпру) зробити якийсь поїзд Ковель - Київ - Дніпро. Думаю, що цей би поїзд популярним був у будь-якому сезоні!! Зокрема, це б вирішувало б проблему (яка тут час від часу піднімається) не вивозу Луцьк - Київ і Дніпро - Київ!!

P.S. На осінь-весну 2019/20 вже ніхто не захоче 88/87 робити щоденним, а про Ковель-Київ-Дніпро можна було ідею подати їм ...

« Last Edit: 11.07.19 , 15:07 by Дніпровець » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3378


View Profile
« Reply #4143 on: 11.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

А якщо з Ковельськими вагонами і (перестійним складом 140/139 по Дніпру) зробити якийсь поїзд Ковель - Київ - Дніпро.


Раньше были такие чудеса:

Все таки это был вагон Днепропетровск - Варшава, потому что в час дня (после того, как 40-й поезд, к которому они цепляются отправился из Севастополя) появились места на симферопольский вагон (или вагоны) 040Д. Были купейные и мягкие, улетели также быстро. Вообще конечно интересно, что подумают пассажиры, когда увидят в билете не проходящий здесь 67 поезд? Надеюсь кассиры их предупреждали. А вообще надо будет запомнить это время "выкидывания мест", может прокачусь в международном вагоне.

И на Берлин, и брали билеты (за сутки?) и до Ковеля.

С уважением, Ульф
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8511


View Profile
« Reply #4144 on: 11.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Так і не зрозумів. Відрам 46-го фірму навішали?
Та ніби ні. Я дивився на перші дні серпня на 46/45 ціна купе Ужгород - Чугуїв десь біля 450 грн. А що вони дешевші мають бути (без фірмовості)??
Так наче 13/14 нефірмовий з грудня 2018, як і 45/46, тому й ціна однакова.
Logged
sean
Active user

Posts: 4078


View Profile
« Reply #4145 on: 11.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Так наче 13/14 нефірмовий з грудня 2018, як і 45/46, тому й ціна однакова.
Зрозумів, дякую. Хоча, до прикладу, плацка 46-го аж близько не є на рівні з плацкою 13-го.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8511


View Profile
« Reply #4146 on: 11.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

88/87 курсує без загального обігу. При періодичності через день задіяно 2 склади, один із яких майже 2 доби стоїть в депо.
Вже давно подавали пропозицію зробити його щоденним двома наявними складами за рахунок зав'язання з 58/57 по тих днях, коли він не в обігу з 128/127. А ̶в̶і̶з̶ болт і нині там...
Я пропонував інакше. З двох коротишів 87/88 зліпити один повноскладовий через день у загальному обороті з 57/58 та 291/292 по анології з 127/128.
Повний склад влітку інакше ніяк, щоденно половинка теж не виходить, коли курсує 57/58 щоденно повним складом.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8511


View Profile
« Reply #4147 on: 11.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Так наче 13/14 нефірмовий з грудня 2018, як і 45/46, тому й ціна однакова.
Зрозумів, дякую. Хоча, до прикладу, плацка 46-го аж близько не є на рівні з плацкою 13-го.
Ну так радійте, що на 13 ще фірму не навісили
Logged
sean
Active user

Posts: 4078


View Profile
« Reply #4148 on: 11.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Обережніше з бажаннями, форум підчитують)
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 960


View Profile
« Reply #4149 on: 11.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Обережніше з бажаннями, форум підчитують)
Стосовно Ковеля - це добре (і потрібно!!), бо то робити однозначно щось треба, варіантів (зокрема, з форуму) вистачає.... І з нового графіку там щось конкретно змінювати треба, бо в наш час перестій вагонів нечувана розкіш...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 [415] 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 ... 481
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!