Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.19 , 01:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 ... 474
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 390327 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4896


View Profile
« Reply #4150 on: 11.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Тим часом,  215/216 Покровськ-Новоолексіївка з 21.07.2019 переводять на курсування по непарним (до 31.08).  
Якщо вірити сайту УЗ,  звісно.
Logged
Shtativ Diabolo
Guest
« Reply #4151 on: 11.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

Обережніше з бажаннями, форум підчитують)

Стоимость билетов на поезда номер 013/014 и 045/046 на общем маршруте идентичная НА ВСЕ ТИПЫ ВАГОНОВ - что на плацкарт, что на купе, что на св. Убедиться в этом Вы можете, зайдя на такой прекрасный сайт, как booking,uz,gov,ua , хотя Вы это и сами прекрасно знаете. Вы же сознательно запостили неправдивый вброс про якобы фирменность и разную стоимость - и кроме этого, ещё обвиняете Укрзализныцю. Лишь бы по ныть, даже без повода. Почему же сразу Зеленского не обвиняете?
Logged
sean
Active user

Posts: 4046


View Profile
« Reply #4152 on: 11.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

Шта? о_О
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 634


View Profile
« Reply #4153 on: 11.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

Обережніше з бажаннями, форум підчитують)

Стоимость билетов на поезда номер 013/014 и 045/046 на общем маршруте идентичная НА ВСЕ ТИПЫ ВАГОНОВ - что на плацкарт, что на купе, что на св. Убедиться в этом Вы можете, зайдя на такой прекрасный сайт, как booking,uz,gov,ua , хотя Вы это и сами прекрасно знаете. Вы же сознательно запостили неправдивый вброс про якобы фирменность и разную стоимость - и кроме этого, ещё обвиняете Укрзализныцю. Лишь бы по ныть, даже без повода. Почему же сразу Зеленского не обвиняете?
Політику давайте взагалі не чіпати, інакше швидко тут ворогами станемо один для одного... Інша справа критикувати УЗ по суті (проблем вистачає): якщо з поїздом 46/45 "Закарпаття" дійсно непорозуміння вийшло, то на деякі інші поїзди точно є надута фірмовість (149/150)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4801


View Profile
« Reply #4154 on: 11.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

(*звоня Валере по поводу этого черта):

З Ковелем щось краще ніж потяг злучки важко придумати.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1107


View Profile
« Reply #4155 on: 11.07.19 , 18:07 »
Share Reply with quote

насправді, 13/14 все-таки став трохи гірше, ніж рік тому (якщо брати до уваги купейну групу). Хоча іноді там цілком собі їздять крюки та вагони зі свіжим КВР, але й відер вистачає. Хоча це все одно не порівняти з 45/46.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8307


View Profile
« Reply #4156 on: 11.07.19 , 20:07 »
Share Reply with quote

Так наче 13/14 нефірмовий з грудня 2018, як і 45/46, тому й ціна однакова.
Зрозумів, дякую. Хоча, до прикладу, плацка 46-го аж близько не є на рівні з плацкою 13-го.
А купе фірмового поїзда №95/96 Харків - Маріуполь (харківське формування) навпаки значно гірші ніж нефірмові купе поїзда №139/140 Дніпро - Лисичанськ (Дніпровське формування)
Logged
sergius
Active user

Posts: 3671


View Profile
« Reply #4157 on: 11.07.19 , 20:07 »
Share Reply with quote

А на вброс от Виктора в мой адресс прошу не реагировать. Это ложь. Я нигде не заявлял, что рейс 123/124 будет отменен. Был дискус о рациональности его курсирования. Это разные вещи.

Я вже тобі казав - сам факт "дискурсу" на тему "давай заберемо 123 з Констахи, бо там задохуя поїздів, і направимо частину в Лисичанськ" вже є злочином, особливо якщо це виходить з уст поважного форумчанина.
Это никак не влияет на контекст дезинформации выложенной в твоем посте.

Форум для того и существует, чтобы обмениваться мнениями. И не надо пугать народ тезисами по типу "нас читают, они могут посчитать это за официальное мнение активистов". Такое не имеет юридической силы.
« Last Edit: 11.07.19 , 20:07 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 3671


View Profile
« Reply #4158 on: 11.07.19 , 20:07 »
Share Reply with quote

насправді, 13/14 все-таки став трохи гірше, ніж рік тому (якщо брати до уваги купейну групу). Хоча іноді там цілком собі їздять крюки та вагони зі свіжим КВР, але й відер вистачає. Хоча це все одно не порівняти з 45/46.
Останнім часом часто змінюють наповнення чотирьох складів з обороту 13-123. Наче вчеплюють за залишковим принципом. По відгукам користувачів, туди періодично потрапляють такі відра, що не мають опалення взимку та з проблемами у електроустаткуванні (світло, нагрів титану). І все ж майже завжди присутні декілька пристойних купейників.
...а 46-му оновлювали вагони чи чого купе Київ - Ужгород коштує стільки ж, як в достойному 13-му?
Вчора ним їздив з-під Куп'янська до Києва. З розбивками по декількох станціях, бо напряму купити квитки було неможливо. Останні зміни:
1. Зі складів прибрали причепні вагони з ПКВЧ-6 (мабуть забрали на доп. по типу 213/214). Тепер кількість вагонів не більше 14. Як прописано в схемі.
2. Якщо раніше наповнювався за залишковим принципом [1], [2], то зараз частина вагонів має адекватний стан. Не знаю, чи за рахунок ремонту, чи просто передають з інших філій (депо) із-за банального списання наявних на металобрухт, але стає краще. Плацкартні вагони на прикидку 50:50 відра/відлагоджені. Тобто, хоч і будучи старими, в деяких не відвалюються прохідні двері, вода в WC тече з працюючого крану, а не зі стелі, під вечір всюди горить ілюмінація... . Також проїхався у купейнику, що являє собою коричневий Амендорф з працюючими розетками та кондиціонером (!!!). По стану фурнітури, наче як у 137/138.


Це п'ятий вагон. Сьомий був після недавнього КВР на ДВРБ.

« Last Edit: 11.07.19 , 20:07 by sergius » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 634


View Profile
« Reply #4159 on: 11.07.19 , 20:07 »
Share Reply with quote

(*звоня Валере по поводу этого черта):

З Ковелем щось краще ніж потяг злучки важко придумати.
1) От чому керівництву не спало на думку: потяг 25/26 Одеса - Львів витягнути на Чернівці (а не стояти цілий день у Львові), а один склад 668/667 дати на 88/87 Ковель - Новоолексіївка (після бою руками не розмахують, бо сьогодні вже на 24 серпня продаж квитків пішов...)

2) Не знаю, чи планують якісь регіони поєднувати з 8  грудня, АЛЕ з Чернівців необхідно якийсь поїзд на схід/південь давати, окрім 118/117 Буковини (її так і залишити до Києва).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 ... 474
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!